  • 1. Data: 2009-06-27 20:39:11
    Temat: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Na polskich stronach DC pojawil sie nastepujacy komunikat

    "Pragniemy, aby karta Diners Club upraszczała naszym Klubowiczom codzienne
    życie. Dlatego konsekwentnie rozbudowujemy sieć partnerów, którzy akceptują
    karty Diners Club i tym samym pozwalają na dokonywanie płatności
    bezgotówkowych, a także poszerzamy możliwości wypłaty gotówki.

    Od dnia 1 lipca 2009 roku Posiadacze kart Diners Club International będą
    mogli dokonywać wypłat gotówki wyłącznie z bankomatów oznaczonych logo PULSE
    lub logo Diners Club International. "

    Mam wrazenie, ze to chyba ciezko uznac za "poszerzenie możliwości wypłaty
    gotówki" ;).

    Ciekawe czy DC w US/CAN takze przestanie byc akceptowana w punktach
    Mastercarda...

    MK

  • 2. Data: 2009-06-28 09:14:53
    Temat: Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 27 Jun 2009 22:39:11 +0200
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > oznaczonych logo PULSE lub logo Diners Club International. "
    >
    > Mam wrazenie, ze to chyba ciezko uznac za "poszerzenie możliwości

    Chodziło im chyba raczej o "upraszczanie codziennego życia
    Klubowiczom" - teraz będą mieli o wiele mniej bankomatów, w których
    mogą wypłacić, do zapamiętania ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-06-28 10:08:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    On Sat, 27 Jun 2009 22:39:11 +0200

    Chodziło im chyba raczej o "upraszczanie codziennego życia
    Klubowiczom" - teraz będą mieli o wiele mniej bankomatów, w których
    mogą wypłacić, do zapamiętania ;)

    Hehe... zwlaszcza, ze do tej pory wystarczylo zapamietac "wszystkie", a
    teraz wypadaloby sie zapoznac ze strona http://www.dinersclubcash.com/,
    ktora jeszcze nie dziala ;).
    Niestety, okazuje sie, ze DC nie jest taki idealny... Zamkneli moja karte
    zgodnie z wyspozycja (e-mailowa!), za co im chwala, ale przychodza maile o
    tym, ze wyciag elektroniczny jest juz dostepny. Gdy sie zaloguje do serwisu,
    oczywiscie wyciagu nie ma, bo 'Nie znaleziono numeru karty!' :). Dyspozycja
    przekazania punktow miles-and-more tez smiesznie zadzialala, bo przekazali
    mi ich 2 razy wiecej niz byc powinno, pewnie za jakis czas skoryguja tak jak
    Citi po upgrade karty do platyny ;).
    Niemniej polecam DC, jak ktos lubi jakosc obslugi klienta powyzej
    przecietnej w bankach w PL.

    MK

  • 4. Data: 2009-06-28 12:56:13
    Temat: Re: - koniec wspolpracy z Mastercardem?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 27 Cze, 16:39, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > Na polskich stronach DC pojawil sie nastepujacy komunikat

    I tylko w polskiej wersji strony. Obcojezyczni utrzymywani sa w
    niewiedzy.

    http://www.dinersclub.pl/en/page/109/cash-withdrawal

    Calkiem niezle, jak na trzy dni przed zmiana. Juz widze te radosc na
    twarzach... "A kuku! Niespodzianka!" ;)

    > Ciekawe czy DC w US/CAN takze przestanie byc akceptowana w punktach
    > Mastercarda...

    Zlosliwi twierdza, ze istnieje wiele dowodow na to ze personel
    zajmujacy sie obsluga i uaktualnianiem strony DC USA to jeden
    poletatowy pracownik, ktory poswieca na to okolo godziny
    miesiecznie. :)

    Zgodnie z przewidywaniami, informacji o zmianach na stronie brak.

  • 5. Data: 2009-06-28 17:42:56
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    MK pisze:
    > Na polskich stronach DC pojawil sie nastepujacy komunikat
    >
    > Ciekawe czy DC w US/CAN takze przestanie byc akceptowana w punktach
    > Mastercarda...
    >
    > MK

    Obawiam się, że tak - na nowym DC nie ma już info o uznawaniu DC w
    punktach z logo Mastercard. Jest za to logo Pulse i Discover. Discover z
    tego co pamiętam jest powszechnie akceptowany w USA (bradley.st, możesz
    potwierdzić) ale nie wiem jak w Kanadzie.

    Pozdrawiam,
    Filip

  • 6. Data: 2009-06-28 19:27:41
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK wrote:

    > Niemniej polecam DC, jak ktos lubi jakosc obslugi klienta powyzej
    > przecietnej w bankach w PL.

    A tak właściwie, to co konkretnie taka karta daje? Mil nie zbieram.
    Offline'owość nie jest mi potrzebna. Jakie zalety ma taka karta?

    W zasadzie jedyną zaletą, jaką widzę, to możliwość jej użycia w sklepie,
    którego nie lubię - żeby na złość zapłacili wyższą prowizję (hehe - no
    co? jestem Polakiem...).

    To ja chyba jednak wolę aliorowy (czy tam jakis inny...) cashback. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2009-06-28 19:35:42
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > co? jestem Polakiem...).
    >
    > To ja chyba jednak wolę aliorowy (czy tam jakis inny...) cashback. :-)

    O rany, było tyle razy... ale niech będzie.
    To nie jest karta (przynajmniej w .pl, bo poszczególne organizacje w
    różnych krajach mają dość dużą samodzielność) masowa, ale dla pewnej
    grupy klientów, do której jej atuty docierają:
    - mile
    - rewelacyjny zestaw ubezpieczeń podróżnych
    - bardzo kompetentna obsługa klienta
    - offlineowość (choć od czerwca nie ma już transakcji bez autoryzacji w
    warunkach normalnych)
    - bardzo uczciwe i tanie ubezpieczenie NNW
    - w Stanach częste bezpłatne upgrade'y w hotelach po okazaniu karty
    - wejście do saloników na lotniskach (wybranych, ale mnie akurat pasują)
    - bezproblemowość (szeroko pojęta)
    Filip

  • 8. Data: 2009-06-28 20:42:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Filip wrote:

    > O rany, było tyle razy... ale niech będzie.

    No dobra, a czy karta firmowa ma jakieś wady, czy zapewnia posiadaczowi
    dokładnie to samo, tylko że na koszt pracodawcy?

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-06-28 20:49:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > A tak właściwie, to co konkretnie taka karta daje?

    "Prestiż". Czujesz się wyjątkowy zwłaszcza jak kartą nie możesz nigdzie
    zapłacić i ludzie patrzą jak na oszusta albo bankruta :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-06-28 21:01:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h28l0v$e5$1@news.onet.pl...

    > "Prestiż". Czujesz się wyjątkowy zwłaszcza jak kartą nie możesz nigdzie
    > zapłacić i ludzie patrzą jak na oszusta albo bankruta :)

    Ty to chyba wszedzie masz problemy z platnoscia kartami :). Ja moge na
    palcach jednej reki policzyc sklepy w ktorych DC nie moglem zaplacic.

    MK