  • 1. Data: 2009-06-20 20:33:14
    Temat: Dlaczego warto inwestować w akcje?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Choćby dlatego, że Fortis ukradł mi parę tysięcy z zakończonej kilka dni
    temu lokaty. Najpierw zablokował, a potem po prostu sobie znikło. Ni ma nic.
    Nie ma śladu w wyciągu. Nie ma pieniędzy. Nie ma lokaty. Z niecierpliwością
    czekam na kradzież pozostałych lokat po zakończeniu terminu.

    Takie cuda to tylko w Fortisbank.

    O czym informuje nieanonimowo podpisując się:

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-06-21 15:22:36
    Temat: Re: Dlaczego warto inwestować w akcje?
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 20 Cze, 22:33, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    >
    > O czym informuje nieanonimowo podpisując się:
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Kolejne frustracje tu wylewasz?

  • 3. Data: 2009-06-22 13:38:00

    Sat, 20 Jun 2009 22:33:14 +0200, w <h1jh6c$1bf$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(-a):

    > O czym informuje nieanonimowo podpisując się:

    Kupiłeś coś dziś rano? ;)