  • 41. Data: 2009-04-05 21:44:30
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Podobnego przywódcy życzę także Polsce (dla naszego wspólnego dobra).

    I jak najszybciej zakończyć tą szopkę zwaną demokracją, bo robi się kurwa
    wyjątkowo niebezpiecznie....

    DŁUG
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=614

    "Spłaciliśmy długi Gierka! Obwieściło triumfalnie Ministerstwo Finansów. Nie
    bardzo wiem z czego się cieszą niektórzy komentatorzy? Przecież zdaniem
    wielu z nich zadłużanie się to nic strasznego. Wręcz przeciwnie! Troską
    napawa ich ograniczenie popytu, który powinien zostać "pobudzony". Przecież
    Towarzysz Pierwszy Sekretarz Komitetu Centralnego tak zwanej Polskiej
    Zjednoczonej Partii tak zwanej Robotniczej "pobudzał" nam popyt jak umiał.
    I co? Jak pobudzać konsumpcję, skoro na nią nie mamy pieniędzy? Oczywiście
    sposób jest jeden: zwiększając zadłużenie! Tylko dlaczego dług dzisiejszy ma
    być dobry, skoro "gierkowski" był zły? Podobno zadłużaliśmy się wówczas bez
    sensu. A dziś to się zadłużamy niby z sensem? W ustawie budżetowej na 2009
    rok na obsługę zadłużenia zagranicznego przeznaczono 1,7 mld euro. A mamy
    deficyt budżetowy. Zaciągamy więc nowe długi, żeby spłacić stare długi i
    odsetki od nich, a dług rośnie z roku na rok. Długi Gierka (przypomnę, że
    zredukowane przez wierzycieli o połowę w nagrodę za obalenie komunizmu)
    spłacaliśmy 20 lat. To ile będziemy spłacali długi, które zaciągamy obecnie?
    W końcu 1989 roku dług zagraniczny wynosił 42,3 mld dolarów, w tym 40,8 mld
    dolarów w walutach krajów zachodnich i 1,5 mld dolarów w walutach krajów
    socjalistycznych. Na koniec 2008 roku tylko nasze zadłużenie krótkoterminowe
    przekroczyło 70 mld USD, a całkowite powoli zbliża się do 300 mld USD. Otóż
    nie spłacimy tego długu nigdy. Ale przecież, jak słusznie zauważył Lord
    Keynes, w dłuższej perspektywie czasu wszyscy będziemy martwi.".

    A mnie się wcale nie uśmiecha żeby moje dzieci robiły na bandę
    "lichwiarskiej międzynarodówki"......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 42. Data: 2009-04-05 22:07:10
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Fakt - tu trochę przesdziałem. Powinienem powiedzieć "wyjątkowo sprytnie
    > zmanipulowany".
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Endriu, znowu stosujesz znaną upeerowską socjotechnikę... jak pytanie jest
    niewygodne to należy zaraz rozmówcę zwyzywac od esbeckich szpicli... to nic
    nowego... więc przypomnę pytanie jakie zadał XXL... dlaczego twoi idole liżą
    rowka ojcu dyrektorowi... co RM ma wspólnego z programem upeeru... tylko jak
    masz znowu z siebie zrobic kretyna to lepiej nie odpowiadaj...

  • 43. Data: 2009-04-05 22:21:31
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > niewygodne to należy zaraz rozmówcę zwyzywac od esbeckich szpicli... to

    Przeczytaj jeszce raz moją wypowiedź dokładnie i zauważ że potencjalnemu
    czytelnikowi dałem jednak wybór ....

> [...]
    > jak
    > masz znowu z siebie zrobic kretyna to lepiej nie odpowiadaj...

    A dowiedziałeś się już dlaczego Michalkiewicza nagle z dnia na dzień
    przestali puszczać na Interii ?.
    A może znasz odpowiedź na pytanie dlaczego JKM Lichocka nie wpuściłą do
    studia ?.

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    No to ja ci odpowiem - bo się kurwy boją ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 44. Data: 2009-04-05 22:25:55
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    bo się kurwy boją WOLNOŚCI SŁOWA .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 45. Data: 2009-04-05 22:52:11
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > bo się kur.. boją  WOLNOŚCI SŁOWA .....
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    kurde, ale co to ma do rzeczy... czy to jest powód by się szmacic?... jeden z
    moich kolegów na studiach został szpiclem... i jak się wydało to tłumaczył to
    tym że był w NZSie olewany i niedoceniany... to mniej więcej taka sama
    argumentacja...

  • 46. Data: 2009-04-06 00:09:27
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 5 Apr 2009 23:32:39 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Wg mnie Białoruś która własnie wprowadziła podatek liniowy:
    >
    >http://nczas.com/wiadomosci/europa/bialorus-wprowad
    zila-12-procentowy-podatek-liniowy/

    Cytat z powyższego artykułu: "Według tamtejszego ministerstwa
    gospodarki, w ciągu 12 dni stycznia znacznie podrożały ceny wielu
    produktów żywnościowych. Kasza gryczana kosztuje więcej o prawie 27
    proc., ryż - o 20 proc., groch - o ponad 33 proc., kawa - o 23 proc.,
    herbata - o 29 proc., olej roślinny - o ponad 21 proc. Najbardziej
    wzrosły ceny owoców. Mandarynki podrożały o prawie 60 proc., jabłka -
    o 46 proc., a cytryny o 45 proc."

    No, ale ceny i podatki na bok. Jak tam inne sfery życia? Jak się ma na
    Białorusi tak umiłowana przez Ciebie wolność słowa? Jaka jest kondycja
    niezależnej prasy?

