  • 21. Data: 2023-09-17 16:04:54
    Temat: Re: Debet na karcie PKO BP
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 17 września 2023 o 13:55:25 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > Żadne, ujawniają się one dopiero jak się zacznie z tego korzystać. Ale
    > nie polega na tym że dopiero po zrobieniu debetu na koncie, mimo tego że
    > kasa jest na koncie to bank nalicza nalicza opłatę za przekroczenie
    > limitu tej kasy. I właśnie mnie tym (zszedłem poniżej 1000złotowego
    > limitu) tak mnie zdrzaźnili że planuję powiedzieć dość! Dość płacenia za
    > długi mimo tego że o żadnych długach nie może być mowy.
    > Sama oplata za przekroczenia limitu nie jest wysoka - 5zł, ale chodzi o
    > zasadę płacenia czy nie placenta haraczu za coś co mi jest do niczego
> [...]

    Czekaj, bo nie łapię.
    To za co dokładnie te 5zł?
    A debet dobry, skoro nawet bez opłaty za
    przyznanie i coroczne odnowienie.

  • 22. Data: 2023-09-17 16:18:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A debet dobry, skoro nawet bez opłaty za
    > przyznanie i coroczne odnowienie.

    Bardziej obstawiam opcję, że on nie wie o opłacie

  • 23. Data: 2023-09-17 17:36:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 17.09.2023 o 13:55, Trybun pisze:

    > I bądź tu uprzejmy dla idiotów.., Potrafisz wyjaśnić co cię tak
    > śmieszy.. pytanie retoryczne.

    Już 100 razy bym to wyłączyła przez telefon albo w ustawieniach na
    koncie osobistym.

    --
    animka

  • 24. Data: 2023-09-17 18:28:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 17 września 2023 o 16:19:02 UTC+2 cef napisał(a):
    > Bardziej obstawiam opcję, że on nie wie o opłacie

    W skarbonce i żubrze swego czasu dawali
    jakieś niewielkie wszystkim.
    Za darmo nie były, ale w ramach opłaty za konto.
    Ostatnio tata zlikwidował w żubrze,
    miał od lat w ramach jakiegoś archeologicznego,
    płatnego typu konta, KO w zawrotnej wysokości 300zł ;>
    Nowe, bezpłatne typy kont już "darmowego" KO,
    nawet lilipuciego, nie mają.

  • 25. Data: 2023-09-17 18:57:36
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > płatnego typu konta, KO w zawrotnej wysokości 300zł ;>
    > Nowe, bezpłatne typy kont już "darmowego" KO,

    Miałem kiedyś taki KO w dawnym PKO BP
    (gdzieś około roku 2000)
    i on był płatny tylko za uruchomienie
    (ileś tam procent) a potem już tylko odsetki
    jak zjechałeś z saldem poniżej zera.
    Ale tak jak piszesz - na tego typu debety -obecne konta
    już się nie łapały. Więc pewnie nie widzi, bo to raz w roku
    zdejmą kilkadziesiąt złotych.

    PS
    Ja takie rzeczy wyłapuję jak raz na jakiś czas zaglądam w historię
    filtrując po opłatach. I wtedy znajduję jakąś opłatę za kartę
    niezasadną albo widzę, że brak opłaty-
    nie sprawdzałem czy wycofali czy spełniłem jakieś warunki czy zapomnieli :-)

  • 26. Data: 2023-09-18 13:08:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-16 o 18:45, cef pisze:
    > Jeśli się czuje, to niech idzie do sądu.
    > Nie wiem czy próg wszczęcia nie jest jakiś większy niż
    > poniesione z powodu gapiostwa straty.

    To nie znaczy że nie trzeba takich praktyk napiętnować

    "a pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania"

    Albo w końcu SKASOWAĆ przepis KODEKSU KARNEGO

    Albo rybki albo akwarium

  • 27. Data: 2023-09-18 20:37:53
    Temat: Re: Ożesz kurwa....
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Trzeba uświadamiać młodzieży że nie ma darmowych obiadów i że zadawanie
    się z szemranym towarzystwem będzie prowadzić do SMRODU

    No i mamy wysyp lamentów jakie to procedury i trudności w rzeczywistym
    zamknięciu KONTA

    Macie FRAJERZY ;-)