  • 81. Data: 2011-03-22 22:33:32
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root"

    ...Chryja jest o to, ze OFE mialo byc forma oszczedzania realnego (w
    odroznieniu od ZUS)...

    Inwestowanie w akcje nie jest żadnym realnym oszczędzaniem.
    Daje co prawda szanse zwrotu kapitału z procentem, ale równie dobrze kapitał
    może trafić szlag.
    Taki pomysł na odkładanie pieniędzy na emerytury, pod przymusem, to
    kompletnie chory pomysł.

  • 82. Data: 2011-03-22 22:35:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 22-03-2011 o 21:17:57 root <m...@y...com> napisał(a):

> [...]
    postulowanych i reformy OFE rownoczesnie? one sie jakos ze soba gryza? za
    duzo pytan retorycznych zadaje? :)

    No gryzą się, wysycha zajebiste źródełko kasy ZA NIC.

  • 83. Data: 2011-03-22 22:36:23
    Od: "G W" <g...@g...pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > ki
    > mys=B3
    > i wp=B3aconej do
    > =EA tworzy
    > i akcji, a
    > albo
    > =B3ata=E6
    > dania
    > adzenia
    > tego
    > iury.
    > a=B3atwi=B3by
    > e=BFeli to
    Pols=
> [...]
    > popelniono tak szkolny blad. Jak mozna bylo ufac ze z nieba spadnie
    > 33% zeby zalatac dziure. Jak to sie stalo,zei tacy debile rzadzili
    > przez te lata. Dzisiaj byc moze rzeczywiscie nie pozostaje nic innego
    > jak zamknac OFE i zgasic swiatlo, ale to byla szansa, zeby ludzie
    > mogli wreszcie byc zebrakami we wlasnym kraju. Zamiast wspierac
    > oszczedzanie i inwestowanie, politycy zajmowali sie wyborami. Dzisiaj
    > jest to widoczne czarno na bialym, wrecz odkryte lezy na widoku
    > publicznym. Zeby tylko jeszcze wiedziec ile naprawde brakuje ZUS czy

    myśle że ta wymiana zdań kończy sprawę :).
    Myśle równiez że brakuje wiecej niż 33%

    george

    P.S. A o krotkowzrocznosci i "przyczynach" to są różne teorie...
    Staram sie iść w rozważaniach za "długiem". Gdziekolwiek widzę jak jest
    generowany dług do obslugi z powietrza odpowiedź jest jakby jasna.

  • 84. Data: 2011-03-22 22:38:46
    Od: root <m...@y...com>

    On 22 Mar, 23:33, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
> [...]
    > może trafić szlag.
    > Taki pomysł na odkładanie pieniędzy na emerytury, pod przymusem, to

    My to wszystko juz wiemy. Nie powtarzaj tego w kolko bo
    rzeczypospolitej sprawy poruszane są ;)

  • 85. Data: 2011-03-22 22:42:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > My to wszystko juz wiemy. Nie powtarzaj tego w kolko bo
    rzeczypospolitej sprawy poruszane są ;)

    Zawsze jak napisze jakąś głupotę o super sprawie jak przymusowe inwestowanie
    kasy emerytalnej w akcje (co już wiemy), będziesz słyszał też to samo bo
    zdania nie zmieniłem.

  • 86. Data: 2011-03-22 22:48:41
    Od: root <m...@y...com>

    On 22 Mar, 23:42, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
    > U ytkownik "root" <m...@y...com> napisa w wiadomo ci

    > rzeczypospolitej sprawy poruszane s ;)
    >
    > Zawsze jak napisze jak g upot o super sprawie jak przymusowe inwestowanie
    > kasy emerytalnej w akcje (co ju wiemy), b dziesz s ysza te to samo bo
    > zdania nie zmieni em.

    Nie moge nic przeczytac bo mi ta piperzona przegladarka zle polskie
    znaki wyswietla. W kazdym razie to na czym sie skupiasz jest
    kompletnie nieistotne. Poczytaj Pierwszy post totusa, to zrozumiesz o
    co nam chodzi. Totus jest jednak genialny !

  • 87. Data: 2011-03-22 22:52:00
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > My to wszystko juz wiemy. Nie powtarzaj tego w kolko bo
    > rzeczypospolitej sprawy poruszane są ;)

    W kółko trzeba powtarzać. Bo Ty piszesz, że jak OFE przestaną kupować
    obligacje tylko w to miejsce zaczną kupować akcje to dług Polski spadnie. A
    inni piszą, ze jak się będzie inwestowało indywidualnie to emerytura będzie
    niezależna od ilości i zamożności dzieci. Ci ostatni wierzą w święte
    mikołaje, które te aktywa kupią jak będą potrzebne pieniądze na emeryturze.

  • 88. Data: 2011-03-22 23:07:43
    Od: root <m...@y...com>

    On 22 Mar, 23:52, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > W k ko trzeba powtarza . Bo Ty piszesz, e jak OFE przestan kupowa
    > obligacje tylko w to miejsce zaczn kupowa akcje to d ug Polski spadnie. A
    > inni pisz , ze jak si b dzie inwestowa o indywidualnie to emerytura b dzie
    > niezale na od ilo ci i zamo no ci dzieci. Ci ostatni wierz w wi te
    > miko aje, kt re te aktywa kupi jak b d potrzebne pieni dze na emeryturze.

    Totus, jutro sobie przeczytam dokladnie bo teraz uzywam lapka, w
    ktorym nie widze ogonkow. Faktem jest ze twoj pierszy post mnie
    przekonal, ze popelniono absurdalny blad. Tak absurdalny, ze nie moge
    w to uwierzyc. Wydaje mi sie ze sam lepiej bym ta reforme
    przeprowadzil. To jest kompletna degrengolada naszej klasy
    politycznej. Az dziw ze to panstwo jeszcze istnieje.
    Co do tych dzieci ktore beda kupowac aktywa, to akurat mam inne
    zdanie, ale to drobinka niewarta uwagi w porownaniu ze swiadomoscia
    kto nami rzadzil przez te 10lat.

    Do jutra i milej nocy

  • 89. Data: 2011-03-22 23:21:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Ustawowy obowiązek sprzedaży majątku SP do załatania tej dziury załatwiłby
    > sprawę i dodatkowo zysk z NBP i coś jeszcze do pełnego bilansu, a jeżeli
    > nie starczy to wstrzymanie przekazu do OFE tak by nie było dziury. Polskie
    > jakoś to będzie spowodowało sytuacje, że przy braku reakcji zadziała
    > konstytucja i raptem emeryci w kolejnym roku dostaną o 30% mniejsze
    > emerytury, a za nimi nauczyciele policjanci i wszyscy, którzy żyją z
    > budżetu. Prosty księgowy zabieg Rostowskiego, który nie zmienia niczego
    > faktycznie tylko księgowo oddala ten scenariusz. Nie wiem o co ta cała

    Chryja jest o prowizje :)
    Ze zacytuje : "Nie tak sie umawialiśmy"

    george

  • 90. Data: 2011-03-23 08:37:18
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To mu pogratuluj profesjonalizmu

    Najgorsze jest to, ze tego niesprawiedliwego i systemu powodujacego
    okradanie nas w zywe oczy nie za bardzo idzie obalic ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/