  • 1. Data: 2010-05-26 16:41:07
    Temat: DnB Nord i DB PBC -recenzje
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    Witam, mieliście do czynienia z tymi bankami?
    Czy kredyt hipoteczny w tych bankach to nie jest jakaś "pułapka" ? :)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-26 17:54:17
    Temat: Re: DnB Nord i DB PBC -recenzje
    Od: plusz <p...@g...com>

    On May 26, 6:41 pm, "Maxsis" <M...@o...pl> wrote:
    > Witam, mieliście do czynienia z tymi bankami?
    > Czy kredyt hipoteczny w tych bankach to nie jest jakaś "pułapka" ? :)

    DB ma chyba jedną z najlepszych ofert, ale ....
    1. kredyt obecnie jest powiązany z polisą oszczędnościowa Generali,
    jeśli chcesz mieć "normalną" marżę
    2. masz przymusowe konto za 25 zł
    3. spread jest najwyższy na rynku
    4. obsługa jest dość przeciętna,wszystko załatwia centrala w Krakowie
    a oddział to tylko opóźniacz, który powoduje, że każda decyzja i
    działanie jest dwa dni później niż powinno

    ale i tak, moim zdaniem, to jedna z najlepszych ofert kredytów
    walutowych na rynku

    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl

  • 3. Data: 2010-05-26 18:06:06
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    plusz wrote:

> [...]
    > działanie jest dwa dni później niż powinno
    >
    > ale i tak, moim zdaniem, to jedna z najlepszych ofert kredytów

    dodajmy, ze za przelew euro/chf do db kasuja rowne 30pln :>
    to juz pko bp ma tylko 15pln prowizje za przyjecie przelewu walutowego.

  • 4. Data: 2010-05-26 18:14:27
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    plusz wrote:

    > DB ma chyba jedną z najlepszych ofert, ale ....

    ale jak ktos chce sie bawic w cross-selling to dnb nord ma chyba lepsza.

    http://www.goldfinance.pl/nowosci-i-wydarzenia/nowos
    ci-i-wydarzenia/ranking-
    kredytow-mieszkaniowych-gold-finance-21.05.2010.html

    wydaje mi sie, ze konto w dnb nord + jego zasilanie przez 5 lat jest
    tansze niz konto + pakiet inwestycyjny w db...

  • 5. Data: 2010-05-26 18:25:07
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-05-26 18:41, Maxsis pisze:
    > Witam, mieliście do czynienia z tymi bankami?
    > Czy kredyt hipoteczny w tych bankach to nie jest jakaś "pułapka" ? :)

    Biore w DnB Nord obecnie kredyt w Euro. W miare szybka decyzja
    kredytowa. Zaleta jest 0% marzy przez pierwszy rok i jedynie jedno
    ubezpieczenie wymagane - od poazaru itp. W drugim roku marza 1,7%. Takie
    warunki ma sie gdy co miesiac wplynie do banku przelew na 5000 PLN. Nie
    musi to byc pensja, wystarczy wlasny z innego banku ktory na drugi dzien
    sobie wyplynie:) Przez caly okres wczesniejsza splata kredytu to 0%.
    Jedyny produkt jaki wciskaja to badziewne konto za 18 PLN/m-c. Wadami sa
    (jak na razie) kiepski kurs Euro, brak przelewow SEPA (trzeba placic za
    przelewy przychodzace w Euro). Malo placowek oraz krotkie godziny
    otwarcia (gdyby chciec wplacic Euro z kantoru).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2010-05-28 16:17:56
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    (...)
> [...]
    > razie) kiepski kurs Euro, brak przelewow SEPA (trzeba placic za przelewy
    > przychodzace w Euro). Malo placowek oraz krotkie godziny otwarcia (gdyby

    Dzięki! Czytam te warunki promocji i czy diabeł nie tkwi w szczegóach?
    Jesteś pewny tego co napisałeś? Bo ja wyczytałem, że:
    0,97% w EUR - PROMOCJA GWARANTOWANA - tylko do 15 czerwca
    Utrzymywać przez 5 lat co miesiąc aktywa : 50 000 PLN !!! ?
    http://www.dnbnord.pl/download/(lm6ord_QbWSv6n-Yrpmk
    oVav3J6Ybp2usHqbr-BuZ2_nrZWhVWSWsq6gp7Knb2emrYbhlKDT
    1nbF7tinlpjt0tTZoqHj2q_P0-arlJXbodTLmVav9A)/files/za
    l__1_zasady_promocji_ow_ag.pdf

  • 7. Data: 2010-05-28 17:05:44
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-05-28 18:17, Maxsis pisze:

    > Dzięki! Czytam te warunki promocji i czy diabeł nie tkwi w szczegóach?
    > Jesteś pewny tego co napisałeś? Bo ja wyczytałem, że:
    > 0,97% w EUR - PROMOCJA GWARANTOWANA - tylko do 15 czerwca

    Jak masz gotowe wszystkie papiery to mozesz sie wyrobic.

