  • 11. Data: 2010-09-10 05:02:03
    Temat: Re: Dieter szkolenia zaczales sprzedawac ?
    Od: x <l...@p...fm>

    Co za przyglupow
    > zatrudniaja w tej Polsce......

    Zanies im swoj pit to z pewnoscia wyrzuca wszystkich a zatrudnia ciebie

  • 12. Data: 2010-09-10 08:00:00
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    W 2007 tylko 3 osoby na tej grupie przwidywały ostrą kiszke i wsród nich był
    Dieter.
    Reszta widziała kosmos.

  • 13. Data: 2010-09-10 09:53:18
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    walter <w...@o...mars> napisał(a):

    > W 2007 tylko 3 osoby na tej grupie przwidywały ostrą kiszke i wsród nich był
    > Dieter.
    > Reszta widziała kosmos.

    akurat umiejetnosci Dietera nie ma co podwazac, ci co sie rzucaja w tym
    temacie sa w grubym bledzie.

    jednak jakos ta akcja ze sprzedawaniem szkolen w festyniarskim stylu ("tylko
    teraz polowe taniej", "jako bonus dostajesz od nas" hasla prawia jak z handlu
    obwoznego) absolutnie mi do Dietera nie pasuja, zawsze wydawal sie wysmiewac
    glupkow pod krawatem sprzedajacych marzenia ciemnemu ludowi

    ale widac zaplacili na tyle dobrze zeby przymknac oko

  • 14. Data: 2010-09-10 09:55:19
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik " ab" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > glupkow pod krawatem sprzedajacych marzenia ciemnemu ludowi
    >
    > ale widac zaplacili na tyle dobrze zeby przymknac oko

    ano

  • 15. Data: 2010-09-10 09:56:41
    Od: "walter" <w...@o...mars>

> [...]
    > glupkow pod krawatem sprzedajacych marzenia ciemnemu ludowi
    >
    > ale widac zaplacili na tyle dobrze zeby przymknac oko

    Poza tym nie czaje własnie co złego jest w każdej dodatkowej kasie.
    A wyśmiewanie czarowania ulicy nie przeczy że można jednocześnie na tym
    kosić.
    Tak to już jest.

  • 16. Data: 2010-09-10 12:07:32
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "walter" <w...@o...mars> napisał w wiadomości
    > Poza tym nie czaje własnie co złego jest w każdej dodatkowej kasie.
    > A wyśmiewanie czarowania ulicy nie przeczy że można jednocześnie na tym
    > kosić.
    > Tak to już jest.

    Widocznie dla niektórych Dieter jest ikoną i symbolem. Dla nich sprzedawanie
    przez niego szkoleń jest niczym kurestwo i prostytucja. Rozczarowali się jak
    nastolatki po pierwszym razie i przeżywają dramat. :-)

    A swoją drogą to dodatkowy strumień łatwych pieniędzy jest bardzo fajny i
    nie mam nic przeciwko.
    Prognozy miał lepsze i gorsze. Nie wiem których więcej, ale ciekawie się
    czytało. Jedyne czego bym się czepił, to nawiązywanie do astrologii, co
    uważam za mocno niepoważne.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 17. Data: 2010-09-10 12:15:41
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prognozy miał lepsze i gorsze. Nie wiem których więcej, ale ciekawie się
    > czytało. Jedyne czego bym się czepił, to nawiązywanie do astrologii, co

    poważne czy niepoważne to kwestia drugorzędna
    ważne czy sprawdzalne

    tego nie wiem bo nie sprawdzam jego prognoz oprócz obserwowania ostatniej,
    czyli że od początku sierpnia już tylko KLOP
    jest taka szansa aczkolwiek ostatnio sie obniżyła z lekka

    z samej zaś astrologii, jak wykazałem z sys29, pełnie i nowie można se
    wsadzić w buty
    reszty nie sprawdzałem
    linie marsa LeMa wyglądają nieźle, ale też nie wnikałem zbyt dociekliwie

  • 18. Data: 2010-09-10 15:44:44
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Na prognozach dlugoterminowo kasy sie nie zarabia. Prognozy robi sie
    bardziej dla rozrywki, a kase robi sie przetestowanymi strategiami.

    D.

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c8a1fa2$0$27043$6...@n...neostrad
    a.pl...

  • 19. Data: 2010-09-10 16:52:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Na prognozach dlugoterminowo kasy sie nie zarabia. Prognozy robi sie
    > bardziej dla rozrywki, a kase robi sie przetestowanymi strategiami.

    Przypomnij swoją opinię o ludziach, którzy piszą książki o handlu na
    giełdzie i tych, którzy nauczają innych jak zarobić na handlu papierami na
    giełdzie. Ja pamiętam to tak. Gdyby ci co tak dobrze wiedzą co zrobić, to
    zrobili by to i by byli bogaci i nie musieliby zarabiać na sprzedaży swojej
    wiedzy innym. Innymi słowy to co piszą to pierdy bo gdyby te recepty
    działały to nie trzeba by było robić boków na nauczaniu. Dobrze pamiętam
    Twoje przesłanie? Widzisz, że jak się gówno wyrzuci to jest pewność, że
    spadnie Ci na gębę.

  • 20. Data: 2010-09-10 17:30:03
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wezmy np. takiego Larry'ego Williams'a. Jeden z najslynniejszych graczy.
    Gosc robi szkolenia. Czy uwazasz, ze jest slaby?

    Szkolenia to biznes jak kazdy inny, a jezeli do tego wiem, ze to co
    sprzedaje jest dobre i wartosciowe - a jest, to wszystko gra.

    D.