  • 11. Data: 2009-01-16 08:52:56
    Temat: Re: Dieter ODDAJ KASE
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > No i co sie zwrocilo? dolar jedzie do gory jak jechal od sierpnia a gielda
    > dol dalej takze jak bylo od sierpnia.

    Już niedługo ....

    Dr.Endriu

  • 12. Data: 2009-01-16 08:53:13
    Od: k...@o...pl

    On 16 Sty, 09:33, "Madafaka" <m...@n...fuk.ju> wrote:

    > Co za chrzanienie. Wasz guru mowil: w sierpniu 2008 wielki zwrot a nastepny
    > wielki zwrot 5 stycznia 2009
    na razie to przyczepiasz się do jednej nie trafionej prognozy
    długoterminowej, przy wielu innych idealnych. Każdemu może się trafić
    wpadka. Twoje wszystkie prognozy się spełniają?

  • 13. Data: 2009-01-16 08:57:02
    Od: Ted_2 <t...@g...com>

    Jak widze - tutaj nic sie nie zmienilo - ciagle ktos ma pretensje o to
    ze inni nie maja krysztalowej kuli :)
    A sami zamiast pomyslec - slepo sluchaja sie porad innych.

  • 14. Data: 2009-01-16 17:21:09
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Użytkownik " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > moja wizja jest taka ze 80% ludu to cwoki i przyglupy - doskonale
    > potwierdzasz
    > moja teorie frustracie.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usene

    ab

    po pierwsze zbieraj puszki - pzrydadzą ci się

    po drugie definicję którą pzrytoczyłeś spełniasz w 100 %

    na mózg już ci wali

    zapewne pzryjąłeś ofermo na klatę niezłe straty

    proponuję ci - jedź na urlop, wypocznij, pij drinki

    kolejnym etapem stresu bedzie u ciebie zwiotczała fujara

    a to już groźne

    gorsze od utraty kasy hahahaha

  • 15. Data: 2009-01-16 21:09:54
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie wiem na jaki wykres patrzysz, ale ja widze dokladnie od 1.08.08 duuuuzy
    zjazd na wig minus18.000 pkt).

    6.1.09 mial byc koniec korekty i rozpoczac sie wzrost.

    6.1.09 usdpln = 2.92, dzisiaj = 3.23.

    DLUGOTERMINOWY dolek i poczatek ery silnego dolara zapowiedzialem w polowie
    lipca 2008 (usdpln byl wtedy = 2.02). Nastepnie w listopadzie napisalem, ze
    do 6.1.09 chf i usd nie pojada na razie do gory, a dopiero 6.1.09 rozpocznie
    sie sciana w gore i tak wlasnie teraz sie dzieje.

    Wez czytaj dokladniej to co pisze, bo pierdolisz glupoty po maxie.

    D.