  • 21. Data: 2011-03-22 08:15:00
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:im9lkb$jeo$1@usenet.news.interia.pl...

    > Skippy daj już spokój z tymi żydami, bo nas jeszcze pozamykają.....

    Żydami:)

  • 22. Data: 2011-03-22 08:15:54
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 08:30:11 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Antysemita???
    >
    > To jest jakieś porąbane i to ostro.
    > Można powiedzieć Polak, Niemiec, Ślązak, Ruski a nie można powiedzieć Żyd.
    > Tak jakby nie istnieli; gorzej Ci Endriu?
    > :)
    Czy wymienione przez Ciebie nacje były w niedalekiej przeszłości poddane
    eksterminacji na tak ogromną skalę jak Żydzi i tylko dlatego że byli
    Żydami?
    Przed tą eksterminacją też były tylko słowa, potem nagle pojawili się
    glupcy wybijający szyby aż wreszcie przyszli zwyrodnialcy i zbudowali
    Aushwitz.
    Dlatego własnie istnieje ta asymetria.

  • 23. Data: 2011-03-22 08:18:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Skippy daj już spokój z tymi żydami, bo nas jeszcze pozamykają.....

    Ja nic nie mam do Żydów w sposób ogólny: Newton, Einstein, Bob Dylan, Woody
    Allen i wielu innych to dla mnie bardzo ważne postaci i po prostu chciałbym
    mieć prawo pisać że byli czy są pochodzenia żydowskiego. Co w tym złego?

    Bracia Strugaccy to Rosjanie; to tez przestępstwo?:)

    Myślisz że za to grozi więzienie?

  • 24. Data: 2011-03-22 08:19:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Czy wymienione przez Ciebie nacje były w niedalekiej przeszłości poddane
    > eksterminacji na tak ogromną skalę jak Żydzi i tylko dlatego że byli
    > Żydami?

    Czyli nie wolno uzyć słowa "Żyd" z tego powodu???
    Gorzej Ci?

  • 25. Data: 2011-03-22 08:20:20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > Przed tą eksterminacją też były tylko słowa, potem nagle pojawili się
    > glupcy wybijający szyby aż wreszcie przyszli zwyrodnialcy i zbudowali

    W Palestynie też istnieje asymatria i giną dzieci od bomb, nie wiem czy
    wiesz.

  • 26. Data: 2011-03-22 08:28:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Myślisz że za to grozi więzienie?

    Nie jestem pewien.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2011-03-22 08:29:37
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > W Palestynie też istnieje asymatria i giną dzieci od bomb, nie wiem czy
    > wiesz.

    To wiemy, a nawet to, że jak donosił jeden ze szwedzkich portali, Izralczycy
    (nie wiem czy nie czasami wojskowi) handlują oraganami pobieranymi od
    palestyńskich jeńców.

    Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać - w odpowiedzi szwed Anders
    Hoegstroem nagle "zorganizował" kradziez napisu "Arbeit macht frei"w obozie
    Auschwitz....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2011-03-22 08:54:31
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 09:19:18 +0100, skippy napisał(a):

    > Czyli nie wolno uzyć słowa "Żyd" z tego powodu???
    > Gorzej Ci?

    Tak własnie. Nie powinno się szkalować żadnej nacji, bo to w przeszłości
    prowadziło a dzisiaj - może prowadzić do zwyrodnienia. To jest to co zawsze
    piszę, a czego dzieciaki i tak nie zrozumieją: trzeba patrzeć na
    konswekwencje swoich działań a nie tylko na to co wolno a co nie wolno.

  • 29. Data: 2011-03-22 09:08:12
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root"

> [...]
    > piszę, a czego dzieciaki i tak nie zrozumieją: trzeba patrzeć na
    > konswekwencje swoich działań a nie tylko na to co wolno a co nie wolno.

    Używanie słowa "Żyd" wobec osoby pochodzenia żydowskiego jest szkalowaniem
    nacji?
    Gorzej Ci człowieku?

    Właśnie widzicie mniej więcej jak wygląda tego typu manipulacja.
    Niedługo nie będzie można używać słowa "Izrael".

    :)

  • 30. Data: 2011-03-22 09:49:55
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    Używanie słowa "Żyd" wobec osoby pochodzenia żydowskiego jest szkalowaniem
    nacji?
    Gorzej Ci człowieku?

    Problem polega na tym, że w polskim piekiełku i ciemnogrodzie większość
    znaczących postaci z życia publicznego ostatnich 20 lat jest nazywana Żydami.
    Tutaj na tym forum jak ktoś nie miał merytorycznie wiele do powiedzenia, ale
    chciał poczuć się lepszym i dowartościowanym to pisał z grubej rury, że "ten"
    "ta" to Żyd i Żydówa czyli ktoś taki kto chce okraść Polaków.

    Komentarz Dietera to niestety jego kolejna kompromitacja !!!
    To tak jak ktoś nie ma nic merytorycznie do powiedzenia ale chce błysnąć na forum.
    Dieter musiałby wykazać się wiedzą i znajomością tematu wczorajszej debaty i
    szerzej finansów publicznych i problemu długu publicznego.
    Ponieważ nie posiada wiedzy na ten temat tylko przekonania to nazwał dwóch
    polskich ekonomistów Żydami i nie musi w swoim mniemaniu już nic więcej
    dodawać :-(