  • 1. Data: 2006-11-26 15:28:33
    Temat: Deutsche Kredyt Getin - w którym ROR?
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    Witam!
    Pierwsza praca. W którym banku założyć pierwszy rachunek? Pracodawca nie
    przelewa na konto, tylko wypłaca "do ręki".
    Blisko pracy mam trzy banki, po 25 metrów do każdego z nich:
    -Kredyt Bank S.A.
    -Deutsche Bank PBC S.A.
    -Getin Bank S.A.
    (jest też BZBWK, ale tam jest ciągle pełno ludzi i kolejki)

    Rachunek nie musi być darmowy, ale też nie chciałabym płacić za dużo co
    miesiąc. Potrzebowałabym:
    -możliwość wpłat, na pewno raz w miesiącu, może częściej - każdy z nich ma
    okienko kasowe
    -dostęp do internetu bardzo chętnie sprawdzę zawartość konta
    -możliwość taniego/darmowego (chociaż) jednego przelewu, by przesłać pieniądze
    mamie
    -jakaś tania karta do bankomatu by wypłacić gotówkę i zapłacić w markecie
    (blisko mam bankomaty KB, DB, BZWBK, PKO i Euronet), wypłata może 2-3 razy na
    miesiąc 100-300złotych

    Więcej nie przychodzi mi nic do głowy, chyba więcej nie oczekuję, żadnych
    sald, wyciągów, papierów, kredytów/debetów, - nie potrzeba. Tylko tani
    rachunek, podstawowe funkcje.

    DeutscheB, Kreyt czy Getin - który wybrać? Albo w którym konta nie zakładać?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2006-11-26 16:15:59
    Temat: Re: Deutsche Kredyt Getin - w którym ROR?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Majka" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > (blisko mam bankomaty KB, DB, BZWBK, PKO i Euronet), wypłata może 2-3 razy

    To zrób sobie tabelkę.
    W wierszach co potrzebujesz, w kolumnach nazwy banków i powpisuj tam
    informacje, które znajdziesz na stronie banku.
    I napisz co ci wyszło.

  • 3. Data: 2006-11-26 19:18:09
    Od: Jan Nepomucen <b...@e...pl>

    Dnia Sun, 26 Nov 2006 10:15:59 -0600, witek napisał(a):

    > To zrób sobie tabelkę.
    > W wierszach co potrzebujesz, w kolumnach nazwy banków i powpisuj tam
    > informacje, które znajdziesz na stronie banku.
    > I napisz co ci wyszło.

    Jeśli chodzi o Kredyt Bank to sytuacja kształtuje się następująco.
    Podstawowe ror, tj Ekstrakonto S kosztuje miesięcznie 6zł + 2zł za
    korzystanie z karty (do wyboru Visa lub Maestro z funkcją identyfikacji).
    Nie jest pobierana opłata za jej wydanie.

    Wpłaty, wypłaty przy okienku bez prowizji, przelew do innego banku 4zł
    (internetowo 99gr).
    Cena za prowadzenie obejmuje także internetowy dostęp przez KB24.

    Dodatkowo przez pierwsze 6 miesięcy darmowe ubezpieczenie NNW na 5k PLN (
    po tym okresie 70gr/mies.) i dość nisko oprocentowany limit - 8,88%.

    ps. w niektorych oddziałach obecnie trwa promocja regionalna - założenie
    konta zwolnione będzie z opłat przez 12 miesięcy.
    --
    pozdr