  • 131. Data: 2011-03-23 20:52:32
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:46:05 +0100, Endriu napisał(a):

    > Dorastają dorastają, bo jednak coś tam osiągnęli.... (Jak to mawia Fatso. )
    >
    > " Uwolnili kraj rok temu od tego pokurcza. Caly kraj urzadzil mu piekny
    > pogrzeb i odetchnal z ulga. ".

    No tos walnął jak łysy grzywką o beton. Pieknie,. To Ty tyz prawdziwy
    Polok.

  • 132. Data: 2011-03-23 20:52:35
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A co Ty mnie wkrecasz znowu w politykę? Przyklad taki podałem i tyle.
    > Przykład, ze zamiast gadac o rzeczach w miare waznych, to pitolą o
    > zakupach
    > Kaczyńskiego albo gołej babce ktora biega po Wawie.

    ok ch z tym

  • 133. Data: 2011-03-23 20:54:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:52:35 +0100, skippy napisał(a):

    > ok ch z tym

    No wlasnie. Pieprz to.

  • 134. Data: 2011-03-23 20:55:52
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > No wlasnie. Pieprz to.

    nie ogladam tv, prawie w ogole oprocz filmow
    radio jakie slucham to zazwyczaj muza z ipoda
    mniej sie denerwuje dzieki temu, to pewne

  • 135. Data: 2011-03-23 20:59:10
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:55:52 +0100, skippy napisał(a):

    > nie ogladam tv, prawie w ogole oprocz filmow
    > radio jakie slucham to zazwyczaj muza z ipoda
    > mniej sie denerwuje dzieki temu, to pewne

    I dobrze. Wlasnie puscilem se radio z muzyka relasaujaca i zaraz zasnę ;)

  • 136. Data: 2011-03-23 21:38:32
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 22 Mar, 10:49, " XXL" <d...@g...pl> wrote:

    > Problem polega na tym, że w polskim piekiełku i ciemnogrodzie większość
    > znaczących postaci z życia publicznego ostatnich 20 lat jest nazywana Żydami.
    > Tutaj na tym forum jak ktoś nie miał merytorycznie wiele do powiedzenia, ale
    > chciał poczuć się lepszym i dowartościowanym to pisał z grubej rury, że "ten"
    > "ta" to Żyd i Żydówa czyli ktoś taki kto chce okraść Polaków.

    Ale właśnie krytykować należy używanie słów w negatywnym kontekście a
    nie każde użycie słowa żyd.

    niestety problem jest taki, że:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2548419
    Żyd
    1. <<wyznawca judaizmu>>
    2. pot. <<człowiek skąpy i chciwy>>

    Czyli należałoby zawsze dodawać, że mamy na myśli definicję nr.1(lub
    nie definicje potoczną) według np. tego słownika;)

    niestety wiele narodów było niszczonych w historii tego świata...

  • 137. Data: 2011-03-23 21:52:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No tos walnął jak łysy grzywką o beton. Pieknie,. To Ty tyz prawdziwy
    > Polok.

    Zauważ, że nie jest to moja opinia, tylko szeroko rozumianej "opinii
    publicznej". Utwierdza one mnie tylko w mocnym przekonaniu aby Bron Boże nie
    bagatelizować wpływu tych "co jeżdżą Kaczyskim jak po szmacie do pięt mu
    przy tym nie dorastając ".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 138. Data: 2011-03-23 22:00:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Myśle Endriu, że w tej dyskusji balansujemy nad przepaścią i albo ją
    > przeniesiemy na facebooka albo nas pozamykają.

    Co to jest "facebooka" ?

    --
    marfi

  • 139. Data: 2011-03-23 22:03:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie bagatelizować wpływu tych "co jeżdżą Kaczyskim jak po szmacie do pięt

    to nie jest opinia opinii publicznej Endriu
    tak paru misów próbuje wmówić, że taka jest właśnie ta opinia

  • 140. Data: 2011-03-23 22:11:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > nie bagatelizować wpływu tych "co jeżdżą Kaczyskim jak po szmacie do pięt

    Ogólnie to bardzo ciekawe, bo chyba akuray Ty najbardziej po nim tu
    jeździłeś i to używając obelg w rodzaju "zdrajca narodu" itp.

    Czy ta dychotomia to próba tworzenia KE (Kodeksu Endriu) mającego określać
    kto, co i kiedy może pisać?
    Mam obawy że to będzie martwe prawo:)

    Zreszta to samo z kwestią dot. Żydów.

    W zasadzie dyslkusja się zaczęła dopiero po Twojej uwadze o niestosowności
    czy tam więzieniu.
    Sam zaś niedawno wlepiałeś tu teksty o zydowskim pochodzeniu Komorowskiej.

    O co więc chodzi?
    Możesz przyblizyć?