  • 61. Data: 2011-01-16 12:48:21
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:iguodc$lv2$1@usenet.news.interia.pl...

    > A czy ja napisałem: "[...] Mam swoje zdanie, ale nie mogę go napisać
    > [...]".

    nie
    no i co z tego?

    a potrafisz sie odnieść do innych ptań (chyba już dzisiątek), czy nie
    pozwolono?

  • 62. Data: 2011-01-16 12:51:31
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Już raz mi na pisałeś, ze z idiotami nie będziesz rozmawiał. Trzymaj się
    > tego i nie obniżaj swojego wysokiego poziomu.

    Słuchaj, od dawna zadaję sobie pytanie dlaczego pomimo twoich wypowiedzi
    zamieszczonych tu kiedyś...:

    >Kto ogranicza wolności Kowina i jak?

    ....Skip nadal uważa się za nazwijmy to "rozsądnego". W mojej opini tego
    typu wypowiedzi nistety dyskfalifikują petenta z kręgu ludzi z którymi warto
    dyskutować .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 63. Data: 2011-01-16 12:55:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    --

> [...]
    >
    > ....Skip nadal uważa się za nazwijmy to "rozsądnego". W mojej opini tego
    > typu wypowiedzi nistety dyskfalifikują petenta z kręgu ludzi z którymi

    nadal nie odpowiadzasz na pytania dyskutując, tylko na swój sposób
    moederujsze dyskusję wychodząc w innych wątkach i postach ze swoimi "pewnymi
    tezammi

    wal się, facet, i nie pytaj czu Kołodko przyszedł w 2004 do totusa czy do
    XXL, bo po prostu nie wiem
    zresztą... tu se dopisz

  • 64. Data: 2011-01-16 12:56:47
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    bez literówek:

    Wal się, facet, i nie pytaj czy Kołodko przyszedł w 2004 do totusa czy do
    XXL, bo po prostu nie wiem.
    Zresztą... tu se dopisz.

  • 65. Data: 2011-01-16 12:56:53
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Jaki by b=nie był system, to jesli sam nie zarobisz - nie oczekuj kokosów
    > w okresie pozarobkowym.

    Właśnie w tym tkwi zasadnicza różnica w postrzeganiu tego mechanizmu. Ty
    jesteś zdania, że jak do 65 roku życia nazbierasz 200 ton złota w piwnicy to
    będziesz miał dostatnią przyszłość. Zakładam, że w 65 roku życia ustaje
    aktywność zawodowa. Ja uważam że poziom życia po 65 roku życia zależy tylko
    od ilości dzieci jakie będziesz miał i od ich bogactwa, w żadnym wypadku od
    Twojego bieżąco wycenianego majątku. Historia gospodarcza zna przypadki jak
    za kamienice nie dało się kupić więcej niż bochenek chleba. Kamienica, która
    miała być rękojmią spokojnej starości jak przyszło co do czego starczała na
    przetrwanie do jutra. Żeby wygodnie żyć na starość musisz mieć dużo dzieci i
    tak je wychować by chciały Cie utrzymywać jak już nie będziesz mógł
    pracować. A swoje nagromadzone złoto, gdy przyjdzie czas na realne potrzeby,
    to będziesz sobie mógł w dupę wsadzić, pod warunkiem, ze będziesz mógł się
    tak wygiąć i za tę usługę nie będziesz musiał płacić.

  • 66. Data: 2011-01-16 12:58:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > bez literówek:
    >
    > Wal się, facet, i nie pytaj czy Kołodko przyszedł w 2004 do totusa czy do
    > XXL, bo po prostu nie wiem.
    > Zresztą... tu se dopisz.

    no i przepraszam od razu, po co mam czekać, wiem ze tego się nie robi
    tylko debil robi coś, czego sie nie robi, po czym sieorientue że zrobił coś,
    czego się nie robi
    albo naganiacz i manipulator

  • 67. Data: 2011-01-16 13:00:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wal się, facet, i nie pytaj czy Kołodko przyszedł w 2004 do totusa czy do
    > XXL, bo po prostu nie wiem.
    > Zresztą... tu se dopisz.

    .....przypominam sobie, że ktoś kiedyś napisał.....

    "[...] chcesz to zacytuje tu co pisałem w meilu o twojej starej [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 68. Data: 2011-01-16 13:03:40
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to będziesz sobie mógł w dupę wsadzić, pod warunkiem, ze będziesz mógł się
    > tak wygiąć i za tę usługę nie będziesz musiał płacić.

    idziesz formą odpowiedzi na to, co napisałem, ale to zła forma bo niby mi
    odpowiadasz w dyskusji, ale ja nie napisałem czegoś innego
    zgadzam sie z tym, co piszesz
    zgadujesz co uważam za "jesli sam nie zarobisz"
    otóż w sytuacjach kryzysowych te odłożone sprzed sytuacji zarbianie wali w
    łeb, to jasne
    zostaje bieżące; recpety nie mam nie przezyłem takiego dramatu i nikomu nie
    zyczę
    nie będzie zusu, ofe, nic będzie, zostanie szmalcowizna

  • 69. Data: 2011-01-16 13:04:54
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > .....przypominam sobie, że ktoś kiedyś napisał.....
    >
    > "[...] chcesz to zacytuje tu co pisałem w meilu o twojej starej [...]".

    to se napisz na ścianie albo sie pogódź, że ktos taki staje się...

  • 70. Data: 2011-01-16 13:05:53
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    A tak jak jesteśmy przy temacie, to czy ktoś umie "rozkodować" :

    Profesor Kołodko i dyskutanci giełdowi z pl.biznes.wgpw
    http://blog.100lar3k.pl/2011/01/profesor-koodko-i-dy
    skutanci-giedowi-z.html

    http://2.bp.blogspot.com/_WHw51wDbF3I/TSbcwUPFfsI/AA
    AAAAAACos/jIoIEhB4joI/s1600/lista+obecnosci.JPG

    ta tajemnicza listę, oraz odpowie na pytanie do kogo przyszedł Grzegorz
    Kołodko....?.

    P.S. Ja rozpoznaję tylko Pana Jacka Maliszewskiego ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/