  • 141. Data: 2011-03-23 22:37:54
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Mar, 21:27, root <r...@v...pl> wrote:
    > Jak tylko Kaczynski cos zrobi
    > nieszablonowego zaraz sie rzucaja jak na padline, zeby goscia szkalowac.
    > Znowu to samo cała prywatna telewizja jedzie po Kaczyńskim jak po szmacie.
    Bo to jest widać prawdziwy problem a nie jakieś zastępcze tematy
    gospodarcze.
    Przecież obecnie rządząca partia ratuje kraj przed inna partią (która
    rządziła wcześniej).

  • 142. Data: 2011-03-23 22:38:49
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Mar, 21:38, root <r...@v...pl> wrote:

    > Podejrzewam ze nawet jakby Kaczynski oddal swoj majatek dla fundacji
    > Owsiaka to i tak by pitolili jaki jest z nigo zb j i dwulicowiec.
    że oddał bo robił to pod publiczkę i nie wszystko:P

  • 143. Data: 2011-03-23 22:54:51
    Od: root <m...@y...com>

    On 23 Mar, 23:00, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    >   Co to jest "facebooka" ?
    Maszyna do pisania

  • 144. Data: 2011-03-23 23:06:03
    Od: root <m...@y...com>

    On 23 Mar, 22:52, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > Zauważ, że nie jest to moja opinia, tylko szeroko rozumianej "opinii
    > publicznej". Utwierdza one mnie tylko w mocnym przekonaniu aby Bron Boże nie
    > bagatelizować wpływu tych "co jeżdżą Kaczyskim jak po szmacie do pięt mu
    > przy tym nie dorastając ".
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    A sadzisz, ze niejaki fatso wyraza szeroko rozumiana "opinie"? I
    czujesz sie w obowiazku przyczatac wulgaryzmy tego srajacego ustami
    pajaca?

  • 145. Data: 2011-03-23 23:17:45
    Od: root <m...@y...com>

    On 23 Mar, 23:37, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
    > Przecież obecnie rządząca partia ratuje kraj przed inna partią (która
    > rządziła wcześniej).

    Oby nie za dlugo go juz ratowala bo mu nawet OJOM nie pomoze.

  • 146. Data: 2011-03-24 01:15:56
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    root wrote:

    > Bowiem podniesienie progu (strzelam) do 80% spowodowaloby przeciez
    > trzykrotne zmniejszenie angazowania sie w obligacje, a wiec
    > generowanie trzykrotnie mniejszego dlugu publicznego.

    Bzdura. Dług byłby generowany tak samo, tylko pożyczać trzeba by było u
    kogoś innego.

  • 147. Data: 2011-03-24 06:40:40
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 02:15:56 +0100, Delfino Delphis napisał(a):

    > Bzdura. Dług byłby generowany tak samo, tylko pożyczać trzeba by było u
    > kogoś innego.

    No własnie - bzdura.

  • 148. Data: 2011-03-24 14:48:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ogólnie to bardzo ciekawe, bo chyba akuray Ty najbardziej po nim tu
    > jeździłeś i to używając obelg w rodzaju "zdrajca narodu" itp.

    Bo tak uważam.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 149. Data: 2011-03-24 15:10:41
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 15:48:10 +0100, Endriu napisał(a):

    > Bo tak uważam.

    Można poznać jakies argumenty (poza przekonaniami)?

  • 150. Data: 2011-03-24 18:29:11
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Można poznać jakies argumenty (poza przekonaniami)?

    Już je tu wielokrotnie prezentowałem. Chodzi o brak referendum w sprawie
    podpisania Traktatu Lisbońskiego. Jego podpisanie poza plecami narodu ....

    Podpisanie Traktatu Lizbońskiego
    http://www.youtube.com/watch?v=-ca0jQbbw70

    ...uważam za zdradę.

    Endriu