  • 1. Data: 2011-11-04 09:00:17
    Temat: Dlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Z braku wątków świadczących o zainteresowaniu rynkami finansowymi, prognozami
    giełdowymi, kursami walut itp. proponuję do dyskusji temat przekrojowy:
    dlaczego po raz kolejny liberalna prawica poniosła druzgocącą klęskę w
    wyborach parlamentarnych ?

    Z oczywistych względów z góry odrzucam tezę, że 99% wyborców to idioci, którzy
    nie rozumieją tego programu i dlatego głosują na wszelkiej maści socjalistów.

    Całkowicie przemilczeli klęskę liberałów ich zwolennicy na tej grupie
    dyskusyjnej: Endriu, sys29, totus, skippy czy root (?).
    Dlaczego Waszym zdaniem koledzy, wyborcy w ponad 99% postawili na "socjalizm" ?

  • 2. Data: 2011-11-04 09:07:43
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Całkowicie przemilczeli klęskę liberałów ich zwolennicy na tej grupie
    > dyskusyjnej: Endriu, sys29, totus, skippy czy root (?).

    Kategorycznie protestuje aby totusa i Skippiego nazywać zwolennikiem wolnego
    rynku. Jak się okazało są to zwolennicy skrajnej antykatolickiej lewica i
    udowodnili to głosując na Palikota.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-11-04 09:14:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > prognozami giełdowymi, kursami walut itp. proponuję do dyskusji temat
    > przekrojowy: dlaczego po raz kolejny liberalna prawica poniosła druzgocącą

    Kto to dla Ciebie "liberalna prawica"?

> [...]
    > socjalistów.
    >
    > Całkowicie przemilczeli klęskę liberałów ich zwolennicy na tej grupie

    Kto miał program liberalny w ostatnich wyborach?

    > dyskusyjnej: Endriu, sys29, totus, skippy czy root (?).
    > Dlaczego Waszym zdaniem koledzy, wyborcy w ponad 99% postawili na
    > "socjalizm" ?

    Socjalizm wygrywa w wyborach zawsze i zawsze będzie wygrywał bo takich,
    którzy chcą by za ich obiad płacili inni jest znaczna większość. Historia
    ekonomi pokazuje, że tu nic nie zmienia się od wieków i zawsze kończy tak
    samo.

  • 4. Data: 2011-11-04 09:32:44
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@n...pl>

    NTG spamerze

  • 5. Data: 2011-11-04 10:01:17
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    Kategorycznie protestuje aby totusa i Skippiego nazywać zwolennikiem wolnego
    rynku. Jak się okazało są to zwolennicy skrajnej antykatolickiej lewica i
    udowodnili to głosując na Palikota.

    No to się nieźle zblamowali :-)
    Osobiście uważam J.Palikota za inteligentnego człowieka i lubię oglądać
    dyskusje z jego udziałem, ale uważam go raczej za celebrytę niż za polityka
    natomiast Ruch Palikota to zbieranina "od Sasa do Lasa", której fenomen można
    porównać do casusu Stana Tymińskiego z 1990r.

    Endriu: wracając do meritum, dlaczego według Ciebie K.Mikke i jego Nowa
    Prawica ponieśli druzgocącą klęskę ?

  • 6. Data: 2011-11-04 12:54:25
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Socjalizm wygrywa w wyborach zawsze i zawsze będzie wygrywał bo takich,
    którzy chcą by za ich obiad płacili inni jest znaczna większość. Historia
    ekonomiI pokazuje, że tu nic nie zmienia się od wieków i zawsze kończy tak
    samo.
    klęsce Nowej Prawicy J.K.Mikke, która uzyskała 1% poparcia (!!!).
    A tyle było utyskiwań i narzekań na rzekomo beznadziejny rząd PO-PSL i co ?

  • 7. Data: 2011-11-04 13:26:09
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dyskusyjnej: Endriu, sys29, totus, skippy czy root (?).
    > Dlaczego Waszym zdaniem koledzy, wyborcy w ponad 99% postawili na

    Wpierw trzeba sobie odpowiedziec na pytanie dlaczego przed wyborami Palikot
    byl prawie wszedzie w TV a Korwina ani sladu
    Tak kiedys glosowalem na Korwina ale teraz nie poszedlem na wybory - i juz
    jestem na etapie jak Skippy: interesuje mnie tylko micha dla mego dziecka
    reszte ma w d....

  • 8. Data: 2011-11-04 14:27:10
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Przemek <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał(a):

    Tak kiedys glosowalem na Korwina ale teraz nie poszedlem na wybory - i juz
    jestem na etapie jak Skippy: interesuje mnie tylko micha dla mego dziecka
    reszte ma w d....

    No to tylko pogratulować "postawy obywatelskiej" :-)
    A dlaczego teraz też nie zagłosowałeś na partię Korwina jeśli popierasz taki
    program ?
    Masz się czym chwalić i Ty i skippy, nie ma co :-(

  • 9. Data: 2011-11-04 16:42:16
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > No to tylko pogratulować "postawy obywatelskiej" :-)
    > A dlaczego teraz też nie zagłosowałeś na partię Korwina jeśli popierasz taki
    > program ?
    > Masz się czym chwalić i Ty i skippy, nie ma co :-(

    Przypominam : "gdyby wybory mogły coś zmienić, zostałyby zakazane".
    Powiedzenie niesłusznie przypisywane w polskim internecie JKM, a to tylko
    tłumaczenie z angielskiego (Emma Goldman?). Hi, hi, hi Korwin cytuje Emmę
    Goldman.

    Niegłosowanie to też postawa obywatelska, kto wie czy nie lepsza niż
    wybieranie większego zła. Wszak wybory w demokracji to wybór zła. Mniejszego
    lub większego. Chcesz coś zmienić, zrób rewolucję.
    Tyle.

    pozdrawiam
    kc

  • 10. Data: 2011-11-04 17:09:59
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endriu: wracając do meritum, dlaczego według Ciebie K.Mikke i jego Nowa
    > Prawica ponieśli druzgocącą klęskę ?

    A co ty gazet Sławku nie czytasz ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/