  • 1. Data: 2010-08-30 20:14:48
    Temat: Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    przykład pierwszy - fatso

    przykład drugi - niejaka Krzywonos

  • 2. Data: 2010-08-30 21:28:40
    Od: macieks <m...@g...com>

    > przykład drugi - niejaka Krzywonos

    3 maja 2006 odznaczona przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego Krzyżem
    Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski.

  • 3. Data: 2010-08-30 21:36:07
    Od: k...@p...onet.pl

    Lepiej teraz pomyśl jak pomóc panu Śniadkowi i innym żyjacym za jedyne 2,5 tys
    zlotych i NIC wiecej , a tyle wyrzeczeń ich spotyka, podczas gdy działacze
    zwiazkowi w KGHM maja o parę złotych więcej..To jest Solidarne???

    Moze nieco przekazać na domy rodzinne wychowujące po kilkanaście biednych z
    głodu dzieci?? Masz talent pisarski-prosze pomóż mi w tym apelu o pomoc
    dzieciom, możesz pomóc??

    kroovka

  • 4. Data: 2010-08-30 21:44:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Lepiej teraz pomyśl jak pomóc panu Śniadkowi i innym żyjacym za jedyne 2,5
    > tys

    Zna ktoś numer konta pana Śniadka? Przeleję mu na konto równowartość
    prowizji od sprzedaży za wrzesień.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-08-30 23:01:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zna ktoś numer konta pana Śniadka? Przeleję mu na konto równowartość
    > prowizji od sprzedaży za wrzesień.

    O...widziałem własnie wywiad z drgającym panem Śniadkiem w TVN24,
    zniesmaczonego pana Lisa, uśmiechnietą posełke Szczypińską, obwisłego
    prezesa Kaczyńskiego - panopticum widziałem...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-08-31 08:41:30
    Od: a...@v...pl

    > przykład pierwszy - fatso
    >
    > przykład drugi - niejaka Krzywonos
    Rozumiem, że masz na myśli również większość kardynałów, biskupów i innych
    pasterzy owieczek???

  • 7. Data: 2010-08-31 16:41:13
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
    >przykład pierwszy - fatso
    >przykład drugi - niejaka Krzywonos

    Socjolodzy o popularności Krzywonos w internecie
    http://tiny.pl/h7bsq

    "[...] W stanie wojennym zajmowała się pomocą internowanym. Represjonowana
    przez władze, podczas jednej z rewizji została dotkliwie pobita, na skutek,
    czego straciła ciążę. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-08-31 16:59:43
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > "[...] W stanie wojennym zajmowała się pomocą internowanym. Represjonowana
    > przez władze, podczas jednej z rewizji została dotkliwie pobita, na

    O czym "zapomniał" Janusz Śniadek
    http://prawica.net/blog/jan-engelgard/31-08-2010

    "[...] Wygląda na to, że Janusz Śniadek ma bardzo krótką i wybiórczą pamięć.
    Tak jakoś dziwnie się składa, że szef związku nie pamięta, co robiła przez
    ostatnie 20 lat "Solidarność". "Zapomniał", że najpierw rozpostarła "parasol
    ochronny" nad programem Balcerowicza, co było pierwszym gwoździem do trumny,
    nad którą teraz płacze. Potem były cztery lata bezpośrednich rządów
    "Solidarności" w Polsce (1997-2001) pod szyldem Akcji Wyborczej Solidarność
    (AWS). Klub tego ugrupowania miał ponad 200 mandatów a mimo to posłusznie
    realizował program Unii Wolności.
    W tym czasie nastąpiła - jak to się określa - ostateczna wyprzedaż majątku
    narodowego, w tym prawie wszystkich polskich banków. Politykę tę realizował
    solidarnościowy minister skarbu Emil Wąsacz. W tym też czasie dokonano
    oszustwa w postaci tzw. reformy służby zdrowia (utworzenie NFZ) oraz
    oszustwa tzw. reformy emerytalnej (OFE). AWS z wielką ochotą forsowała te
    "reformy", a czuwał nad tym faktyczny premier - szef "S" Marian Krzaklewski.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-08-31 17:07:28
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oraz oszustwa tzw. reformy emerytalnej (OFE). AWS z wielką ochotą
    > forsowała te "reformy", a czuwał nad tym faktyczny premier - szef "S"

    o niczym nie zapomniał tyko teraz ratuje morde Solimarności plujac na tych
    co cos zrobili naprawde i chroniac tych co wymienasz w cytacie

  • 10. Data: 2010-08-31 17:36:12
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 31 Sie, 18:41, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

> [...]
    > przez władze, podczas jednej z rewizji została dotkliwie pobita, na skutek,

    we wrześniu 1981 roku , kiedy nikt nie myslał że człowiek honoru
    według michnikowszyzny (niedouczeni ze srodkowiska POkemonów - mam na
    myśli zbrodniarza Jaruzelskiego ) wprowadzi zbrodniczy stan wojenny
    miałem pierwszą esbecką rewizję w mieszkaniu połączoną z
    zarekwirowaniem części pierwszego wydania na Dolnym Ślaski książki
    "Katyń" którą miałem przyjemność jako jedna z 6-osób drukować

    wtedy podczas tego pierwszego przeszukania nie miałem jeszcze 18 lat,
    a potem swołocza komunistyczna była dla mnie coraz bardziej kłopotliwa
    i haha upierdliwa ale to już inna historia

    gardzę ludźmi w stylu Krzywonos, po ludzku czuję wstręt i obrzydzenie