  • 1. Data: 2009-02-16 12:25:04
    Temat: Dla tych co niewiedzą w co inwestować...
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=RX8tle6_VAc

  • 2. Data: 2009-02-16 13:35:10
    Temat: Re: Dla tych co niewiedzą w co inwestować...
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Łukasz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=RX8tle6_VAc

    ;-)
    fajne. A le nie pisali za bardzo w co inwestować. Pisz Waśc na temat grupy

  • 3. Data: 2009-02-16 13:41:14
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Bronisław Tatul pisze:

    > ;-)
    > fajne. A le nie pisali za bardzo w co inwestować. Pisz Waśc na temat grupy
    jak to nie pisza !?! masz zainwestowac w innych rozdac swoj majatek i
    zanabyc biblie ;).

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 4. Data: 2009-02-16 14:50:12
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    > fajne. A le nie pisali za bardzo w co inwestować. Pisz Waśc na temat grupy

    To prawda nie jest w sposób bezpośredni podane w co inwestować ale ja
    założyłem, że na tej grupie są na tyle bystrzy ludzie, że bez trudu do tego
    dojdą.

    A co do tematu grupy... czy ktoś tutaj napisał np. tak...

    Panowie jutro "wchodzicie" w spółkę Bytom po cenie takiej i takiej i
    czekacie na cynk odemnie kiedy ją sprzedawać...

    Nikt tak nie napisał, a prognozy to ja też wam mogę podać oparte na własnych
    przemyśleniach :) Najważniejsze to umiar, cierpliwość i brak chciwości oraz
    przeznaczanie dziesięciny z zysków na dobre cele.

  • 5. Data: 2009-02-16 18:41:43
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Łukasz pisze:

    > To prawda nie jest w sposób bezpośredni podane w co inwestować ale ja
    > założyłem, że na tej grupie są na tyle bystrzy ludzie, że bez trudu do tego
    > dojdą.

    tracą czas na zajrzenie do linku i zobacza głupoty. Nie każdy ma mnóstwo
    czasu.

  • 6. Data: 2009-02-16 18:44:50
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu> napisał(a):

    > tracą czas na zajrzenie do linku i zobacza głupoty. Nie każdy ma mnóstwo
    > czasu.
    No więc ja ci odpowiem, bo widzę, że nie zrozumiałeś. Zainwestuj w zbawienie
    duszyczki synu. :)

  • 7. Data: 2009-02-16 18:56:13
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    kc pisze:

    > No więc ja ci odpowiem, bo widzę, że nie zrozumiałeś. Zainwestuj w zbawienie
    > duszyczki synu. :)

    Pewnie moglbym byc Twoim ojcem.
    PLONK

  • 8. Data: 2009-02-16 19:11:09
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu> napisał(a):

    > Pewnie moglbym byc Twoim ojcem.
    > PLONK

    Jesli ci powiem że internetu uczyłem się tu, to zmienisz zdanie?

    http://www.fnp.pl/main_joomla/index.php?
    page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&pr
    oduct_id=9168&category_id=
    159&keyword=senior%F3w&option=com_virtuemart&Itemid=
    1