  • 1. Data: 2009-06-20 11:57:48
    Temat: Dieter: nowa hossa czy co ?
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    Probuje poskladac do kupy Twoje prognozy no i wychodzi tak:

    top w listopadzie 09 nastepnie mowiles bodajze o podwojnym dnie czyli powrot
    na stare dolki

    ale tez mowiles o 3 miesiacach duzych spadkow i powrot do wzrostow

    czyli co: obecne wzrosty (ktore ja traktuje wylacznie jako fale B bessy) to
    dla Ciebie poczatek nowej hossy (bo nawet tak nazywasz te wzrosty) ktora po
    "przerywniku" bedzie kontynuowana ?

    Chyba ze opcja powrot do wzrostow juz wypadla z gry.

    Kolejny punkt programu to hossa bodajze od polowy 2013 roku.

    I teraz jakie mozna by ulozyc z tego scenariusze.. tutaj watek okaze sie mocno
    pomocny dla wiekszosci grupowiczow majacych problemy z czytaniem ze
    zrozumieniem i zlozeniem dwoch prognoz w jedna calosc:

    1) nie korekta a hossa, przynajmniej mini, po spadkach na przelomie roku
    powrot do wzrostow np do 2011 a pozniej finalowe dolowanie do 2013, rownie
    dobrze moze to byc szuranie po dnie czyli np podwojne dno pozniej znowu 2000
    pkt i znowu dolowanie - czyli nawet mini hossa bylaby zbyt duzym slowem

    2) moj scenariusz: koniec fali B bessy pod koniec roku i dolowanie z paroma
    malymi korektami, ale to by dalo final max w 2011-2012 a nie polowie 2013

  • 2. Data: 2009-06-20 13:27:36
    Temat: Re: Dieter: nowa hossa czy co ?
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Miesieczny wykres S&P500 zachowuje sie identycznie jak FW20. Pare dni temu
    mowiono o koncu recesji w USA. Wyglada na to, ze twoja prognoza jest
    spozniona o rok.

    :Leszek

  • 3. Data: 2009-06-20 14:30:19
    Od: " ab03" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Miesieczny wykres S&P500 zachowuje sie identycznie jak FW20. Pare dni temu
    > mowiono o koncu recesji w USA. Wyglada na to, ze twoja prognoza jest
    > spozniona o rok.
    >
    > :Leszek

    koniec recesji.. dobre, dopiero jak pojawi sie odpowiednio duzo takich
    artykulow to recesja uderzy z prawdziwa sila.

  • 4. Data: 2009-06-20 14:33:53
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " ab03" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > koniec recesji.. dobre, dopiero jak pojawi sie odpowiednio duzo takich
    > artykulow to recesja uderzy z prawdziwa sila.

    W lutym była mina IMO

  • 5. Data: 2009-06-20 15:00:06
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > W lutym była mina IMO

    mina = ?

  • 6. Data: 2009-06-20 16:21:47
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    ab wrote:

    > mina = ?

    nie widać wystrzału?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2009-06-20 16:27:58
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mwojc <m...@N...lodz.pl> napisał(a):

    > nie widać wystrzału?

    nie nazwalbym tego mina, bo po wejsciu w lutym nic nie wybuchlo tylko mozna
    bylo/mozna dobrze zarobic i zajac eleganckie S'ki grubo powyzej 2000 pkt
    (niedlugo) - wiec to raczej bomba z opoznionym zaplonem. albo zwyczajnie
    klasyczna, zludna fala B bessy.

  • 8. Data: 2009-06-20 17:58:55
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Nie wiem co masz na myśli mówiąc "złudna".
    Przecież procenty, które można było przez ten czas wytargać z rynku wcale
    nie są złudne.
    Zamiast czekać na eSki powyżej 2000 lepiej było pakować akcje jak padały
    sygnały kupna.
    DJ

  • 9. Data: 2009-06-20 18:11:59
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    lepiej napiszcie jak obstawiacie sytuacje w najblizszych tygodniach na
    wgpw. Piatkowe wybie bedzie trwałe ?

    Co do prognozy dla USD nic nie wskazuje, by nie nastapił wzrost wartosci $
    wzgledem innych walut. Wykresy
    nie wskazuja na razie na dalsze osłabianie.
    Coraz bardziej jestem przekonany, że wariant z inflacja na ten rok to
    pomylka. A im bardziej o tym bebnia tamtamy
    w naszym buszu tym bardziej w to przestaje wierzyc. Dla zainteresowanych

    http://money.cnn.com/news/newsfeeds/articles/reuters
    /MTFH38517_2009-06-19_18-43-04_N19436982.htm?section
    =money_topstories

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2009-06-20 18:32:42
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    > lepiej napiszcie jak obstawiacie sytuacje w najblizszych tygodniach na
    > wgpw.

    Właśnie!

    Piatkowe wybie bedzie trwałe ?

    Mi się wydaje, że w wakacje spektakularnie się już nie wzbijemy, tzn nowych
    szczytów chyba nie zrobimy zwłaszcza że dane makro nie są jakieś
    rewelacyjne.
    Obstawiam konsolkę do września w granicach 2100-1900. Ewentualnie z zejściem
    nieco poniżej.

> [...]
    > pomylka. A im bardziej o tym bebnia tamtamy
    > w naszym buszu tym bardziej w to przestaje wierzyc. Dla zainteresowanych

    W USA chyba realizuje się scenariusz deflacyjny?