  • 31. Data: 2009-10-20 19:37:28
    Temat: Re: Dieter to po ile ten dolar?
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 10:06:23 +0200, Virck napisał(a):

    > Do tego jeszcze schizofrenia..?

    Powtórzę - to nie był Dieter tylko ktoś inny.

  • 32. Data: 2009-10-20 20:34:21
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości

    > " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > A juz wsadzila tam do materaca i kazalem jej nie patrzec czy spada czy
    > rosnie.....
    > Ale wiecej prognoz Dietera to ja juz nikomu nie polece....-;)))) Same
    > wtopy na tym w bierzacym roku...Baaaa i to jakie !!!!

    A ja nie dokopie Dieterowi).Od poczatku wiedziałem że pisze prognozy po to
    zeby zostac guru.Niestety został na lodzie z tymi wrózbami

    pozdrawiam stary

  • 33. Data: 2009-10-20 21:25:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Cos Ci sie popierdolilo Kolego Drogi z tym moim wejsciem w USD.

    D.

  • 34. Data: 2009-10-20 21:40:22
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Virck, ale ja przyznalem sie do bledu, tzn. dolek bessy WIG20 przesunal mi
    sie o miesiac i wypadl w lutym. Po dolku przewidywalem wzrost do wrzesnia.
    Jesli chodzi o USDPLN - fakt przecenilem sile dolara i nie doszedl on do 6
    PLN, a jedynie zrobil 96% up od dolka, ktory wyznaczylem z dokladnoscia do 2
    dni (polowa lipca 2008). Wskaz mi anala, ktory podal tak jak ja w tamtym
    okresie wzrost USDPLN o 100 lub 200%, albo takiego, ktory zapowiadal 9
    miesieczna hosse na GPW w czasie gdy media bombardowaly wszystkich kryzysem.
    Na pszyszlosc sobie i Tobie zycze chociaz takiej sprawdzalnosci prognoz.

    Milego wieczoru,

    D.

  • 35. Data: 2009-10-21 07:00:13
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Komunista0 jeżeli już. Prognozę wielce prawdopodobną już napisałem w innym wątku,
    > a po za tym po co pisać prognozy 50/50?

    Podaj poziom i czas (na co chcesz - WIG, USDPLN, S&P..). Jeśli trafisz,
    to daję 5000PLN. Jeśli nie, biorę 500PLN. Skoro prognoza 50/50, to
    wartość oczekiwana EX = 2750, czyli gra jest sprawiedliwa dla grającego,
    grzech nie zagrać. Możemy zrobić większą ilość prób, żeby Twoja
    średnia wygrana dążyła do EX.
    Mi się nie opłaca, w końcu dopiero sprawdzalność < 10% dałaby wartość
    przeciętną < 0..

    --
    le

  • 36. Data: 2009-10-21 07:02:53
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > średnia wygrana dążyła do EX.
    > Mi się nie opłaca, w końcu dopiero sprawdzalność < 10% dałaby wartość

    To ile kasy stawiasz i rozumiem, że przez notariusza?

  • 37. Data: 2009-10-21 07:29:00
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > To ile kasy stawiasz i rozumiem, że przez notariusza?

    Probabilistyka zacznie inaczej wtedy działać?

    Napisz tutaj 10 prognoz w formacie: [symbol indeksu], [data] (>
    dzisiejsza), [poziom] (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku dla walut
    i części całkowitej dla indeksu).
    Rach ciach i masz rozkład trafności. Wg. Ciebie dla X=1 <trafiono> f(x)
    będzie w okolicach 5.
    Proste.

    Tylko nie pisz teraz, że chciałeś podawać "prognozy" w stylu "jutro
    będzie wyżej/niżej niż dzisiaj", bo to inna bajka.

    --
    le

  • 38. Data: 2009-10-21 07:38:44
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >
    > Tylko nie pisz teraz, że chciałeś podawać "prognozy" w stylu "jutro
    > będzie wyżej/niżej niż dzisiaj", bo to inna bajka.

    Proponuje się zastanowić mad rachunkiem prawdopodobieństwa, to po pierwsze, a po
    drugie to z jakiej racji? Ty zadajesz mi kłam więc podaj 10000 prognoz z
    trafnością większą niż 50/50.

  • 39. Data: 2009-10-21 08:02:27
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Proponuje się zastanowić mad rachunkiem prawdopodobieństwa, to po pierwsze, a po
    > drugie to z jakiej racji? Ty zadajesz mi kłam więc podaj 10000 prognoz z
    > trafnością większą niż 50/50.

    Po co? Oczywiste jest, że trafność jest mniejsza niż 50/50, to właśnie
    wbijam do łba.

    Cytuję:
    > Jak pisałem, że Dieter to manipulant, a prognoza każdego
    > sprawdzać się musi 50/50

    I to jest bzdura.
    EOT.

    --
    le

  • 40. Data: 2009-10-21 17:29:20
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Odnosze wrazenie, ze Ty w ogole nie czytasz tego co pisze. BTW Kup sobie
    jakis slownik ortograficzny.

    D.