  • 1. Data: 2011-08-29 16:25:11
    Temat: Debilizm Alior banku!
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Lokata 100 dniowa AlioR banku:

    "Lokatę 100-dniową można założyć w oddziale banku, placówce partnerskiej lub - w
    przypadku osób niebędących jeszcze klientami banku - za pośrednictwem wniosku
    internetowego dostępnego na stronie www.lokata.aliorbank.pl."

    Dzwonię na infolinię:

    Ja: Jestem klientem Waszego banku, czy mogę założyć lokatę 100-dniową
    przez internet?

    Bank: Niestety, klienci naszego banku muszą w celu załozenia tej lokaty udać
    sie do placówki.

    Ja: Ale ja u państwa posiadam jedynie ROR dolarowy, nie posiadam ROR-u
    złotówkowego, czy też nie mogę założyć lokaty
    100 dniowej złotówkowej przy pomocy wniosku internetowego?

    Bank: Niestety nie może Pan. Musi pan przyjść do placówki i tam założyc
    lokatę.

    Ja: I muszę przynieść gotówke w zębach?

    Bank: Najlepiej tak. Ale niekoniecznie. Po złozeniu wniosku dostanie pan nr
    IBAN na który moze pan przelac pieniążki na lokatę.

    Ja: A jeżeli za kilka dni będę chciał założyć następną lokatę bo zdobędę
    nowe środki?

    Bank: Będzie pan znów musiał przyjść do placówki, złozy pan wniosek i dostanie
    Pan kolejny nr rachunku do przelania środków.

    Ja: A jeżeli nie byłbym waszym klientem, to wtedy mogę zakładać dowolną
    ilość przez internet, nawet codziennie, nie przychodząc do placówki?

    Bank: Owszem, wtedy tak.

    Pozostaje mi podziękowac temu "bankowi" i pogratulować debilowi, który to
    wymyślił. Nie dostaną ani grosza. Nie będę jak idiota jeździł do placówki.
    Banda głupków.

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-08-29 17:09:16
    Temat: Re: Debilizm Alior banku!
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Pozostaje mi podziękowac temu "bankowi" i pogratulować debilowi, który to
    > wymyślił. Nie dostaną ani grosza. Nie będę jak idiota jeździł do
    > placówki.
    > Banda głupków.

    Na podobnych motywach podziekowalem Getinowi (gb24) ;)

  • 3. Data: 2011-08-29 17:25:01
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Na podobnych motywach podziekowalem Getinowi (gb24) ;)

    No fakt, szczyt głupoty. I czemu to służy?
    Może poświęcę dzień urlopu i założę ile się da, większość pustych? Albo
    ulokuję "bez" net na dzieciaków, nawet się nie dowiedzą?

  • 4. Data: 2011-08-29 17:47:02
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >No fakt, szczyt głupoty. I czemu to służy?
    >Może poświęcę dzień urlopu i założę ile się da, większość pustych? Albo
    >ulokuję "bez" net na dzieciaków, nawet się nie dowiedzą?

    A zrywanie też w oddziale? Pewnie tak. A po zakończeniu po kasę do oddziału?
    Może nie, zwrócą na konto?

    Aha i kwota optymalna nie padła. Od ręki 1059.29 za 18 gr/24h. Lepiej równy
    1000 za 17 gr, przekraczamy tylko o 1.24 zł niższą kwotę optymalną 998.76.
    Sprawdzenie: Lokujemy 105 929 000 zł. Od 105 929 lokat po 1 000 mamy 18
    007.93/24h. Od 100 000 lokat po 1 059.29 mamy tylko 18 000.00/24h. Czysty
    zysk, 7.93 zł dziennie za nic! (Od jednej to niestety tylko 0.008 gr
    dziennie, mało ale zawsze coś).

  • 5. Data: 2011-08-29 18:15:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 19:47, mx pisze:
    > Aha i kwota optymalna nie padła.

    "Odsetki kapitalizowane sa z czestotliwoscia dzienna. Odsetki
    powiekszaja kapitał lokaty."

  • 6. Data: 2011-08-29 18:26:12
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > "Odsetki kapitalizowane sa z czestotliwoscia dzienna. Odsetki
    > powiekszaja kapitał lokaty."

    ~1060zl .... ~6,23 ?

  • 7. Data: 2011-08-29 18:26:28
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    Moj entuzjazm tez troche opadl, gdyz jako nie-klient, po zlozeniu
    testowego wniosku, dostalem tylko nr konta do przelewu - brak
    loginu do systemu online. Do tego, w tytule przelewu trzeba
    wpisywac jakies kosmosy.

    Zadzwonilem na infolinie i pani powiedziala, ze za pomoca wizyty
    w oddziale uzyskam ten login (podpisujac umowe o dostepie
    elektroniczym). Mowila, ze nie bedzie to zwiazane z zadnymi
    zobowiazaniami z mojej strony - podkreslilem, ze interesuja mnie
    wylacznie te lokaty. Pani twierdzi, ze potem bede mogl skladac
    wnioski o lokaty i ogladac je w systemie. Zobaczymy :)

  • 8. Data: 2011-08-29 18:32:51
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    > Bank: Będzie pan znów musiał przyjść do placówki, złozy pan wniosek i
    > dostanie Pan kolejny nr rachunku do przelania środków.

    I oczywiście po przelaniu pieinążków na konto lokaty musiałbym powtórnie
    pofatygować sie do placówki w celu odebrania potwierdzenia założenia lokaty.

    Pies ich .....

    wiatrak

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-08-29 18:42:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 20:26, Waldek pisze:

    > ~1060zl .... ~6,23 ?

    Nie wiem czemu cytujesz mnie i to jeszcze bez przeczytania tego co
    napisalem, ale zdajesz sobie sprawe, ze te polgroszowki ci sie rozsypia
    po jednym dniu? Chyba, ze zamierzasz chodzic codziennie i zakladac
    lokaty od nowa.

  • 10. Data: 2011-08-29 18:54:34
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Odsetki kapitalizowane sa z czestotliwoscia dzienna. Odsetki
    >powiekszaja kapitał lokaty."

    Sorry, ale co to ma do rzeczy? Powiększają w obydwu przypadkach:
    Ja wpłacam 10x1000 zł, mam 17 gr*100 dni*10 szt.=170.00 PLN (6.205%).
    Ty lokujesz 1x10000 zł, masz 1.65 zł*11 dni+1.66*37 dni+1.67*36 dni+1.68*16
    dni=166.57 PLN (6.080%).
    Oczywiście niczego nie sugeruję. Wot, matematyka.