  • 1. Data: 2010-06-19 09:10:30
    Temat: Decyzja.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Nie wiem jak wy koledzy, ale ja od dzisiaj banuję u siebie kolegę
    Charliego.
    To co on ostatnio wyprawia nie ma najmniejszego sensu.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-06-19 09:11:41
    Temat: Re: Decyzja.
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Endriu pisze:
    > Nie wiem jak wy koledzy, ale ja od dzisiaj banuję u siebie kolegę
    > Charliego.
    > To co on ostatnio wyprawia nie ma najmniejszego sensu.

    Wzruszające

    J.

  • 3. Data: 2010-06-19 09:54:03
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    To wiadomo.
    Ale takie coś, jako akcja protestacyjna, nie ma szans powodzenia.
    Większość dzieci neostrady czyta newsy na portalach.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-06-19 09:57:58
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > To wiadomo.
    > Ale takie coś, jako akcja protestacyjna, nie ma szans powodzenia.
    > Większość dzieci neostrady czyta newsy na portalach.

    Che, ale i tak jestem zadowolony. Konkretnie się przejaśniło w moim
    czytniku :).

    P.S. Jeszcze jedna ważna sprawa - broń Boże nie odpowiadać na jego
    posty panowie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-06-19 09:58:56
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > P.S. Jeszcze jedna ważna sprawa - broń Boże nie odpowiadać na jego
    > posty panowie.

    ... i Panie - pozdrawiam Barbarę :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-06-19 15:17:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 02:10:30 -0700 (PDT), w
    <4...@j...goo
    glegroups.com>, Endriu
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > Nie wiem jak wy koledzy, ale ja od dzisiaj banuję u siebie kolegę
    > Charliego.

    Lepiej późno niż wcale.

    > To co on ostatnio wyprawia nie ma najmniejszego sensu.

    Gdyby nie cytaty, nie wiedziałbym że pisze.

  • 7. Data: 2010-06-19 17:12:25
    Temat: jak zbanowac trolla Ch..go?
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Ze sie dopiero teraz dowiaduje o takiej mozliwosci :-(

    A mozna jakies szczegoly/instrukcje-bo troll od dawna na to "zasluzyl"

    Pozdrowko

    Loser

  • 8. Data: 2010-06-19 17:27:25
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Sat, 19 Jun 2010 02:10:30 -0700 (PDT), w
    > <4...@j...goo
    glegroups.com>, Endriu

    > Lepiej późno niż wcale.

    > Gdyby nie cytaty, nie wiedziałbym że pisze.

    no coz... jeszcze nigdy nikogo do kf nie wrzucilem. zawsze pozostaje mi
    ta nutka nadziei ze sie zmienia...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2010-06-19 17:28:42
    Temat: Re: jak zbanowac trolla Ch..go?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Loser pisze:
> [...]
    >
    > Ze sie dopiero teraz dowiaduje o takiej mozliwosci :-(
    >
    > A mozna jakies szczegoly/instrukcje-bo troll od dawna na to "zasluzyl"

    z jakiego czytnika grup dyskusjnych uzywasz?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 10. Data: 2010-06-19 18:52:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > z jakiego czytnika grup dyskusjnych uzywasz?

    Chyba z żadnego - zapewne używa przeglądarki a tam takiej możliwości brak.

    --
    marfi