  • 1. Data: 2007-01-06 17:13:50
    Temat: Debetowa VISA w ING - jak wyglada?
    Od: "kam" <k...@o...eu>

    I jeszcze jedno pytanie, czy zwykla debetowa Visa Electron w ING (nie Moja Karta
    ING) tez jest juz z nowym logo Visy i wg nowych standardow?

  • 2. Data: 2007-01-08 12:24:01
    Temat: Re: Debetowa VISA w ING - jak wyglada?
    Od: "kam" <k...@o...eu>

    Ponawiam pytanie, zakladal ktos moze ostatnio konto w ING i zamawial zwykla Vise
    Electron? To Visa ze starym logo Visy czy nowym?

    Z gory dziekuje za info,
    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2007-01-09 22:50:55
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "kam" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Ponawiam pytanie, zakladal ktos moze ostatnio konto w ING i zamawial
    > zwykla Vise
    > Electron? To Visa ze starym logo Visy czy nowym?

    Moja karta ING VE ma nowe logo.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson