  • 11. Data: 2005-04-13 17:53:07
    Temat: Re: Dezinformacja w VW
    Od: "gemR" <4...@2...pl>

    Użytkownik "Azazell" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d3j4fd$koe$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > ciekawe. ja mam tylko lokate u nich a na koncie nic nie mam. raczą mi
    > przyslać jakąś informację o nowej TOiP czy też nie? na stronie www
    > oczywiście nic nie ma.
    > pozdrawiam
    > A.

    No co Pan na stronie jest wsiooo (no prawie ;-) )... tylko infolinia nie
    zdążyła poczytać (ale im sie akurat nie dziwię bo w komunikacie jest mowa o
    "optymalizacji pracy konsultantów"...., więc im sie juz chyba nie specjalnie
    opłaca to czytać. Oczywiscie trafić na info nie jest łatwo, ale:
    1 proponuje kliknąć np. na napis "Bank zadowolonych klientów" (ten obok
    białej myszki - a jakże ;-) )
    2 a następnie na niebieski napis "Aktualności i promocje" , jak nie wiecie
    co to promocja to poczytajcie - pierwsza od góry. Cytował nie będę bo tam w
    tym banku chyba sie komuś nieźle w du...ie poprzewracało. A tym kimś jest
    zdaje sie Herr Hans-Dieter Arndt (info o nim na tej samej stronie pod data
    2004-11-27) - chyba sie chopczyk próbuje wykazać, a ja mu zamierzam w tym
    pomóc ;-) - właśnie "troszkę" mojej kaski opuściło jego obszar rozrywki i
    tego nie żałuje, zwłaszcza po występach artystycznych związanych z tokenami
    w tamtym roku - KOMPROMITACJA (i to nie przypadkowa).
    PZDR
    R.

  • 12. Data: 2005-04-13 18:50:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Major Bień napisał(a):

    > Dzwoniłem do VW i powiedzieli, że jak rozwiązuję umowę to 5 zł za maj
    > nie wezmą. Dzowniłem drugi raz i powiedzieli, że wezmą. Czyszczę właśnie
    > konta i zastanawiam się, czy im zostawić tego piątaka.Co robicie ?

    Niech spróbują

    Po pierwsze: dostałeś jakąś oficjalną informację o zmianie TOiP?
    Po drugie: jest coś na ich stronie?

    To wiesz co oni Tobie mogą

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 13. Data: 2005-04-13 18:57:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Po pierwsze: dostałeś jakąś oficjalną informację o zmianie TOiP?

    Tak. Na wyciągu. Wiem, nie wszyscy dostają.

    > Po drugie: jest coś na ich stronie?

    Tak.

  • 14. Data: 2005-04-13 19:17:27
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Tak. Na wyciągu. Wiem, nie wszyscy dostają.

    Jeśli bank zmienia TOiP to wystarczy, że wyśle maila. W końcu po coś go
    podawałem, prawda?

    Krótki mail w stylu. Od 1 Maja drożejemy. Co Pan na to:

    1) Idźcie do diabła
    2)Dlaczego taka mała podwyżka?
    3)Biednego rencistę/emeryta/studenta/bezrobotnego * chcą oskubać
    4) Co to jest VW?

    Prosimy o odpowiedź do dnia tego lub tego

    VW - profesjonaliści za niewielkie pieniądze

    (niepotrzebne skreślić)

    > Tak.

    Nie widzę

    Wyraźnie natomiast jest http://www.vwbankdirect.pl/1298.html

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 15. Data: 2005-04-13 19:46:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie widzę

    Aktualności.

  • 16. Data: 2005-04-13 20:33:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Major Bień" <t...@s...pl> wrote in message
    > Dzwoniłem do VW i powiedzieli, że jak rozwiązuję umowę to 5 zł za maj
    > nie wezmą. Dzowniłem drugi raz i powiedzieli, że wezmą. Czyszczę właśnie
    > konta i zastanawiam się, czy im zostawić tego piątaka.Co robicie ?

    W przypadku zmiany warunkow umowy (a jest nia m.in. zmiana oplat) klient ma
    prawo ja wypowiedziec. Jesli powola sie wlasnie na zmiane cennika, bank do
    momentu zamkniecia rachunku nie moze pobierac oplat wg. nowej tabeli.
    Dlatego w interesie banku jest jak najszybsze zamkniecie takiego rachunku.

    Maciej

  • 17. Data: 2005-04-13 20:33:56
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Aktualności.

    Ale to ukryli. Po pierwsze na stronie głównej nie ma żadnych aktualności.
    Trzeba wybrać mapę strony :(

    Ja rozumiem, że nie ma się czym chwalić, ale to już chyba przesada

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098