  • 11. Data: 2009-06-20 18:47:42
    Temat: Re: Dieter: nowa hossa czy co ?
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ\(stopazwrotu.pl\) <d...@s...pl> napisał(a):

    > Nie wiem co masz na myśli mówiąc "złudna".
    > Przecież procenty, które można było przez ten czas wytargać z rynku wcale
    > nie są złudne.
    > Zamiast czekać na eSki powyżej 2000 lepiej było pakować akcje jak padały
    > sygnały kupna.
    > DJ

    zgadza sie, czekalem i nawolywalem na fale B wiec to nie bylo dla mnie
    zaskoczenie. co do "zludzenia" - chodzi mi o zludzenie nowej hossy. o czym
    bedzie sie powszechnie pisac jak WIG20 przebije 2500. a i pewnie znowu bedzie
    kupa reklam fundow, zupelnie jak w lipcu 07.

  • 12. Data: 2009-06-20 21:31:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To nie jest nowa hossa.

    Sprawdz odstepy 115 dni kal.

    D.

  • 13. Data: 2009-06-21 09:19:57
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Czy uważasz ab że dojdzie w tej fali do 2500 PKT, bo mnie to wygląda że z tych
    poziomów nastąpi odwrót,ale bez przebicia dołków z lutego,zresztą po E/$ widać
    jakby $ miał zacząć sie umacniać...

  • 14. Data: 2009-06-21 12:20:26
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > To nie jest nowa hossa.
    >
    > Sprawdz odstepy 115 dni kal.
    >

    > D.

    jest w metastocku opcja pozwalajaca wbijac odstepy czasowe ?

    recznie policzylem ze 115 od dolka wypadlo na poczatku czerwca - czy to wg
    Ciebie zapowiedz szczytu ? raczej nie skoro prognoza wzrostowa siega listopada ?

  • 15. Data: 2009-06-21 12:26:38
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ab <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ciebie zapowiedz szczytu ? raczej nie skoro prognoza wzrostowa siega listopada

    ok juz znalazlem

  • 16. Data: 2009-06-21 12:33:40
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "stu"
> [...]
    > tych
    > poziomów nastąpi odwrót,ale bez przebicia dołków z lutego,zresztą po E/$

    Grupowi "spece" od FW20 sa zbyt zajeci swoimi modelami AT zeby interesowac
    sie forex i fundamentami dlatego to co pisza jest calkowicie oderwane od
    realiow. Kazdy kto studiowal statystyke wie, ze im dluzszy okres
    prognozowania tym wiekszy margines bledu.

    Leszek

  • 17. Data: 2009-06-21 16:30:50
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    115 dni KALENDARZOWYCH (czas realny). Nie wiem skad Ci wyszedl poczatek
    czerwca.

    18.02.09 + 115 dni kal = 13.06.09

    D.

  • 18. Data: 2009-06-21 17:03:09
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > 115 dni KALENDARZOWYCH (czas realny). Nie wiem skad Ci wyszedl poczatek
    > czerwca.
    >
    > 18.02.09 + 115 dni kal = 13.06.09

    liczylem na oko, wiem ze chodzilo Ci o czerwcowy top - pytanie co on mialby
    oznaczac, bo na pewno nie koniec korekty wzrostowej skoro termin masz na
    listopad (mi tez nie pasuje bo zakladam pojscie duzo wyzej).

    wiec rozumeim ze jedyna ewentualnosc to duza korekta, w to tez powatpiewam no
    ale zobaczymy.

  • 19. Data: 2009-06-21 21:22:53
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ab <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

    Chyba rozumiesz, że Dieter wycofał się ze swojej prognozy z początku stycznia
    o hossie od 6 stycznia do listopada.
    Wygląda na to że tym razem będzie miał rację i prognoza lokalnej górki która
    wypadła 13 czerwca jest prawdopodobnie dokładna.
    Rynek akcji nie ma już teraz żadnych przesłanek do dalszych wzrostów i musi
    zacząć spadać z korektami do jesieni.
    Dopiero jesienią może dojść do silnego i dłuższego odbicia.

  • 20. Data: 2009-06-21 21:32:30
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości:

    > 115 dni KALENDARZOWYCH (czas realny). Nie wiem skad Ci wyszedl poczatek
    > czerwca.
    >
    > 18.02.09 + 115 dni kal = 13.06.09
    >

    > D.

    62% zniesienie od dołka 18.02 w końcu zostało wypełnione.
    1253 + 776 = 2029 pkt

    Może masz rację ;)

    Pozdr.

    --