  • 21. Data: 2010-05-04 14:42:35
    Temat: Re: Dieter, zyjesz ?
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie
    bylo.

    Nadal podtrzymujesz swoją prognozę o wzroście WIG do lata ???

  • 22. Data: 2010-05-04 15:21:59
    Od: k...@o...pl

    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >

    > Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie
    > bylo.
    >
    > Nadal podtrzymujesz swoją prognozę o wzroście WIG do lata ???

    Będzie spora korekta, ale hossa po niej zadziwi nie jednego, Dietera też i dopiero
    bessa do bólu.

  • 23. Data: 2010-05-05 13:26:09
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie
    bylo.

    No właśnie widzimy te wzrosty WIG :-)
    Astrologia finansowa nie przewidziała problemu zadłużenia Grecji, Hiszpanii,
    Portugalii i wpływu tego zadłużenia na giełdy.
    Sam widzisz, że bujanie w obłokach a świat realnej makroekonomii to dwie różne
    sprawy.

  • 24. Data: 2010-05-05 13:58:10
    Od: Virck <v...@v...net>

    XXL wrote:
> [...]
    > Portugalii i wpływu tego zadłużenia na giełdy.
    > Sam widzisz, że bujanie w obłokach a świat realnej makroekonomii to dwie różne

    A daj spokoj...Dieter sie skompromitowal juz tutaj 9 razy....Skonczony
    wizjoner...-;)

  • 25. Data: 2010-05-07 12:04:53
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Virck <v...@v...net> napisał(a):

    A daj spokoj...Dieter sie skompromitowal juz tutaj 9 razy....Skonczony
    wizjoner...-;)

    Tak, to prawda. Dieter skompromitował się tutaj wiele razy ale nie chodzi o
    jego nietrafione prognozy dotyczące GPW.
    Jeśli chodzi o prognozy to miał sporo bardzo trafnych "strzałów" i to mu
    trzeba przyznać.
    Dieter ośmieszył się czym innym. Kilka trafionych prognoz giełdowych z
    przeszłości spowodowało, że tak obrósł w piórka, że sam nie mając większego
    pojęcia o ekonomii i realnej polityce zaczął niezwykle krytycznie oceniać
    ludzi przy których jest zwykłym cieniasem.
    Amatorami i dyletantami nazwał kilka osób publicznych, którzy zrobili wiele
    dobrego dla Polski w ostatnich 20 latach m.in. L.Balcerowicza, W.Rozłuckiego,
    T.Mazowieckiego czy L.Wałęsę.

    Miał zresztą grono zwolenników, podobnych jak on dyletantów...

  • 26. Data: 2010-05-07 12:16:32
    Od: k...@p...onet.pl

    zaskocze was tematem

    1) zaskoczenie pelne bo postaran sie nagonic na ...spolke Centrozap....

    wiem ze to nie to forum ale lubie te fale
    od 48 groszy do 55 groszy i

    zapraszam przed wyrokiem sadowym w najblizszym czasie do zabawy....

    kroovka

    2) druga zabawa to kto pierwszy poda kiedy bedziwe cena na Eko Exporcie
    ============
    7 zlotych a kiedy 5 zlotych i ktora cena bedzie pierwsza???

    smieszne- NIE

    kroovka

  • 27. Data: 2010-05-20 12:18:58
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie
    bylo.

    Czy weryfikujesz swoją powyższą prognozę czy zakładasz silniejsze odbicie i
    powrót wzrostów?