  • 11. Data: 2009-11-14 18:13:23
    Temat: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
    Od: Bolo Łącznik <b...@l...com>

    > To jakaś odmiana coliny mbankowej?

    Ta oczywiście jestem prezesem MBanku i leję wazelinę bo mi premia przez
    to skoczy.

  • 12. Data: 2009-11-14 19:06:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.11.2009 MarekZ <b...@a...w.pl> napisał/a:

    > No właśnie ja miałem dokładnie takie samo wrażenie. To jest po prostu
    > kuriozalne aby bank mógł nagrywać a jednocześnie mógł skutecznie zabronić
    > klientowi nagrywania tej samej rozmowy (nie mamy tu do czynienia z jakimś
    > szczególnym przypadkiem typu przesłuchanie itp.). Tak sobie myślę, że nawet
    > w polskim państwie nie wyprodukowali aż tak absurdalnych przepisów.

    Ależ nie wyprodukowali. Nie ma przepisu zabraniającego nagrywać i
    publikować własne rozmowy. Jedyne co, to można mieć uwagi co do danych
    osobowych. Nie wiem, czy imię i nazwisko jako takie jest już daną osobową.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2009-11-14 20:36:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "cef" news:hdmsei$lsf$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > To jakaś odmiana coliny mbankowej?

    colina (spamer) jest raczej z pod szyldu VW banku.

  • 14. Data: 2009-11-14 20:39:30
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Bolo Łącznik" news:hdmskh$lqb$3@nemesis.news.neostrada.pl

    > Ta oczywiście jestem prezesem MBanku i leję wazelinę bo mi premia przez
    > to skoczy.

    :) Nie ma się co oburzać. Akurat na temat mBanku napisałeś samą prawdę, bez
    żadnego wazeliniarstwa. Oczywiście jest tam kilka niedoróbek ot choć by
    jajeczka z PIN LOCKed co jest bardzo upierdliwe szczególnie w czasie
    zagranicznych podróży, mLinia w bardziej ekstremalnych sytuacjach mogła by
    nie lecieć w jajo ale ogólnie jest OK. :) Ja tam jestem zadowolony, a że nie
    można mieć wszystkiego to z racji że oferta depozytowa jest lekko ujmując
    kulawa to grubsze pieniądze leżą u konkurencji i z tego co mi wiadomo póki
    co jest im tam dobrze :)

  • 15. Data: 2009-11-14 21:08:30
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > 3) Jest to chyba jedyny bank w Polsce, który jest czynny tylko od
    > Poniedziałku do Piątku, a jego infolinia nie jest czynna całą dobę.

    Nie jest to jedyny bank, który tak ma. Do tego niechlubnego grona
    zalicza się też popularny ostatnio na grupie Volkswagen Bank Polska.

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2009-11-14 21:12:43
    Od: z...@o...pl

    > Nie jest to jedyny bank, który tak ma. Do tego niechlubnego grona
    > zalicza się też popularny ostatnio na grupie Volkswagen Bank Polska.

    ING także
    czy lista weekendowych nierobów będzie krótsza niż 10 pozycji?

  • 17. Data: 2009-11-14 21:12:44
    Od: z...@o...pl

  • 18. Data: 2009-11-14 21:49:55
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-14 17:13, z...@o...pl wrote:

    > a ja tam nie podzielam opinii żadnego z przedmówców.

    Bo jesteś zwyklymklientemwieluzwyklychbankow, a przedpiścy to guru
    bankowi, którzy wiedzą wszystko ;-)

    Ja też nie jestem guru :-) i miałem/mam konta w wielu bankach, więc
    też nie podzielam ich opinii.

    > przesadą jest oczekiwanie wszystkiego na telefon

    Tu się zgadzam tylko częściowo. A dlatego, że sam jak tylko parę lat
    temu założyłem konto w VWbanku, natrafiłem na podobną sytuację, a
    tak się składa, że w VWbanku id klienta (to od logowania) jest
    częścią numeru konta. Więc każdy, komu zapłaciłbym mniej niż on by
    sobie życzył ;-), mógł blokować selektywnie tylko mnie i to małym
    kosztem...

    Na całe szczęście, tam odblokowanie przez telefon jest możliwe,
    niemniej jednak tylko w godzinach działania infolinii (8-20).

    Natomiast w opisywanym przypadku jest tragedia... Toż to prawie BGŻ
    (tfu, zgiń, przepadnij maro nieczysta!)...

    > i przesadą jest odsyłanie "do psychologa"
    > pretensje klienta są uzasadnione w dużej części
    >
    > a praktycznie: czy warto zakładać rachunek 100 km od domu?

    Faktycznie, powinien o tym pomyśleć wcześniej, ale mogą być
    okoliczności łagodzące: powiedzmy jest to jego pierwszy bank, albo
    przeprowadził się po założeniu konta, albo ma rachunek w biurze
    maklerskim (chyba najlepsze w kraju) i nie chce, żeby mu wolne
    środki rdzewiały na nieoprocentowanym koncie technicznym...

    W takim przypadku prawie wszystkie pretensje są uzasadnione...

    witrak()

  • 19. Data: 2009-11-14 21:58:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Lis, 16:50, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Idź do psychologa, może ci ulży.

    Witia, o co Ci chodzi ?

  • 20. Data: 2009-11-14 21:59:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Lis, 17:13, z...@o...pl wrote:

    > a praktycznie: czy warto zakładać rachunek 100 km od domu?

    Mam rachunek 140 km od domu. W mBanku. Do tej pory nie było
    specjalnych problemów.