  • 51. Data: 2013-12-11 12:28:11
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mB?ka s? policzone
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 12:15:54 UTC+1 użytkownik wiktor napisał:
    > ale uznali, �e Usenet, na kt�rym kisi si� par�set geek�w, nie ma
    >�adnego znacz�cego g�osu w dzisiejszym Internecie. I chyba s�usznie...
    "Paręset" piszesz;)
    Tu to chyba stałych/katywnych użytkowników kilkunastu jest. Więc żadna z nas grupa
    reprezentatywna;)

  • 52. Data: 2013-12-11 12:28:42
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 03:28:11 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> [...]
    > "Paręset" piszesz;)
    > Tu to chyba stałych/katywnych użytkowników kilkunastu jest. Więc żadna z nas grupa

    Nie doceniasz ilości lurkerów :)
    To, że się nie odzywają, nie znaczy że nie czytają i nie korzystają z
    informacji pojawiających się tutaj.

    --
    Imka

  • 53. Data: 2013-12-11 12:47:32
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBaka sa policzone
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 12:28:42 +0100, Imka napisał(a):

    > Nie doceniasz ilości lurkerów :)
    > To, że się nie odzywają, nie znaczy że nie czytają i nie korzystają z
    > informacji pojawiających się tutaj.

    Też, ale, szczerze powiedziawszy, powyżej próbowałem oszacować ilość
    aktywnych użytkowników w _całym_ polskim Usenecie. W hierarchii pl.*.
    Myślę, że więcej niż 300 nas tu nie ma. Lurkerów jest parę-kilka tysięcy (i
    znowu - w całej hierarchii). To wszystko!

  • 54. Data: 2013-12-11 12:48:12
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 12:15:54 +0100, wiktor napisał(a):

    > Heh, o grupach dyskusyjnych to w mbanku najwidoczniej nawet nie wiedzą.
    > Zauważyliście, że w ostatnim czasie, gdzie się nie poruszy tego tematu
    > (mówię o forach), to po jakimś czasie pojawia się wypowiedź użytkownika
    > "zespolmbanku" lub podobnego, broniącego nowego interfejsu?

    Nie wywołuj wilka z lasu...
    W sumie przczytałam trzy takie wypowiedzi, w różnych miejscach.
    Wszędzie zestaw wyrazów górnolotnie brzmiących, 'och jacy jesteśmy
    najlepsi i najnowocześniejsi' i oferowanie marudzącym użtkownikom
    zamiast dema czterech "filmików" instruktażowych circa 4 minuty łącznie,
    z czego 4x12 sekund zabiera autoreklama.
    Żałość.

    W sumie po nowinkach sądząc, jest to co było plus kilka niewielkich
    nowych ficzerów, ale za to JAK opakowane...!

    Słowo daję, jak w sklepie gdzie kupuje się drobiazg opakowany w blister,
    karton, papier, błyszczącą folię i dużą kukardkę, a w środku nic nowego.

    Dla kogoś, dla kogo będzie to pierwsze i /jedyne/ konto, to podejrzewam
    że to strzał w dziesiątkę. Gdybym miała 14 lat byłabym zachwycona -
    kolorkami, animacjami, suwaczkami, przyciskami, wykresami, budżetem i co
    tam jeszcze napchali.

    Dla kogoś, dla kogo jest to tylko jeden z kilku(nastu?! ;) banków, z
    którymi ma do czynienia, są to rzeczy nieprzydatne, a opakowanie tylko
    wnerwia.

    A - zabrali ponoć datę ostatniego logowania. Akurat lubiłam.
    --
    Imka

  • 55. Data: 2013-12-11 14:53:13
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-12-11 11:54, Kris pisze:
    > Działa płynnie i to dla mnie najważniejsze.

    Ciekawe czy nadal tak będzie jak przepną wszystkich na nowy interfejs.
    Zwłaszcza w takich gorących okresach jak teraz, gdy np serwery pekao
    zdychają od przeciążenia (jak twierdzi bank).

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2013-12-12 03:26:24
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 52a84222$0$2178$6...@n...neostrada.pl

    > Jesli komus sie stary podoba, to niech pisze do banku. Moze po paru tysiacach skarg
    sie zorientuja ze to zla decyzja byla.

    Ja napiszę skargę -- zwaną wypowiedzeniem umowy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2013-12-12 03:46:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiktor" jm0o3gxzimu1$....@4...net

    > W św. Mikołaja też wierzysz? :)
    > Nie ma takiej opcji, by się ugięli. Co by to oznaczało, że inwestycja
    > 100mln złotych była niepotrzebna? Premie niesłusznie przyznane?
    > Powiedzieli A, to muszą powiedzieć B. Choćby kosztem kilku tysięcy
    > klientów. A w ogóle co to jest dla nich kilka tysięcy klientów?

    Zwłaszcza takich -- jak my? ;)

    -=-

    Dla mnie mBank może zniknąć z powierzchni istnienia niemal w każdej chwili.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 58. Data: 2013-12-12 22:07:14
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 12:01:31 +0100, wiktor napisał(a):
> [...]
    > Powiedzieli A, to muszą powiedzieć B. Choćby kosztem kilku tysięcy
    > klientów. A w ogóle co to jest dla nich kilka tysięcy klientów?

    Gwoli sprawiedliwości, niektóre rzeczy w nowym mBanku są lepsze niż w starym.
    Na przykład historia kart kredytowych - w starym mBanku nawet słowo
    "porażka" jest zbyt delikatne... W nowym przynajmniej JAKOŚ da się używać.

    Choć i tu i tu jest nadal bardzo dalekie od ideału.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 59. Data: 2013-12-13 20:35:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 10 Dec 2013 19:12:58 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >jedna z czołówki jeżeli chodzi o skuteczność zaczyna odchodzić od
    >multimediów, tabletów, miziania i świecidełek. Przyczyna? Ano prozaiczna
    >- dzieciaki nie potrafią się kompletnie skupić. Szkoła wraca do
    >sprawdzonej metody papier i ołówek, bo okazuje się po jakiś najnowszych
    >badaniach, że to daje najlepsze efekty. Reasumując ciekawe kiedy banki to
    >zrozumieją ;)
    Banki już to zrozumiały. W banku nie masz się skupiać i myśleć tylko
    dawać bankowi zarobić. Im mniej się skupiasz tym lepiej.

    WAM

  • 60. Data: 2013-12-13 21:13:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-12-11 12:48, Imka pisze:
> [...]
    > że to strzał w dziesiątkę. Gdybym miała 14 lat byłabym zachwycona -
    > kolorkami, animacjami, suwaczkami, przyciskami, wykresami, budżetem i co
    No ale ile da się zarobić na 14-latkach??? Chyba, że oni tak
    przyszłościowo podeszli jak nie przymierzając rząd z 6-latkami w
    szkołach. Za te 15 lat dzisiejsze nastolatki już będą miały jakieś
    zasiłki, a gdzieś to przecież trzeba będzie trzymać ;-)

    Maciek