  • 1. Data: 2011-06-02 05:16:16
    Temat: Dla Root'a kolejny fibon ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Okazja do za- short'cenia ?.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7475fd1d77
    40626d.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-06-03 06:33:35
    Temat: Re: Dla Root'a kolejny fibon ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Okazja do za- short'cenia ?.
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7475fd1d77
    40626d.html

    Van Rompuy i Baroso....

    Nigel Farage: Zamknięci w gospodarczym więzieniu - polskie napisy
    http://www.youtube.com/watch?v=zic0GIKfdB4&feature=p
    layer_embedded

    ...podrzucili szmalem na forexie (niwelując taką ładna wejsciową shortową
    świece) aby ratować strefę euro ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-06-03 17:49:16
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 08:33:35 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    layer_embedded

    > ...podrzucili szmalem na forexie (niwelując taką ładna wejsciową shortową

    Co się odwlecze.... Nie przejmuj sie tak bardzo. To juz dlugo nie potrwa.
    Zwróciłem uwage na to co powiedzial ten Angol w jednym miejscu: Grekom
    powiedziano "nie robcie teraz wyborów, najpierw uchwalcie budżet" Coś mi to
    przypomina.

  • 4. Data: 2011-06-04 11:24:17
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > powiedziano "nie robcie teraz wyborów, najpierw uchwalcie budżet" Coś mi to

    A to już kiedyś ktoś użył podobnego sformułowania (bo ja jakos sobie
    nie przypominam).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-06-04 13:04:30
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2011 04:24:17 -0700 (PDT), Endriu napisał(a):

    > A to już kiedyś ktoś użył podobnego sformułowania (bo ja jakos sobie
    > nie przypominam).

    Mam na myśli niedawne przymiarki do ekspresowego uchwalania budżetu zaraz
    po likwidacji OFE.
    BTW. Zobacz jak wczoraj sypnął się dolar po informacji, że nie
    "wyprodukowano" 100k miejsc pracy. A niedawno nasz władca stwierdził że
    wywali na bruk 20k urzędników. Zauważ, że Polska ma tyle ludzi ile 2,3
    wielkie miasta w USA.

  • 6. Data: 2011-06-10 19:45:29
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Co się odwlecze.... Nie przejmuj sie tak bardzo.

    Coś chyba Van Rompuy się "wyprztykał" bo wykres szybko wrócił do
    sytuacji sprzed "interwencji" ....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ebea2425a
    a9947b.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-06-10 20:30:08
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 12:45:29 -0700 (PDT), Endriu napisał(a):

    > Coś chyba Van Rompuy się "wyprztykał" bo wykres szybko wrócił do
    > sytuacji sprzed "interwencji" ....
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ebea2425a
    a9947b.html

    Nie znam się na fibonach ale coś taki jakiś odwrócony mi się wydaje.

    W plotkarskich serwisach pisali że nawet dzisiaj rano Euro ratowali ale jak
    widać sie nie udało. No i Mr. Van Rumpoy będzie miał zgryz.
    Zobacz Endriu jak ci wychodzi z GBP/USD bo też powinien się porządnie
    obalić a nie chce.

  • 8. Data: 2011-06-11 20:42:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zobacz Endriu jak ci wychodzi z GBP/USD bo też powinien się porządnie
    > obalić a nie chce.

    Nie wiem tej pary akurat jakoś nie obserwuję, niemniej czy nie zabezpiecza
    tej pary czasami ostatnimi czasy ładnie MA 150 ?.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/524f1dbfc5
    5282d9.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-06-12 09:57:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie wiem tej pary akurat jakoś nie obserwuję, niemniej czy nie zabezpiecza
    > tej pary czasami ostatnimi czasy ładnie MA 150 ?.
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/524f1dbfc5
    5282d9.html

    A tak ogólnie to mi się wydaje raczej, że w tym tygodniu GBP (względem np.
    złotówki) mógłby się raczej umocnić niż osłabić ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-06-12 11:34:36
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 22:42:42 +0200, Endriu napisał(a):

    > Nie wiem tej pary akurat jakoś nie obserwuję, niemniej czy nie zabezpiecza
    > tej pary czasami ostatnimi czasy ładnie MA 150 ?.
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/524f1dbfc5
    5282d9.html

    Cofam pytanie. Ponieważ cały piatek nie bawilem sie na FX wiec nie
    zauwazylem ze GBPUSD sie jednak zwalil chociaz na Twoim wykresie to wyglada
    rzeczywiscie tylko na mocną korektę.