    >i której Łukaszenka (podobnie jak w Rosji Putin) rządzi twardą ręką (w
    >przeciwieństwie do naszego socjalistyczno-unijnego burdelu) może stać za
    >niedługo się nowym tygrysem europy.
    >
    >Podobnego przywódcy życzę także Polsce (dla naszego wspólnego dobra).

    No przecież już mieliśmy. Jaruzelski rządził twardą ręką. Bierut
    rządził twardą ręką. A Hans Frank - ten to dopiero miał twardą rękę!
    Ja tam już wolę socjalistyczno-unijny burdel.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 47. Data: 2009-04-06 16:43:55
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    PiS ZBUDOWAŁ Czwartą RP. Na szczęście ten potworek długo nie pożył.

    Na szczęście dla większości Polaków budowa IV RP legła w gruzach po 2 latach
    kłamstw, propagandy, nagonki, obrażania polskich bohaterów narodowych itp.
    Przypomnę Ci, że nieodłącznym elementem IV RP miała być działalność komisji
    sejmowych tzw. Komisja ds. Nieprawidłowości podczas Prywatyzacji Banków oraz
    tzw. Wielka Komisja Prawdy i Sprawiedliwości.
    Jednym z pierwszych podejrzanych/przesłuchiwanych był architekt polskich
    reform prof. Balcerowicz. Przypominam również, że przewodoniczącym tej komisji
    był poseł PIS A.Zawisza - absolwent filozofii na KUL :-)

  • 48. Data: 2009-04-07 07:10:58
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Ale najważniejszą i wyprzedzającą epokę reformą na Białorusi przeprowadzaną
    przez Łukaszenkę jest ZAKAZ USTALANIA DEFICYTU BUDŻETOWEGO:

    http://tiny.pl/zqpk
    " [...] W 2009 roku Białoruś nie planuje deficytu budżetowego dzięki
    ograniczeniu wzrostu wynagrodzeń i redukcji wydatków organizacji budżetowych
    [...].

    Gdyby Łukaszence udało się utrzymać zapoczatkowany reformatorski kurs przez
    dłuższy okres (10-20 lat) to Białoruś w moim mniemaniu w najbliższym czasie
    jest SKAZANA NA SUKCES.

    Takiego mniej więcej przywódcy i podobnych reform życze mojemu krajowi.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 49. Data: 2009-04-07 07:15:20
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > komisji
    > był poseł PIS A.Zawisza - absolwent filozofii na KUL :-)

    Pamiętamy, pamiętamy....

    Apoteoza Leszka Balcerowicza
    http://www.asme.pl/115722552880791.shtml

    "[...] Teraz, kiedy sejmowa komisja śledcza zdradziła się z zamiarem
    wezwania go na świadka w związku z prywatyzacją sektora bankowego, Leszek
    Balcerowicz dał do zrozumienia, że chyba się nie stawi, bo "niektórzy
    konstytucjonaliści" uznali, że powołanie komisji śledczej w tej sprawie było
    sprzeczne z konstytucją. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 50. Data: 2009-04-07 07:48:34
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > moich kolegów na studiach został szpiclem... i jak się wydało to tłumaczył
    > tym że był w NZSie olewany i niedoceniany... to mniej więcej taka sama

    Powiem ci ci Viperze ze Michalkeiwicza w publicznych mediach ostatnio
    widziąłem gdzies około 10 stycznia 2007 u Pospieszlaskiego w "Warto
    rozmawiać" z okazji nieudanego ingresu abp.Wielgusa.

    Michalkieiwcz oczywiście nie owijając w bawełnę powiedział co miał
    powiedzieć:

    Zmowa "nieobecnych"
    http://www.michalkiewicz.pl/dzpol_2007-01-10.php

    " [...] Uczestnicząc w telewizyjnym programie "Warto rozmawiać"
    powiedziałem, że skandal wokół nominacji abpa Stanisława Wielgusa jest m.in.
    rezultatem podziału polskiego Kościoła na co najmniej dwie partie:
    konserwatywną i postępową. [...]

    [...] Odnoszę wrażenie, że partia postępu w polskim Kościele pragnie swoje
    istnienie jak najdłużej utrzymać w tajemnicy. Przyczyna wydaje się prosta:
    dopóki jej "nie ma". Dopóty może przedstawiać swoje stanowisko jako "głos
    Kościoła" i z tej pozycji rozdzielać oceny i klapsy. [...] "

    na co poseł Gowin najpierw poczeriweniał, potem poszła mu para z gęby,
    później zrobił się siwy i omal chyba nie dostał ataku serca....
    Następnie Pospieszalski (pewnie na rozkaz jakiegoś oficera politycznego w
    stylu "Lichocka z Korwinem" ) zaczął tak gdakac:

    Zmowa "nieobecnych"
    http://www.michalkiewicz.pl/dzpol_2007-01-10.php

    "[...] W rezultacie znaczna część programu została poświęcona wiwisekcji
    stanu duszy ks. arcybiskupa Wielgusa, w którym podobno zachodzi "ewolucja".
    [...]".

    że Michalkieiwcz do końca programu nie wypowiadział ju z ani słowa.
    Od tej pory nie widziałem go już na antenie TVP (ani innj publicznej
    telewizji, tudziez portalach inetrnetowych typu Onet, Interia, WP) i obawiam
    się że jeszcze go długo długo nie zobaczę.

    Więc nie dziw się drogi Viperze że Michalkiewicz występuje tylko tam GDZIE
    MU POZWOLĄ MÓWIĆ - czyli tam gdzie w chocby najmniejszym stopniu występuje
    WOLNOŚĆ SŁOWA. Tam gdzie ona nie występuje tam go nie ujrzysz....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/