  • 51. Data: 2009-04-07 08:06:17
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ja tam już wolę socjalistyczno-unijny burdel.

    http://wirtualnapolonia.com/2009/04/05/leszek-bierna
    cki-36/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2009-04-07 09:17:08
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    Kurde, ale co to ma do rzeczy... czy to jest powód by się szmacic?

    Nikt ze zwolenników UPR nie potrafi wyjaśnić, dlaczego ta partia po 20 latach
    od swojego powstania nie ma praktycznie żadnego poparcia w Polsce.
    Niestety jest tak, że UPR to dziś typowa partia kanapowa a właściwie grupa
    publicystów i felietonistów propagujących XIX-wieczny kapitalizm.
    Z pewnością nie pomaga tej niszowej partii wrogość w stosunku do UE oraz
    rozpowszechnianie kłamstw, że Polska jest płatnikiem netto w Unii.
    Również wrogość wobec systemu demokratycznego i propagowanie jakieś wydumanych
    form państwa typu monarchia każą patrzeć na UPR z dużą powściągliwością.
    Kontakty z rozgłośnią o.Rydzyka kompromitują publicystów UPR.
    Sojusz wyborczy z LPR też mocno nadszarpnął wiarygodność tej partii.

    Ale kolega Endriu i tak wie swoje :-)

  • 53. Data: 2009-04-07 09:18:03
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > No przecież już mieliśmy. Jaruzelski rządził twardą ręką. Bierut
    > rządził twardą ręką.

    Wtedy za mordę trzymał nas kto inny, a Bierut i Jaruzelski byli tylko
    marionetkami w rękach większych graczy. I nie miało to nic wspólnego z
    suwerennością...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 54. Data: 2009-04-07 09:26:33
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > Kontakty z rozgłośnią o.Rydzyka kompromitują publicystów UPR.
    > Sojusz wyborczy z LPR też mocno nadszarpnął wiarygodność tej partii.

    Jest dokładnie tak jak mówisz. Mój naród opowiedział się za zrzeczeniem się
    swojej własnej suwerenności na rzecz biurokracji unijno-europejskiej której
    podstawy opierają się na bezgranicznym zadłużaniu swoich własnych ojczyzn.
    Jest to suwerenna decyzja mojego narodu - nad czym naprawdę mocno ubolewam,
    bo uważam że prowadzi to do nieuniknionej katastrofy ekonomicznej.

    Ten nadymany balon w mojej opini musi kiedyś peknąć. (Obym się mylił).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 55. Data: 2009-04-07 09:32:26
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ten nadymany balon w mojej opini musi kiedyś peknąć. (Obym się mylił).

    Tak samo jak zbankrutował socjalizm Gierkowski oparty się na pożyczkach z
    zagranicy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 56. Data: 2009-04-07 09:34:04
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Tak samo jak zbankrutował socjalizm Gierkowski oparty się na pożyczkach z
    > zagranicy ....

    Bo kiedyś ZAWSZE musi nastąpić bolesny CZAS SPAŁCANIA DŁUGÓW .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 57. Data: 2009-04-07 09:54:38
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Bo kiedyś ZAWSZE musi nastąpić bolesny CZAS SPAŁCANIA DŁUGÓW .....

    To sobie przypomnij jak swego czasu UPR wystąpił z całkowicie nierealnym
    pomysłem przystąpienia Polski do organizacji NAFTA zamiast do
    zbiurokratyzowanej Unii Europejskiej.
    Idea ta od samego początku była absurdalna ponieważ Polska leży w Europie a
    nasza wymiana handlowa z USA jest symboliczna.

    A jeśli chodzi o spłacanie długów to USA ma ich duuuuuuużo więcej niż Polska.
    Jeśli nie znasz tych danych to podaję: całkowity dług publiczny USA to
    przeszło 11 bilionów dolarów. Produkt Krajowy Brutto USA to ok. 14 bilionów
    dolarów.
    Dobrze znać takie podstawowe dane jak pisze się o spłacaniu długów.

  • 58. Data: 2009-04-07 12:27:57
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > form państwa typu monarchia każą patrzeć na UPR z dużą powściągliwością.

    Gdy w kieszeni wielka dziura
    nie pomogą nawet jura !

    ---cytat---

    [07-04-2009 13:19] W '09 na Słowacji recesja, w '10 wzrost PKB o 2 proc.
    - bank centralny
    7.4.Bratysława (PAP/Ctk) - Słowacka gospodarka skurczy się w 2009
    r. o 2,4 proc. z powodu negatywnego wpływu globalnego kryzysu
    gospodarczego - ocenił Martin Barto, wiceguberantor banku
    centralnego Słowacji, na wtorkowej konferencji prasowej.
    Do tej pory bank prognozował wzrost PKB w tym roku o 2,1 proc.
    rdr, a resort finansów Słowacji w najnowszej swojej prognozie
    zakładał nawet wzrost o 2,4 proc.

    ---koniec---

    By tą kwestię uratować
    dziurę trzeba zacerować :)))

  • 59. Data: 2009-04-07 13:15:49
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Dobrze znać takie podstawowe dane jak pisze się o spłacaniu długów.

    Daruj sobie tego typu uwagi. Przecież niedawno o tym dyskutowaliśmy....

    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/rankorder/2186rank.html

    17 France 67.00 %
    20 Germany 62.60 %
    22. United States 60.80%
    49. Poland 41.60%

    Przecież wszyscy wiemy ze główni sponsorzy uni są jescze bardziej zadłużeni
    niż USA...
    A póki co to znajdź mi chociaż jedną ekipę rządową która po 1989 roku który
    zmniejszyła zadłużenie naszego kraju....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2009-04-07 13:53:43
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Przecież wszyscy wiemy ze główni sponsorzy Unii są jeszcze bardziej zadłużeni
    niż USA...
    A póki co to znajdź mi chociaż jedną ekipę rządową która po 1989 roku
    zmniejszyła zadłużenie naszego kraju....

    Gdyby UPR wprowadził w Polsce monarchię, skrajny liberalizm, niskie podatki,
    zlikwidował połowę ministerstw i etatów urzędniczych, zlikwidował wszelkie
    świadczenia socjalne i wprowadził Polskę do NAFTA to zadłużenie by szybko
    spadło do zera.
    Ładna bajka, prawda? Prawie tak samo dobrze się kończy jak Czerwony Kapturek.
    Szkoda, że wyłącznie na papierze. A papier jest cierpliwy...