  • 1. Data: 2011-01-29 19:02:30
    Temat: Demokracja to najlepszy z systemów
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Tak jak wszyscy, obserwuję z goryczą i bezsilnością tragiczne wydarzenia w
    Egipcie. Oprócz współczucia i empatii dla mieszkańców Egiptu, którzy
    gwałtownie wystąpili przeciwko rządzącemu od 30 lat Egiptem dyktatorowi
    H.Mubarakowi dominującym uczuciem jest.....ulga.

    Jak to dobrze, że po kilkudziesięciu latach dyktatury komunistycznej od
    dwudziestu jeden lat żyjemy w kraju demokratycznym.
    Wprawdzie narzekamy na tą naszą polską demokrację, że: "ci źli Wałęsa,
    Balcerowicz, Lepper, Kaczyński, Tusk, SLD, PIS, PO" itp. ale dopiero
    obserwując z oddali jak wygląda system autorytarny możemy ocenić jakie są
    atuty systemu demokratycznego.

    A przecież na tej grupie jest spora grupka bujających w obłokach marzycieli,
    którzy chcieliby w Polsce wprowadzenia ustroju głoszonego przez UPR.
    Jak koledzy chcą mniej więcej uzmysłowić sobie jak wyglądałby tzw. ustrój
    ultraliberalny a'la Korwin-Mikke to niech oglądają na okrągło serwisy, które
    pokazują całe oblicze dyktatury w Egipcie, która nie chce poddać się woli
    demokratycznej większości i strzela do własnych obywateli.

  • 2. Data: 2011-01-29 19:39:08
    Temat: Re: Demokracja to najlepszy z systemów
    Od: ktostam <k...@n...pl>

    absolwent wyższej uczelni postanowił był, zamiast iść na bezrobocie, żyć
    ze sprzedaży owoców na ulicy. Niestety: policja nakazała Mu (z braku
    jakichś papierów) zwinięcie straganu. Al Buazizi na znak protestu
    podpalił się 17-XII-2010 na głównej ulicy miasta Sidi Buazid.

    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Meczennik-walki-o-W
    olnosc,2,ID420688803,n

  • 3. Data: 2011-01-29 22:41:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak wszyscy, obserwuję z goryczą i bezsilnością tragiczne wydarzenia w
    > Egipcie.

    odbierz w tej demokracji 6 z 18 pensji rocznych pewnej grupie, to zrozumisz
    co znaczy "demo-"

    po kiego walisz te agitki?

  • 4. Data: 2011-01-30 08:09:58
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Masz coś merytorycznego do powiedzenia w temacie wątku?
    Nie prowadzę żadnej agitki tylko dzielę się ogólną refleksją na temat ogromnej
    przewagą demokracji nad systemami dyktatorskimi.
    Oczekuję na rzeczowe opinie zwolenników UPR, którym marzy się monarchia czyli
    dyktatura bo myślą, że będą wtedy prawdziwie wolni i państwo nie będzie ich
    "okradać" wysokimi podatkami.

  • 5. Data: 2011-01-30 09:26:32
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > czyli
    > dyktatura bo myślą, że będą wtedy prawdziwie wolni i państwo nie będzie

    Ogólnie to gdyby się tak dobrze przyjrzeć, to mamy na ten czas na ziemiach
    Polski rodzaj dydaktury w postaci kontrolowania wszelakich inicjatyw
    politycznych politycznych przez ludzi powiązanych z służbami specjalnymi.
    Czy myślisz, że ta twoja "demkokracja" to tak na prawdę ?.

    Przecież ministrowie odpowiedzialni za bajzel w swoich resortach
    (Grabarczyk, Grad, Klich) jakoś dziwnym trafem nie mogą zostać odwołani,
    jakaś dziwna "niewidzialna ręka" nie pozwala twojemu idolowi Donaldowi
    startować na prezydenta - i rozkazuje kandydowac na ten urząd Komorowskiemu,
    jakaś dziwna "niewidzialna ręka" nie pozwala platformianym
    "gabinetowo-cieniowym" kandydatom na ministrów poszczególnych resortów
    objąc stanowisk ....

    Ta dziwna "niewidzialna ręka" dyktuje od 20-tu lat "niezależnym"
    dziennikarzom kto ma prawo wypowiadać się w mediach:

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    i którzy z kandydatów traktowani będą jako "poważni":

    Warszawska debata wyborcza: Korwin-Mikke z Krasnoludkiem 2
    http://www.youtube.com/watch?v=yel2fU17AuQ

    Ta "niewidzialna ręka" w"niezależnych mediach" rozpościera nad ministrem
    obrony parasol ochronny:

    Telewizyjny humor sytuacyjny

    "[...] Ileż radości w tych ciężkich czasach może dostarczyć człowiekowi
    telewizja, a szczególnie - program "Tomasz Lis na żywo"! Już sam widok pana
    red. Tomasza Lisa na żywo jest dowodem kontynuacji PRL w III
    Rzeczypospolitej, zwłaszcza, gdy stwarza on panu ministru Bogdanu Klichu
    szansę udzielenia odporu nikczemnym oskarżycielom, z którymi pan minister
    polemizuje w ich nieobecności. [...]"

