  • 1. Data: 2009-05-01 14:09:53
    Temat: Długi weekend i banki głupieją (?)
    Od: "LadyRoot" <l...@m...com>

    1. Wczoraj płaciłam Visa mBank w sklepie (USA) - transakcja autoryzowana,
    towar dostarczony (soft). Dzisiaj - autoryzacja cofnięta, sklep mnie
    "ściga", kasy zwróconej na koncie - brak.

    2. Przelew wewnętrzny w ING idzie już 5 godzinę....

    Tylko ja mam pecha?

    --
    LadyRoot

  • 2. Data: 2009-05-01 14:13:36
    Temat: Re: Długi weekend i banki głupieją (?)
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 1 Maj, 16:09, "LadyRoot" <l...@m...com> wrote:
> [...]
    > "ściga", kasy zwróconej na koncie - brak.
    >
    > 2. Przelew wewnętrzny w ING idzie już 5 godzinę....

    Banki wykorzystują długi weekend do prac modernizacyjnych swoich
    systemów stąd tyle problemów. Ja nie mogę się dostać się do bankowości
    elektronicznej Eurobanku już 6 godzin.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-05-01 14:16:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@m...com> napisał w wiadomości
    > 1. Wczoraj płaciłam Visa mBank w sklepie (USA) - transakcja autoryzowana,
    > towar dostarczony (soft). Dzisiaj - autoryzacja cofnięta, sklep mnie
    > "ściga", kasy zwróconej na koncie - brak.

    Jak to cofnięta? Skąd ta informacja?

    > 2. Przelew wewnętrzny w ING idzie już 5 godzinę....

    Teoretycznie powinien zostać zaksięgowany w sobotę.

  • 4. Data: 2009-05-01 14:22:57
    Od: "p" <...@r...tu>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@m...com> napisał w wiadomości
    > 2. Przelew wewnętrzny w ING idzie już 5 godzinę....
    > Tylko ja mam pecha?

    Dziś dzień wolny. Przelewy wewnętrzne nie działają. Wykona się jutro rano.
    Od 13-tej jutro znowu wolne 2 dni.

  • 5. Data: 2009-05-01 14:23:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    \"LadyRoot" news:49fb02b4$1@news.home.net.pl

    > 1. Wczoraj płaciłam Visa mBank w sklepie (USA) - transakcja autoryzowana,
    > towar dostarczony (soft). Dzisiaj - autoryzacja cofnięta, sklep mnie
    > "ściga", kasy zwróconej na koncie - brak.

    Wcześniej też miałeś problem z tym sklepem? Chyba wiesz, że USA czasami z
    niechęcią patrzą na karty cywilizowanej części świata :)

  • 6. Data: 2009-05-01 14:59:36
    Od: "LadyRoot" <l...@m...com>

    > Wcześniej też miałeś problem z tym sklepem? Chyba wiesz, że USA czasami z
    > niechęcią patrzą na karty cywilizowanej części świata :)

    Sklep wydaje (wysyła) towar po dokonaniu płatności online. Kasa zeszła mi z
    konta karty wczoraj, saldo zakupów w sklepie dodatnie. Dziś rano w sklepie
    informacja "unauthorized", saldo na minus, kasy brak. (wina Visy?)

    --
    LadyRoot

  • 7. Data: 2009-05-01 16:12:25
    Od: " " <b...@g...pl>

    skoro masz blokadę to nie lataj - poczekaj aż się rozliczy

  • 8. Data: 2009-05-02 17:58:09
    Od: "LadyRoot" <l...@m...com>

    > skoro masz blokadę to nie lataj - poczekaj aż się rozliczy

    Łatwo to powiedzieć (napisać), ale ja mam od wczoraj zablokowany dostęp do
    serwisu online. To nie jest ani przyjemne, ani zabawne.

    --
    LadyRoot
    -------------------------------

  • 9. Data: 2009-05-05 21:21:14
    Temat: Re: Re:_Długi_weekend_i_banki_głupieją_(?)
    Od: "ceo" <ceownik@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Mam również problem po długim weekendzie, może ktoś wie, o co chodzi.
    3-go maja znajomy wykonał przelew ( z IPKO) na moje konto w mBanku.
    według wszelkich przewidywań pieniądze powinny u mnie być jeszcze w poniedziałek, a
    nie ma nic do teraz (zakończył się 2 dzień sesji).
    czy miał ktoś podobną sytuację po tym weekendzie?

  • 10. Data: 2009-06-13 11:01:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie, też widzę, że ze trzy banki zgłupiały.
    JaC

    -----