  • 1. Data: 2005-01-01 18:05:39
    Temat: Deutsche bank - Wasza
    Od: "AMN" <n...@v...pl>

    Czy moge prosic o wyrazenie opinii na temat banku deutsche bank w polsce.

    Interesuje mnie konto osobiste i firmowe. Czy warto sie tam przenosic?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2005-01-01 18:21:08
    Temat: Re: Deutsche bank - Wasza
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On 1 Jan 2005 19:05:39 +0100, "AMN" <n...@v...pl> wrote:

    >Czy moge prosic o wyrazenie opinii na temat banku deutsche bank w polsce.
    >
    >Interesuje mnie konto osobiste i firmowe. Czy warto sie tam przenosic?

    Na razie to moje doświadczenia z DB24 skończyły się złożeniem przez
    GIODO zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa na ten bank.
    Chyba powinno wystarczyć?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 3. Data: 2005-01-01 18:39:54
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał
    w wiadomości news:dfqdt0pvh2ico8bj5jv0b04o04d2u5nuio@4ax.com...

    > Na razie to moje doświadczenia z DB24 skończyły się złożeniem przez
    > GIODO zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa na ten bank.

    Z której podstawy prawnej?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2005-01-01 18:57:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 1 Jan 2005 19:39:54 +0100, Tomasz Waszczyński
    <w...@w...org> wrote:

    >Z której podstawy prawnej?

    z ustawy o ochronie danych osobowych. Przetwarzanie danych bez zgody
    oraz niezachowanie nalezytej staranności.

  • 5. Data: 2005-01-01 20:57:28
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

> [...]
    >
    > Na razie to moje doświadczenia z DB24 skończyły się złożeniem przez
    > GIODO zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa na ten bank.

    Ja przez ten bank trzy lata temu stracilem sporo nerwow i pieniedzy ...
    odradzam robienie jakichkolwiek interesowznimi.Sa niepowazni :(

    Malin

  • 6. Data: 2005-01-01 21:23:45
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    AMN wrote:
> [...]
    > polsce.
    >
    > Interesuje mnie konto osobiste i firmowe. Czy warto sie tam

    Mają bardzo dużą sieć bezpłatnych bankomatów na świecie i dobre kursy
    walut. Choćby dlatego moze byc warto.

    MichalL

  • 7. Data: 2005-01-01 22:35:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 1 Jan 2005 21:57:28 +0100, "Jacek Maliszewski"
    <j...@e...com> wrote:

    >Ja przez ten bank trzy lata temu stracilem sporo nerwow i pieniedzy ...
    >odradzam robienie jakichkolwiek interesowznimi.Sa niepowazni :(

    A co Tobie wykręcili?

  • 8. Data: 2005-01-02 00:14:53
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
    > Mają bardzo dużą sieć bezpłatnych bankomatów na świecie i dobre kursy
    > walut. Choćby dlatego moze byc warto.

    ... co jest bardzo przydatne dla statystycznego Polaka, który co tydzień
    wyjeżdża za granicę i obraca walutami ;))

    --
    All emotions overthrown
    All feeling deleted

  • 9. Data: 2005-01-02 01:43:16
    Od: "MŁG" <m...@g...pl>

    Mam u nich konto od ponad roku i nie narzekam. Zawsze gdy dzwonie do
    teleserwisu to robia wszystko by mi pomoc i dzialaja naprawde sprawnie. Poza
    tym sa relatywnie tani i faktycznie kuszaca jest oferta bezplatnych wyplat
    za granica oraz to, ze DB to marka znana na calym swiecie i nikt od
    Australii po Reykjavik jak dasz karte DB nie zrobi dziwnej miny zstanawiajac
    sie czy to przypadkien nie karta rabatowa albo na komunikacje miejska (taki
    przypadek slyszalem kiedys w Austrii gdy gosc dal karte Citibanku).

    Pozdro!

    MŁG

  • 10. Data: 2005-01-02 08:31:22
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > A co Tobie wykręcili?

    A to stara historia. W 2001 we wrzesniu zaczalem sie rozgladac za kredytem
    hipotecznym. Przez prawie trzy miesiace donosilem im ciagle jakies nowe
    dokumenty, bo caly czas nie moglem osiagnac wiarygodnosci kredytowej
    (zdolnosc kredytowa mialem, ale brak bylo "wiarygodnosci") w ich oczach.
    Wreszcie na dwa dni przed Bożym Narodzeniem dostalem wiadomosc, ze kredytu
    jednak nie dostane - pomimo zapewnien przez nich caly czas czynionych, ze
    wszystko jest na dobrej drodze. Mieszkanie kupic MUSIALEM do konca roku. Nie
    mialem wyjscia. Opisalem te historie kiedys dosc dokladnie. Przez ten
    cholerny DB24 po pierwsze stracilem na roznicach kursowych - bo w
    pazdzerniku gdybym zaciagnal kredyt to mialbym kurs Usd/Pln wyzszy o okolo
    20 groszy. Po drugie stracilem sporo czasu i nerwow - a tego nie da sie
    przeliczyc na pieniadze.

    Przy okazji wtedy przekonalem sie, ze w kontakcie z bankami nie mozna grac
    fair i trzeba do ostatniejc chwili myslaec wylacznie o wlasnym interesie.
    Wlasnie przez te zapewnienia pracownikow DB24 oraz na skutek ich prosb
    przestalem w tym czasie prowadzic innych rozmow z innymi bankami. No i
    obudzilem sie z reka w nocniku. Czlowiek uczy sie cale zycie a i tak glupi
    umiera hehe. Teraz jestem madrzejszy znacznie.W przypdku ING (bo ostatecznie
    w grudniu 2001 ten bank udzielil mi kredytu hipotecznego zalatwiajac cale
    formalnosci w 6 dni!! Sic!!) zachowalem sie moze nie fair, ale pomny
    doswiadczenai - w sposob optymalny. Na dzien przed podpisaniem aneksu
    (aneks podpisany 30 grudnia 2004) o przewalutowanie kredytu rownolegle
    zalatwialem sprawy z przeniesieniem kredytu do BPH lub do FORTIS. Panie z
    tych dwoch bankow troszke sie niepotrzebnie napracowaly przy dokumentach, bo
    ostatecznie ING jednak nie zrobil mi zadnej niemilej niespodzianki i
    pozostalem ich klientem. FORTISOWI i BPH zas podziekowalem za gotowosc
    obslugi mojej osoby. Tym razem pozostalem wierny ING. Ale nie twierdze, ze
    to juz "malzenstwo" do grobowej deski ;-)

    Zapewne jest tutaj sporo bardziej doswiadczonych osob odse mnie w tych
    sprawach. Ale i ja powiem mala przestroge. NIGDY nie wierzcie pracownikom
    bankow na slowo!! ZAWSZE prowadzcie rownolegle procedury w kilku
    konkurencyjnych bankach (jesli nie jest to zbyt drogie) przy zalatwianiu tak
    waznych spraw jak kredyt hipoteczny. NIGDY nie starajcie sie zachowywac
    fair. Najwyzej pracownicy tych bankow, ktorych uslug ostatecznie nie
    wybierzecie, napracuja sie niepotrzebnie. MYSLCIE wylacznie owlasnym
    interesie. Bo zaden bank nie bedzie sie przejmowal waszym losem, jesli cos
    pojdzie nie tak, jak wam obiecywano na SLOWO :)

    Ot i tyle :)

    Pozdrawiam

    Malin

    --