  • 11. Data: 2003-09-24 18:03:33
    Temat: Re: Dlaczego nie założę konta w banku X
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Im predzej to zrozumiesz, tym szybciej zrewidujesz swoje poglady i
    zamiast
    > narzekac na jakosc uslug swiadczoncyh przez banki zaczniesz wszystko
    roic,
    > zeby zwielokrotnic swoje przychody, a co za tym idzie dostaniesz
    taka
    > obsluge na jaka zasluguja twoje pieniedze....

    A potem cię opiekun bankowy zakapuje mafii i wszystko ci będzie
    dokładnie obojętne. :)

    Grzexs

  • 12. Data: 2003-09-24 19:00:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzexs wrote:
    > A potem cię opiekun bankowy zakapuje mafii i wszystko ci będzie
    > dokładnie obojętne. :)

    No to trzymaj w skarpecie jak sie boisz.

  • 13. Data: 2003-09-25 06:16:50
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > Jak dla mnie to nie wada, tylko zaleta. Nie wyobrazam sobieco chwile po
    > kazdje opreacji wyciagac i wkladac karte i wpisywac PIN zeby wyplacic
    > gotowke, sprawdzic 10 ostatnich transakcji, dokonac kilka przelewow i
    > splacic zadluzenie na rachunku kredytu odnawialnego. Poporostu bankomaty
    > Millennium wymagaja troszke wiecej rozumku niz pozostale "sciany kaszem"
    ale
    > przez to maja wiecej mozliwosci.
    >
    > BTW: jak sie to odbywa w bankomatach CITI? One chyba tez maja sporo
    funkcji
    > dodatkowych, a nie tylko wyplata gotowki?

    Pewno masz racje, ale mimo wszystko zdecydowana wiekszosc wybiera z
    bankomatu gotowke i na tym konczy.
    A ze nacodzien kozystam z "tradycyjnych" bankomatow to sila przyzwyczajenia
    a nie nierozgarniecie ;)

    Fajas

  • 14. Data: 2003-09-25 07:00:00
    Od: "Adam Gentler" <a...@b...pl>

    > "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > No to trzymaj w skarpecie jak sie boisz.

    Prasa opisywała przypadek zakapowania klienta mafii.
    Doradca klienta VIP doradzał dwóm stronom :(

  • 15. Data: 2003-09-25 08:07:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam Gentler wrote:
    > Prasa opisywała przypadek zakapowania klienta mafii.
    > Doradca klienta VIP doradzał dwóm stronom :(

    Prasa rozne rzeczy opisuje. Nie mowie, ze tak sie nie dzialo (czytalem),
    tyle, ze pioruny tez zabijaj ludzi, a jakos nie boisz siewychodzic na dwor
    :)