  • 1. Data: 2012-05-12 08:56:07
    Temat: DnB - czy oni oci**eli?
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    DnB szumnie wprowadza nowy system bankowosci internetowej...
    No podjarani są strasznie, nawet SMSy wprowadzaja jako autoryzacje
    transakcji, zamiast aktualnej karty zdrapki. Szok.

    I co trzeba zrobic, aby skorzystac z tej nowinki technicznej?
    Otoz wg otrzymanego pisma, nalezy udac sie do oddzialu, gdzie
    "nasz doradca zaprezentuje mozliwosci i omowi wymierne korzysci plynace
    z uzytkowania nowego systemu"

    Oni chyba na glowe upadli... mysla, ze sa pierwszym bankiem, ktory
    wprowadza sensowny system bankowosci internetowej?

    A na dodatek dzis widoczne na stronie o takie cos

    "Trwają prace związane z migracją dotychczasowych Użytkowników systemu
    iNORD do nowej bankowości internetowej Banku DnB NORD.

    Prace zaplanowane są od piątku 11 maja od godziny 22.00 do poniedziałku
    14 maja do godz. 6.00.
    W tym czasie system iNORD będzie niedostępny.

    Przepraszamy za ewentualne utrudnienia."

    to ja juz nie wiem czy to automatycznie uruchamiaja czy nie... no i
    przerwa dosc dluga nie ukrywam - u nas w duzej korporacji o chyba nawet
    wiekszej skali niz DnB nie ma szans na tak dlugie okno maintenance'owe
    przy systemach dostepnych online..

    Sierp

  • 2. Data: 2012-05-12 12:57:34
    Temat: Re: DnB - czy oni oci**eli?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-05-12 08:56, Sierp wrote:
> [...]
    > Otoz wg otrzymanego pisma, nalezy udac sie do oddzialu, gdzie
    > "nasz doradca zaprezentuje mozliwosci i omowi wymierne korzysci plynace

    To jest opcjonalne.
    Wystarczylo wyslac SMSa, oddzwaniali, wyrazales zgode na SMSy
    autoryzujace i to wszystko.
    Od pon rano bedzie mozna sie logowac w nowym systemie.

> [...]
    >
    > Przepraszamy za ewentualne utrudnienia."
    >
    > to ja juz nie wiem czy to automatycznie uruchamiaja czy nie... no i

    Moze zadzwon na infolinie i zapytaj skoro nie zrozumiales tego pisma co
    przyslali?

    > przerwa dosc dluga nie ukrywam - u nas w duzej korporacji o chyba nawet
    > wiekszej skali niz DnB nie ma szans na tak dlugie okno maintenance'owe
    > przy systemach dostepnych online..

    Przelaczenie ilustam setek tysiecy klientow na drugi system i
    sprawdzenie tego w 100% to dosc powazna operacja - zapowiadali to od dawna.
    Wyobraz sobie ze np u operatorow komorkowych zmiana sytemow bilingowych
    tez trwa klika dni. A w tym czasie czesto rozmowy sa taryfikowane
    offline, a zdarza sie ze reka sie omsknie i kilka godzin ludzie za darmo
    gadaja :)
    Bank to nadal wieksze ryzyko i ja wole zeby to lepiej potestowali po
    przelaczeniu. Szczegolnie ze nie wylaczli mozliwosci korzystania z kart
    platniczych i bank tak naprawde caly czas dziala, tylko mozliwosc
    podgladu i zlecen jest zablokowana.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2012-05-13 12:47:43
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2012-05-12 12:57, darnok pisze:

    > To jest opcjonalne.
    > Wystarczylo wyslac SMSa, oddzwaniali, wyrazales zgode na SMSy
    > autoryzujace i to wszystko.
    > Od pon rano bedzie mozna sie logowac w nowym systemie.

    zgodnie z pismem - nie jest
    ja SMSa wyslalem jakis czas temu, nikt nie oddzwonil

    A pismo jest jasne

    "W celu aktywowania dostepu zapraszam Państwa do Oddziału, gdzie nasz
    Doradca zaprezentuje możliwości i omówi wymierne korzyści płynące z
    użytkowania nowego systemu"

    zreszta tu masz cale pismo
    http://dl.dropbox.com/u/6662740/2012-05-13%2011.59.1
    5.jpg

    > Moze zadzwon na infolinie i zapytaj skoro nie zrozumiales tego pisma co
    > przyslali?

    wskaż mi, czego nie zrozumialem

> [...]
    > tez trwa klika dni. A w tym czasie czesto rozmowy sa taryfikowane
    > offline, a zdarza sie ze reka sie omsknie i kilka godzin ludzie za darmo

    pracuje w korporacji finansowej z wieksza iloscia klientow niz dnb, i
    takie wdrozenia to dla mnie chleb powszedni
    zawsze przygotowywujemy je tak, aby czesc dostepna dla klientow byla
    niedostepna krotko - nie pamietam, abysmy mieli az tak dlugie niedostepnosci

    ale ok, nie robie z tego jakiegos dramatu, po prostu mnie to zdziwilo -
    u nas biznes by sie na to po prostu nie zgodzil

    Sierp

  • 4. Data: 2012-05-13 13:04:03
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > DnB szumnie wprowadza nowy system bankowosci internetowej...

    Ale zdaje się że jednocześnie podjęli decyzję że rezygnują
    z klienta detalicznego w Polsce. Będą już obsługiwać tylko
    tych co są.

    Nie jest więcej raczej dziwne że pewne oczywiste
    oczywistości są im obce.

    Pozdrawiam.

    --
    Michał