  • 21. Data: 2002-12-09 21:13:47
    Temat: Re: Dla zainteresowanych NN
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "McMac" <m...@p...pl> wrote in message
    news:3df48504.11903481@news.tpi.pl...
    > Gdzie mozna sie ubezpieczyc tak tanio? Szukam obecnie ubezpieczenia na
    zycie na
    > 70.000zl i skladka miesieczna 60zl to najmniej ile udalo mi sie znalezc (w
    CU).

    CU właśnie - ubezpieczenie rozsądny partner 1
    mężczyzna 26 lat

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 22. Data: 2002-12-10 19:00:26
    Od: Cezary Biernacki <c...@b...com>

    > 6 miesięcy :) po kilka spotkań z różnymi agentami z tego samego towarzystwa
    > dopóki nie zrozumiałem czy będąc w samolocie wojskowym nad terytorium obcego
    > państwa w którym toczy się wojna przysługuje mi odszkodowanie w razie
    > wypadku nie podpisałem umowy :))
    Czy któreś ubezpieczenie to obejmuje :-)? Ile wynosi składka?

  • 23. Data: 2002-12-10 19:08:35
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Cezary Biernacki" <c...@b...com> wrote in message

    > Czy któreś ubezpieczenie to obejmuje :-)? Ile wynosi składka?

    raczej nie :)), bo większość polis ma wyłączenie :
    "bezpośredni lub pośredni rezultat działań wojennych, działań zbrojnych,
    zamieszek lub świadomego i dobrowolnego uczestnictwa w aktach przemocy,
    chyba, że udział ubezpieczonego w aktach przemocy wynikał z wykonywania
    czynności służbowych, stanu wyższej konieczności lub obrony koniecznej"

    ale wiele towarzystwa ma na przykład wyłączenie wypadku statku powietrznego,
    samobójstwa lub HIV

    --
    pozdrawiam
    plusz