  • 1. Data: 2010-06-03 19:47:07
    Temat: DnB NORD i Wasze doświadczenia
    Od: "NaBani" <N...@o...p>

    Cztałem, że Marcin dobrze wyrażał się o kredycie hipot. w DnB NORD, czy
    macie tam jakieś rachunki i bieżące doświadczenia? Proszę się podzielić
    informacją. pozdr!

  • 2. Data: 2010-06-10 10:29:11
    Temat: Re: DnB NORD i Wasze doświadczenia
    Od: Luke <l...@i...pl>

    Witam
    Miałem prosty kredyt hipoteczny do wzięcia. Zwróciłem się do 6 banków.
    Wszystkie poza DnB Nord chciały mi udzielić kredytu. DnB Nord nie
    odmówił tylko za każdym razem dodatkowych dokumentów. DnB Nord miał
    najkorzystniejszą ofertę więc bawiłem się w ich grę. Kiedy ilość
    dokumentów zbliżała się do 140 stron, pracownik banku zażądał żeby
    poprzedni właściciel wpisał do księgi wieczystej swoje członkostwo w
    stowarzyszeniu użytkowników parkingu, co jest niezgodne z prawem, bo w
    KW mogą być prawa przypisane do nieruchomości a nie prawa osobiste
    przynależne ludziom. Ale tego już pracownik DnB Nord nie był w stanie
    zrozumieć.