  • 111. Data: 2004-05-05 11:51:23
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Catbert:
    > No to pogratulować umiejętności przerzucenia kosztów na innych.
    >
    > Zakładając pewien standard cywilizacyjny tj. woda + prąd mamy owe dwa.
    > Może to oznaczać, że nie płacisz osobiście za telefon (lub go nie
    > posiadasz) z internetu do celów prywatnych korzystasz na koszt swego
    > chlebodawcy lub swojej firmy (p.k.s).
    > W noskuję, że niepłacisz czynszu - ale wtedy powinieneś raz na jakiś
    > czas zapłacić podatek od nieruchomości, wywóz śmieci etc.
    > Zapewne nie posiadasz również telewizora i radia - dziwi mnie jednak,
    > dlaczego będąc takim minimalistą potrzebujesz wogóle konta bankowego?

    opanuj się! to że Przemek ma dwa rachunki do zapłacenia i wykonuje dwa
    przelewy to oznacza, że jest poza "pewnym standardem cywilizacuyjnym"? co
    sugerujesz?
    nie robi więcej niż dwa przelewy, to oznacza, że jest zacofany,
    wyalienowany, nie ma telefonu? albo spychologie czyni i posyła sąsiada ze
    swoim rachunkiem?
    to, że ma tylko dwa przelewy na miesiąc musi oznaczać, że kradnie internet
    swojemu "chlebodawcy", nieuczciwy jest bo korzysta z netu w robocie i nie
    kupił pakietu w domu?
    sugerujesz, że okrada spólłdzielnie i nie płaci czynszu, bo nie robi
    przelewów?
    jest odludkiem, nie ma TV i radia w domu, bo nie korzysta z przelewów?nie
    robi przelewu, więc nie wywiązuje się z płacenia podatków?

    czlowieku, co ty pieprzysz?
    zastanów sie trochę zanim takiego gniota puścisz na grupę

    zbyszko janke

  • 112. Data: 2004-05-05 11:51:42
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Catbert o kims, kto napisał "Za wode nie place. Uwazam, ze funkcjonuje
    zupelnie normalnie":

    > Medycyna, nauki społeczne i prawo karne znają takie przypadki :-)

    jakie prawo karne? kradnie, tak? a może ma studnie, albo mieszka na
    własnej wyspie na jeziorze, tez własnym?

    znowu sugerujesz komuś nieuczciwość?
    jescze ci stanowiska prokuratora generalnego nie proponowali?
    uderz się w głowę, z impetem!

    zbyszko janke

  • 113. Data: 2004-05-05 11:53:24
    Temat: Re: mBank nie jest zły.
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    [ciach tendencyjne przyklady]

    > Natomiast próba udowodnienia, że przeciętny obywatel będący potencjalnym
    > lub aktualnym klientem mBanku ma do opłacenia dwa, góra cztery rachunki
    > miesięcznie jest mało realistyczne.

    Kto mowi o 2-4? Ja mowilem, ze zakladanie 20 to przesada. 2-4 to za malo z
    kolei. Zloty srodek jest potrzebny, zloty srodek a nie ekstrema w
    rozwazaniach.

    > To, ile przelewów robi średni statystyczny klient, to jedno - ilość
    > rachunków statystycznej osoby - drugie.

    To prawda.

    PMZ

  • 114. Data: 2004-05-05 11:54:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Natomiast próba udowodnienia, że przeciętny obywatel będący potencjalnym
    > lub aktualnym klientem mBanku ma do opłacenia dwa, góra cztery rachunki
    > miesięcznie jest mało realistyczne.

    Sęk w tym, że osoba zblizona do Altamiry ;-))) podała tą średnią. I jest ona
    mniejsza niż 4 przelewy. I co? Jak sie fakty nie zgadzają, to tym go

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glennrzej dla faktów ;-))) ?

  • 115. Data: 2004-05-05 11:57:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak sie fakty nie zgadzają, to tym go

    rzej dla faktów ;-))) ?

  • 116. Data: 2004-05-05 11:58:08
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > czlowieku, co ty pieprzysz?
    > zastanów sie trochę zanim takiego gniota puścisz na grupę

    "Powiedz mi, ile robisz przelewow, a powiem ci jakim jestes czlowiekiem"
    :-))))

    < 4 = oszust, zlodziej, ewentualnie bezdomny.
    4-10 = czlowiek z marginesu, na krawedzi powyzszej kategorii
    > 10 = nowoczesny, normalnie funkcjonujacy, cywilizowany, na czasie,
    "trendy" i w ogole cacy.

    Luuuudzie.... :-/

    PMZ

  • 117. Data: 2004-05-05 12:01:54
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Glenn:

    > I kartą możecie zapłacić. Ech.... może się przeprowadzę ;-))) ?

    eee, Wrocek ładne miasto!
    tylko tramwaje macie stare, nieładne... ;)

    zresztą po co się przeprowadzać, niedługo i tak przyłączą Wrocław do
    Poznania ;-)))

    zbyszko

  • 118. Data: 2004-05-05 12:08:11
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    PMZ

    > < 4 = oszust, zlodziej, ewentualnie bezdomny.
    > 4-10 = czlowiek z marginesu, na krawedzi powyzszej kategorii
    > "trendy" i w ogole cacy.

    ta, cryteria a'la catbert :)
    ja powinienem w ogóle z kryminału nie wychodzić.
    catrbert do policji skarbowej, wydział przelewów! pozamykać Glenn, bo robi
    6 przelewów, w tym dla znajomych.
    zamknąć Przemka Maciuszke, bo ma dwa rachunki, z czego pewnie oba płaci w
    kasie - zamknąć go!
    i mnie też do pierdla, bo tylko TPSA opłacam przelewem, reszte KK/got...

    i będzie porządek!
    i Balcerowicz musi odejść

    zbyszko janke

  • 119. Data: 2004-05-05 12:10:03
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    > Sęk w tym, że osoba zblizona do Altamiry ;-))) podała tą średnią. I jest
    ona
    > mniejsza niż 4 przelewy. I co? Jak sie fakty nie zgadzają, to tym go

    faktami tez sie manipuluje... W sredniej brano pod uwage wszystkich
    posiadaczy nawet takich ktorzy konto maja 0 i nie wykonali operacji od wielu
    miesiecy ? Ja mialem na mysli posiadaczy KORZYSTAJACYCH z konta.

    D.

  • 120. Data: 2004-05-05 12:18:04
    Temat: Re: mBank nie jest zly.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/5/2004 1:54 PM, Glenn wrote:

    > Sęk w tym, że osoba zblizona do Altamiry ;-))) podała tą średnią. I jest ona
    > mniejsza niż 4 przelewy. I co? Jak sie fakty nie zgadzają, to tym go

    Ilość przelewów realizowanych jest mniejsza niż ilość rachunków do
    zapłacnia z dość oczywistych względów - stąd próba udowodnienia , że
    "normalnie" ma się do zapłacenia najwyżej kilka rachunków jest
    bezcelowa, podobnie jak przypisywanie nienormalności komuś, kto nie
    korzysta z przelewów wogóle - co najmniej połowa obywateli nie ma konta
    w banku, a rachunki płacą.

    Pzdr: Catbert