  • 1. Data: 2009-02-16 07:36:51
    Temat: Dieter, a może w tym tygodniu dołek?
    Od: "granicho" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ileż można czekać:)

  • 2. Data: 2009-02-16 07:47:15
    Temat: Re: Dieter, a może w tym tygodniu dołek?
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Załóż wątek : TU TYPUJ DOŁEK BESSY

    I zatypuj pierwszy

  • 3. Data: 2009-02-16 08:02:50
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Skoro nie masz wlasnej opinii (jestes za glupi) i Twoje inwestowanie opiera
    sie jedynie na wypatrywaniu co inni maja do powiedzenia, to czym predzej
    odpusc temat gieldy i zloz cv do recznej myjni samochodowej. Moze tam sie
    sprawdzisz.

    D.

  • 4. Data: 2009-02-16 09:13:59
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

> [...]
    > odpusc temat gieldy i zloz cv do recznej myjni samochodowej. Moze tam sie

    ja np temat giełdy odpuściłem w momencie gdy zauważyłem że tysiące ludzi
    całkiem na serio i całkiem na poważnie dyskutuje o inwestowaniu swoich
    pieniędzy np w oparciu o koniunkcje planet, zaćmienia słońca i tym podobne
    bzdety

    brakuje tylko szamanów czyniących zaklęcia i modlitwy o hossę

    czekam z utęsknieniem aż ten idiotyczny system się wywali i będzie można
    naprawdę inwestować, podejmując decyzje na podstawie rzetelnej analizy firm
    , otoczenia gospodarczego w którym działają, a nie ruchów planet

    ps. mam znajomego z siecią myjni samochodowych, całkiem fajny i sensowny
    biznes, coprawda trzeba w nim uwzględniać pogodę bo w deszczowe dni nikt
    auta nie myje, ale przynajmniej nie musi się przejmować ruchami planet :-)

  • 5. Data: 2009-02-16 09:35:10
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Pafcik pisze:
> [...]
    > auta nie myje, ale przynajmniej nie musi się przejmować ruchami planet :-)

    Jesteś pewien? A te deszcze to z ruchów czego się biorą? ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 6. Data: 2009-02-16 09:43:14
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > naprawdę inwestować, podejmując decyzje na podstawie rzetelnej analizy
    > firm , otoczenia gospodarczego w którym działają, a nie ruchów planet

    A to teraz nie mozna podejmowac decyzji na podstawie tego co napisales czyli
    " rzetelnej analizy firm,otoczenia gospodarczego w którym działają, a nie
    ruchów planet"? Kazdy podejmuje decyzje na podstawie tego co chce i zawsze
    byli i beda tacy co beda sie wspierac astrologia i innymi mniej lub bardziej
    dziwnymi rzeczami.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 7. Data: 2009-02-16 09:48:46
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Ileż można czekać:)

    Odbicie przyjdzie wtedy jak juz niemal wszyscy zwatpia w mozliwosc jego
    pojawienia sie ;)

    Pozdrowienia

    Darek

  • 8. Data: 2009-02-16 09:51:16
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Pafcik <s...@s...pl> napisał(a):
> [...]
    > naprawdę inwestować, podejmując decyzje na podstawie rzetelnej analizy firm
    > otoczenia gospodarczego w którym działają, a nie ruchów planet.

    Odp. Masz za soba za duzo wykladow z ekonomii. To nie dziala na gieldzie.
    Podaj przyklad gieldy, ktora dziala tak jak Ty to proponujesz, tzn. na ktorej
    mozna inwestowac podejmując decyzje na podstawie rzetelnej analizy firm
    otoczenia gospodarczego. USA, Niemcy, Japonia? Wszedzie ten biznes kreci sie
    tak samo.

    D.

  • 9. Data: 2009-02-16 12:38:09
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Pafcik"

> [...]
    > bzdety
    >
    > brakuje tylko szamanów czyniących zaklęcia i modlitwy o hossę

    Czy kierujesz sie analizami technicznymi, czy koniunkcja planet, czy zdajesz
    sie na losowanie przez małpe - na jedno wychodzi. Nie mozna wiec potepiac
    zadnej z tych trzech metod - bo wszystkie daja w przyblizeniu taki sam
    wynik.

    Pester

  • 10. Data: 2009-02-16 16:04:20
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 16-02-2009 o 09:02:50 Dieter <d...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > odpusc temat gieldy i zloz cv do recznej myjni samochodowej. Moze tam sie

    zdenerwowałes sie. Moze czas na plan B. Dzisiejszy dolek mocno mnie
    zaniepokoił.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.