  • 21. Data: 2012-05-08 07:29:50
    Temat: Re: Dieter czy bessa już się skończyła ?
    Od: DeJotTe <d...@g...com>

    Rynek jako całość po miesiącu styczniu zakończył bessę. Doskonale widać to na
    wykresie MWIG40 i SWIG80. W przypadku WIG20 szykuję się większy wzrost. Na
    miesięcznym wykresie pojawiły się 3 niewielkie czarne świece korygujące styczniowy
    wzrost. Miesiąc maj ma być może zakończy tą czarną serię.

    DeJotTe
    http://sygnaly-gieldowe.blogspot.com

  • 22. Data: 2012-05-08 11:40:58
    Od: ST-LM <s...@i...pt>

    W dniu 2012-01-19 10:52, XXL pisze:
> [...]
    > do końca 2011r. i silne umocnienie USD.
    > Czy odbicie z którym mamy od kilku dni do czynienia to początek nowego trendu
    > wzrostowego czy tylko korekta w bessie przed nową falą spadków ?
    >
    > Niedawno w "Parkiecie" był wywiad z R.Karkosikiem, który powiedział, że wiele
    > wskazuje na to, że bessa się skończyła i taniej już nie będzie.
    > Zalecał akumulowanie akcji wyselekcjonowanych spółek.
    > Natomiast większość analityków jest zdania, że będzie jeszcze jedna mocniejsza
    > fala spadkowa która prawdopodobnie zakończy bessę trwającą od maja 2011r.

    moim zdaniem oczekiwane jest jeszcze tąpnięcie o zasięgu porównywalnym
    do sierpnia 2011... cóż każdy ma swoje przekonania, ale znaki na niebie
    i ziemi zdają się potwierdzać zdanie analityków... (formacje trójkątów,
    które najczęściej zapowiadają kontynuację trendu, czyli spadki...
    jedynie to to, że najczęściej to kontynuacja...
    pozdrawiam
    ST-LM

  • 23. Data: 2012-05-09 00:57:55
    Od: "Tomek P." <f...@m...pl>

    DeJotTe wrote:

> [...]
    > Na miesięcznym wykresie pojawiły się 3 niewielkie czarne świece korygujące
    > styczniowy wzrost. Miesiąc maj ma być może zakończy tą czarną serię.

    Na mWIG40 i sWIG80 może faktycznie tragedii nie widać, ale już np. patrząc
    na WIG20short:
    http://img827.imageshack.us/img827/8060/wig202x.png
    od 02.2009 widać kształtującą się parabolę z jakimś takim ORGR od 11.2009.
    Warto też zwrócić uwagę na niemal identyczne dwie struktury zaznaczone
    zielonymi kółkami.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 24. Data: 2012-05-20 22:49:05
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    Teraz jest czas (globalnej) analizy fundamentalnej. AT wkładamy do
    szafy.

    https://twitter.com/#!/RynekGlobalny
    https://www.facebook.com/rynekglobalny