    ....nad ministrem obrony za którego kadencji doszło kategorycznych zaniedbań
    w dziedzinie bezpieczeństwa państwa, skutkujących śmiercią prezydenta
    kraju, śmiercią niemal całej elity politycznej związanej z PiS-owską
    opozycją, oraz śmiercią generałów wojska polskiego w ilości porównywalnej do
    straty ilościowej podczas prowadzenia wojen !!!!!!!!!!.

    Czy to prawda, że za pana rządów zginęło w Polsce więcej generałów niż w
    czasie II wojny?
    <http://niepoprawni.pl/content/czy-prawda-ze-za-pana
    -rzadow-zginelo-w-polsce-wiecej-generalow-niz-w-czas
    ie-ii-wojny>

    Dziwię się twoim słowom chwalącym tą "agenturalną dyktato-demokrację WSI" i
    twojemu spokojowi, podczas gdy widać gołym okiem widać, że ta
    dyktatotemokracja sterowana przez TVN-owską propagandę prowadzi do rozkałdu
    kraju, jego zadłużenia, oraz upokorzenia na arenie międzynarodowej:

    W co gra Putin
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/01/29/w-co-gra-pu
    tin/

    "[...] A tu ? szok. Putin go przed całym światem przeczołgał, zrobił z niego
    pętaka, który musi odszczekiwać własną fanfaronadę sprzed tygodnia, skamleć,
    że "nie kwestionujemy zasadniczych ustaleń, chcemy tylko uzupełnienia". "Car
    tu wielmożność woli swej okazał": żadnych polskich uwag, żadnych dodatkowych
    przesłuchań ani dokumentów! Żadnego podskakiwania! Niech Polacy nie śmią
    dokonywać "niedopuszczalnych nacisków" na niezależną, międzynarodową
    instytucję, jaką jest MAK! Wyjaśnienie jest ostateczne i nieodwołalne,
    koniec dyskusji, a wrak i czarne skrzynki dostaniecie, jak my będziemy
    chcieli, złóżcie podanie i grzecznie czekajcie. [...]"

    Naprawdę dziwię sie twojemu spokojowi, ale biorę też to pod uwagę, że to ty
    niestey reprezentujesz "większość" .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-01-30 10:21:32
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > dyktatotemokracja sterowana przez TVN-owską propagandę

    TVN-owska propaganda strowana przez "dyktatodemokrację" - miało byc pardon.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-01-30 10:37:30
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > pokazują całe oblicze dyktatury w Egipcie, która nie chce poddać się woli
    > demokratycznej większości i strzela do własnych obywateli.

    A co ma "ustrój UPR" do dyktatury egipskiej?
    Spójrz na monarchie absolutne w Europie - vide Lichtenstein - które są
    zdecydowanie bliższe temu co proponuje Korwin. No poziom życia w
    Lichtensteinie jest fatalny, bezrobocie przekracza 50% a wszystkie
    mniejszości i opozycja gniją w łagrach...

    --
    AS

  • 8. Data: 2011-01-30 10:40:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

  • 9. Data: 2011-01-30 10:50:03
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Nie rozumiem po co odgrzewasz ten temat, skoro nie tak dawno był on
    przedmiotem dyskusji na tej grupie. Prowokujesz mnie i kilku innych kolegów
    do powtarzania tego, co już tu kiedyś napisali.

