  • 1. Data: 2006-05-09 07:29:50
    Temat: Diners LOT
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Zna ktos szczegoly tej karty, oplaty, warunki ? Jakie sa dodatkowe korzysci
    z czlonkostwa w Diners Club?

  • 2. Data: 2006-05-09 09:59:12
    Temat: Re: Diners LOT
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>

    xviper <v...@o...pl> napisał(a):

    > Zna ktos szczegoly tej karty, oplaty, warunki ? Jakie sa dodatkowe
    korzysci
    > z czlonkostwa w Diners Club?

    1. Prestiż.
    2. Możliwość wejścia do salonek Diners Club na lotniskach.
    3. Zbieranie mil w progranie Miles and More (który powinien zmienić nazwę na
    less and less).
    Karta kosztuje 350 zł czyli drożej on innych kart DC.
    Jeżeli masz status FTL to chyba możesz uzyskać kartę za niższą opłatą
    (podobnie jak kartę Pekao/LOT).
    Jeżeli masz status SEN to kartę dostaniesz za darmo i to na uproszczonych
    zasadach na podstawie wniosku o kartę i kopii dokumentu tożsamości.
    Reszta informacji na stronie www.dinersclub.pl

  • 3. Data: 2006-05-10 08:51:36
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:e3pp5g$cps$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Jeżeli masz status SEN to kartę dostaniesz za darmo i to na uproszczonych
    > zasadach na podstawie wniosku o kartę i kopii dokumentu tożsamości.

    Prestiż? Buhaha
    gdzie się to kupuje? Musze sobie dokupić troche prestiżu, a potem zrobie z
    karty breloczek na szyi żeby wszyscy widzieli mój prestiż. A jak laseczka
    jakaś spyta się co to za karta to odpowiem, że abonament na stołówkę. Niech
    sie głupia uczy że to przecież mój prestiż.
    Arek

  • 4. Data: 2006-05-10 10:14:35
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>

    turczy <t...@f...pl> napisał(a):

> [...]
    Niech
    > sie głupia uczy że to przecież mój prestiż.

    No wiesz...tak pisze, że to prestiż :)
    Poczytaj sobie o kartach kredytowych Dominet Banku na ich stronie
    internetowej i ulotkach reklamowych. Ich visa electron też jest prestiżową
    kartą. Po zapoznaniu się z tymi informacjami również się "ubuhahahałem".
    Każdy robi ze swoim prestiżem co woli, Ty sobie wieszasz na szyi, inny
    kładzie do szuflady.
    Coś więcej wniesiesz do tematu i odpowiesz na pytania twórcy wątku?