> [...]
    oVav3J6Ybp2usHqbr-BuZ2_nrZWhVWSWsq6gp7Knb2emrYbhlKDT
    1nbF7tinlpjt0tTZoqHj2q_P0-arlJXbodTLmVav9A)/files/za

    Niekoniecznie 50 000 PLN. Jest inna opcja, co miesiac 5 000 PLN wplywow.
    Podpisujac umowe wybierasz ktory warunek bedziesz musial spelnic...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2010-05-28 17:15:01
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak masz gotowe wszystkie papiery to mozesz sie wyrobic.
    Mam już papiery, ale czy to jest termin złożenia wniosku?
    i co to znaczy te 0.97% ? bo nie wierzę, że to marża na cały kredyt :)

    oVav3J6Ybp2usHqbr-BuZ
    q_P0-arlJXbodTLmVav9A
    > Niekoniecznie 50 000 PLN. Jest inna opcja, co miesiac 5 000 PLN wplywow.
    > Podpisujac umowe wybierasz ktory warunek bedziesz musial spelnic...
    To już lepiej :)

    > Pozdrawiam,
    > Marcin
    Dzięki Wielkie! Załatwiałeś sam czy przez pośrednika? Ponoć pośrednik nic
    nie kosztuje,
    a w OF mówią, że często mają wynegocjowane lepsze warunki niż osoba
    prywatna -efekt skali?

  • 9. Data: 2010-05-28 17:55:03
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    > Mam już papiery, ale czy to jest termin złożenia wniosku?

    Nie wiem. Raczej podpisania umowy ale lepiej poszperac w regulaminie.
    Zawsze moga chciec jakis nowy papier, chocby zaswiadczenie od pracodawcy
    na swoim druku.

    > i co to znaczy te 0.97% ? bo nie wierzę, że to marża na cały kredyt :)

    Marza jest 1,7%. W pierwszym roku jest 0%. Do tego dochodzi stawka
    rynkowa ktora wynosi teraz 0,97%. Marza jest w umowie a stawka rynkowa
    sie zmienia:) Myk jest taki, ze jakbys nie spelnil warunku promocji
    (czyli by nie wplynelo np. 5 000 PLN na konto) to marza sie zwieksza
    chyba do 2,7%.

    > Dzięki Wielkie! Załatwiałeś sam czy przez pośrednika? Ponoć pośrednik
    > nic nie kosztuje,
    > a w OF mówią, że często mają wynegocjowane lepsze warunki niż osoba
    > prywatna -efekt skali?

    Przez posrednika. Dostaniesz to samo co w banku. Zaleta posrednika jest
    to, ze jest zwykle bardziej zmotywowany niz pracownika banku. Wiec
    wszystko idzie jakos sprawniej. I dostosuje sie do godzin Twojej pracy a
    bank to zamykaja o 17 i do widzenia... Zwlaszcza, ze posrednikow jest
    sporo i pewnie masz jakiegos blisko zamieszkania czy pacy a oddzialow
    DnB Nord jest malutko...
    No i u posrednika zlozysz od razu wnioski do kilku bankow jakby akurat
    DnB nie chcial kredytowac. Sam skladalem do kilku i DnB byl raczej tak
    srednio rozpatrywany, ale przez ta promocje skorzystalem z ich oferty:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2010-05-28 18:04:14
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

> [...]
    > nie wplynelo np. 5 000 PLN na konto) to marza sie zwieksza chyba do 2,7%.

    Aaaa i tu Cię mamy kliencie ;)
    Hmmm, większość banków odchodzi od zmiennego składnika (stawka rynkowa), bo
    to może być niebezpieczne -ciekawe jakie reguły kreowania tego narzutu.
    Jeszcze raz wielkie dzięki, już wiem o czym gadać z doradcą mobilnym :)
    Serdecznie pozdrawiam!