    Tu masz cytat z W.Łysiaka:
    "Demokracja (słowo greckie) znaczy: ludowładztwo. Rządy ludu są czystą
    teorią, w istocie więc ludowładztwo sprowadza się do elekcji, gdzie wola mas
    kreuje okresowo władzę przedstawicielską za pomocą większej liczby głosów.
    &#8230; Fundator Banku USA, konserwatysta A.Hamilton kpił z demokratycznego
    &#8222;majestatu wielkich liczb&#8221; dowodząc, iż trudno o system&#8222;bardziej
    fałszywy
    niż warunkowanie kalkulacji politycznych regułami kalkulacji arytmetycznej&#8221;.
    &#8230; Inaczej mówiąc: demokracja ma m.in. to do siebie, że daje ludziom
    możliwość głosowania wbrew własnemu interesowi, a wyborcy z tej okazji
    korzystają. Jak mówił J.Adams: &#8222;Twierdzenie, że lud jest najlepszym
    strażnikiem swych praw, to bzdura niczym nie usprawiedliwiona. Jest on
    najgorszym, wręcz żadnym ich strażnikiem&#8221;. Dlaczego tak się dzieje &#8211;
    dlaczego tłumy potrafią przypominać lemingi gromadnie maszerujące ku swej
    krzywdzie? Według potocznej diagnozy kontrrepublikanów &#8211; wskutek zjawiska
    antynomicznego. Diagnoza owa mówi, że chociaż ustrój demokratyczny składa
    się z wielu grzechów, wszelako jego maxima culpa to sprzeczność między
    dwoma zasadami demokracji rozreklamowanymi przez obywatela Rousseau i przez
    jakobinów &#8211; zasadami tymi są czynne prawo wyborcze dla pełnoletniego i
    nieomylność większości. Ponieważ większość każdego społeczeństwa tworzą
    całkowite przygłupy, nie mające dosłownie o niczym pojęcia &#8211; ich czynne
    prawo wyborcze parodiuje rzekomą nieomylność werdyktu elekcyjnego, budując
    jej przeciwieństwo, zbrodniczość lub komiczność.
    To fakt, że w każdym plemieniu znajdziemy dużo więcej głupich niż mądrych
    (podobnie jest prawdą, że kobiety notorycznie wybierają przystojniejszego,
    zamiast przyzwoitszego i przytomniejszego), lecz główną słabością tłumu
    elektorów wydaje się nie tyle zbiorowa głupota, ile cecha jej pokrewna &#8211;
    zbiorowa łatwowierność (naiwność) ludzi. Zresztą chorują na tę przypadłość
    (masowo!)również inteligentni ludzie. Oto czemu demokracja stanowi wymarzoną
    estradę dla kłamców, zwłaszcza charyzmatycznych. Vulgo: dla uwodzicieli.
    Widać tu jawną analogię między demokracją, a zawodowym podrywaniem dam &#8211;
    demokracja to technika uwodzenia. Biegli gracze w demokrację
    rozszyfrowali sekret owych facetów, którzy gorącą miłość zdobywają kiedy
    chcą &#8211; sztuka polega na tym, by kobieta kupiła cię takiego, jakiego udajesz.
    Społeczeństwa przypominają kobietę, lubią czarujących udawaczy. Chociaż
    prawie każdy wyborca ma świadomość, że politycy to gang dziesięciokaratowych
    skurwysynów &#8211; tłum daje się złowić co parę lat i biegnie do urn głosować
    na sympatyczną bandę sprzedającą nadzieję. Nadzieja to siła ślepa,
    bezrozumna i narkotycznie niepohamowana, niczym libido. Spytajcie
    hazardzistów. &#8230;
    Reasumując: system demokratyczny mógł zatriumfować dopiero w XX wieku, kiedy
    wdrożyło go dużo państw. Jednocześnie planeta bardziej niż kiedykolwiek
    skąpała się w gwałcie i bezprawiu, hańbie i żenadzie, we krwi i
    niesprawiedliwości. Olimpijski triumf demokracji nie przyniósł więc ludziom
    ani pokoju, ani wzrostu prawości, godności, bezpieczeństwa itp. &#8211; przyniósł
    rekordowy horror. W tym zawiera się kłamstwo &#8222;najlepszego z ustrojów&#8221;.
    k.c.

    Wg moich kryteriów normalny człowiek nie odczuwa potrzeby rządzenia innymi
    ludźmi i prostowania im ścieżek. Pragnie co najwyżej rządzić własnym życiem.
    A przecież polityka to działania mające na celu zdobycie lub utrzymanie
    władzy. Dlatego w demokracji mamy do czynienia z koszmarną selekcją : do
    władzy dochodzą cwaniaczki, imbecyle i ludzie obłąkani. W monarchii rzecz
    się ma nieco lepiej. Szacując ilość przygłupów w populacji na 85% pozostaje
    aż 15% szans (!!), że władza skupi się w rękach porządnego człowieka.

    Proszę Cię przestań już powtarzać tą Twoją mantrę o mrzonkach i NIEREALNYM
    programie UPR, bo w konfrontacji z rzeczywistością to jest po prostu
    śmieszne. Ostatnie 20 lat rządów to socjalizm, etatyzm, przywileje grupowe,
    bankrutujący system emerytalny, koszmarny dług publiczny, koncesjonowanie
    200 rodzajów działalności gospodarczej, redystrybucja PKB na poziomie
    50% ... - to wszystko jest wynikiem prowadzenia REALNEJ polityki przez
    kilka gangów zwanych dla zmyłki "partiami politycznymi".

    pozdr.
    sys29

  • 10. Data: 2011-01-30 11:46:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " sys29" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 50% ... - to wszystko jest wynikiem prowadzenia REALNEJ polityki przez
    > kilka gangów zwanych dla zmyłki "partiami politycznymi".

    Amen.