  • 1. Data: 2009-06-28 13:46:54
    Temat: DnB Nord obniżka oprocentowania KK do 10%
    Od: "Thomas" <n...@m...com>

    http://www.dnbnord.pl/pl/oprocentowanie-/oprocentowa
    nie-kredytow/

    transakcje bezgotówkowe: 10,00%

    To jest najniższe oprocentowanie na rynku, a sama karta tania w utrzymaniu -
    wystarczy 10000 zł obrotu dla zwolnienia z opłaty rocznej (40 zł).

  • 2. Data: 2009-06-28 16:37:25
    Temat: Re: DnB Nord obniżka oprocentowania KK do 10%
    Od: "mpp" <m...@m...ed>

> [...]
    >
    > To jest najniższe oprocentowanie na rynku, a sama karta tania w
    > utrzymaniu - wystarczy 10000 zł obrotu dla zwolnienia z opłaty rocznej (40

    w polbanku rozlozenie zakupow powyzej 500zl na raty
    oprocentowane jest 5% wiec jakas alternatywa jest..

  • 3. Data: 2009-06-28 18:47:01
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    mpp pisze:
    > w polbanku rozlozenie zakupow powyzej 500zl na raty
    > oprocentowane jest 5% wiec jakas alternatywa jest..
    nie oprocentowanie 5%, a prowizja 5% i oprocentowanie 0%

  • 4. Data: 2009-06-29 08:40:49
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Thomazs pisze:
> [...]
    >
    > To jest najniższe oprocentowanie na rynku, a sama karta tania w
    > utrzymaniu - wystarczy 10000 zł obrotu dla zwolnienia z opłaty rocznej

    Podstawowe pytanie - a wydają w ogóle komukolwiek te karty? Bo jeszcze
    niedawno też niby najatrakcyjniejsza oferta, a tu panienka dzwoni i mówi
    że kart nie wydają do odwołania...

    Pozdr,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-06-29 21:36:17
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    osobiscie bym wolal cash back niz nizsze oprocentowanie...

  • 6. Data: 2009-06-30 18:59:39
    Od: "Thomas" <n...@m...com>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:1246264850.385239@bongos2.pseinfo.pl...

    > Podstawowe pytanie - a wydają w ogóle komukolwiek te karty? Bo jeszcze
    > niedawno też niby najatrakcyjniejsza oferta, a tu panienka dzwoni i mówi
    > że kart nie wydają do odwołania...

    Tak. Dzwonił do mnie konsultant z poznańskiego oddziału i nie ma żadnego
    problemu.

    Bank wznowił wydawanie kart, ale jest ich naprawdę niewiele - ok. 800 sztuk
    w Polsce.