  • 11. Data: 2009-02-27 13:44:09
    Temat: Re: Naukowcy nie lubią Dieter'a
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Muka" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:go8pf8$j0v$1@inews.gazeta.pl...

    > kurwa to charakter a prostytutka to zawód

    political correctness nie zna granic

  • 12. Data: 2009-02-27 14:47:20
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Greg pisze:
    > Użytkownik "Muka" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > political correctness nie zna granic

    ale to nie political correctness tylko logika;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 13. Data: 2009-02-28 14:40:40
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    DJ wrote:

    > Byla tez mowa o np. bioenergoterapeutach. Prawda jest taka, ze
    > dziewiecdziesiat kilka procent wsrod nich to zwykli naciagacze
    > wykorzystujacy ludzkie problemy. Kilka procent to tacy, ktorzy cos potrafia

    e, tez nie potrafia, maja tylko szczescie ;)

  • 14. Data: 2009-02-28 17:17:12
    Temat: Dieter-sam zaczales :) a wlasciwie, to ktory zawod czy charakter Ty uprawiasz?
    Od: k...@p...onet.pl

    jw

    kroovka u plota hehe

  • 15. Data: 2009-02-28 17:26:13
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Najlepszy na czas kryzysu.

    D.

  • 16. Data: 2009-02-28 17:32:47
    Od: k...@p...onet.pl

    > Najlepszy na czas kryzysu.
    >
    > D.

    Acha, Dieter to pewnie Dietetyk :-)

    kroovka

  • 17. Data: 2009-03-01 19:05:46
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > "Sygnatariusze listu uważają za skandaliczne umieszczenie na tej liście
    > szeregu profesji nie mających nic wspólnego z cywilizacją XXI wieku, a już
    > na pewno z oficjalnie głoszoną przez rząd RP ideą tworzenia społeczeństwa
    > opartego na wiedzy".

    Przykra wypowiedz fizykow, ktorzy zapomnieli chyba troche czym jest nauka.
    Smiem twierdzic (jako fizyk) ze to wlasnie to fizycy sa najwiekszymi
    "wrozbitami" oczywiscie w pozytywnym sensie tego slowa. Niech szanowni
    panowie przypomna sobie czym jest tzw. teoria strun czy supergrawitacja itp.
    No ale coz. Giordano Bruno tez kiedys spalono na stosie za gloszenie
    "nienaukowych" pogladow.

    > Podpisani pod listem twierdzą również, że "teksty tych wpisów są
    > całkowicie pozbawione podstaw racjonalnego myślenia, zawierają elementarne
    > błędy naukowe i przyczyniają się do szerzenia zabobonów i pseudonaukowego
    > spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość".

    To podobnie jak religia. Proponuje usunąć również księdza z listy zawodow (o
    ile sie na niej znalazl)

  • 18. Data: 2009-03-02 09:40:52

    SlawcioD pisze:

    > ale to nie political correctness tylko logika;)

    Nie logika tylko oficjalna terminolgia

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania