eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDni starego interfejsu mBąka są policzone
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 66

  • 21. Data: 2013-12-09 17:32:54
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 17:29, Imka pisze:

    > Może jednak jest, tylko mocno zakamuflowali?
    >
    >
    Jest! Imka pisaliśmy jednocześnie ;)


  • 22. Data: 2013-12-09 17:39:47
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):

    >>> Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?
    >>
    >> To prawda.
    >
    > Nie, to nie jest prawda! W historii kliknijcie na [ Zmień widok ] i
    > wtedy będziecie mieli dostęp do całej historii. Ale to najlepszy dowód
    > na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)

    OK, mój błąd. Ale sami rozumiecie - nie przebywam tam za długo. ;) Na sam
    widok animowanych prostokątów latających z lewej na prawą, z góry do dołu,
    w te i nazad, mnie odrzuca.


  • 23. Data: 2013-12-09 17:48:53
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):

    > Ale to najlepszy dowód
    > na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)


    Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)

    Czas start! ;)


    --
    Imka


  • 24. Data: 2013-12-09 17:59:27
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 17:39, wiktor pisze:
    > Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
    >
    >>>> Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?
    >>>
    >>> To prawda.
    >>
    >> Nie, to nie jest prawda! W historii kliknijcie na [ Zmień widok ] i
    >> wtedy będziecie mieli dostęp do całej historii. Ale to najlepszy dowód
    >> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
    >
    > OK, mój błąd. Ale sami rozumiecie - nie przebywam tam za długo. ;) Na sam
    > widok animowanych prostokątów latających z lewej na prawą, z góry do dołu,
    > w te i nazad, mnie odrzuca.

    Animacje możesz wyłączyć, ale ta opcja jest konfigurowalna w tak głupim
    miejscu (czyt. intuicyjnym) że znalazłem ją przypadkiem ;) I naprawdę
    nie wiem gdzie to było :)


  • 25. Data: 2013-12-09 18:03:56
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 17:48, Imka pisze:
    > Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
    >
    >> Ale to najlepszy dowód
    >> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
    >
    >
    > Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    > Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    > ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
    >
    > Czas start! ;)
    >
    Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać
    ;) Ale zajęło mi to 25s :)

    1. Ekspert online
    2. Wsparcie w obsłudze konta
    3. Rachunki
    4. eKonto
    5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
    6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)
    7. Złóż wniosek


    Wiem wiem, jak zawsze intuicyjnie :)


  • 26. Data: 2013-12-09 18:13:00
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:03:56 +0100, osa napisał(a):

    >>> Ale to najlepszy dowód
    >>> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
    >>
    >>
    >> Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    >> Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    >> ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
    >>
    >> Czas start! ;)
    >>
    > Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać
    > ;) Ale zajęło mi to 25s :)
    >
    > 1. Ekspert online
    > 2. Wsparcie w obsłudze konta
    > 3. Rachunki
    > 4. eKonto
    > 5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
    > 6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)
    > 7. Złóż wniosek
    >
    >
    > Wiem wiem, jak zawsze intuicyjnie :)

    Śliczne :)

    W starym
    1) nie wiedziałam gdzie to jest
    2) wpadłam na pomysł żeby tego poszukać
    3) kliknęłam Wnioski
    3) Trzecie od góry, widac od razu.

    Razem z pomysłem i poszukiwaniem circa 5 s i jeden klik.

    No cóż, niemiarodajny przykład, akurat tutaj się nie dziwię że
    intuicyjnie to schowali...;)

    Twój przepis zapamiętam. Podejrzewam że po przymusowej przesiadce kiedyś
    może mi się przydać ;->

    --
    Imka


  • 27. Data: 2013-12-09 18:13:50
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:48:53 +0100, Imka napisał(a):

    > Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
    >
    >> Ale to najlepszy dowód
    >> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
    >
    > Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    > Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    > ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
    >
    > Czas start! ;)

    Czy to jest polecenie podchwytliwe? ;) Bo na moje oko nie ma tej opcji w
    nowym interfejsie. Przynajmniej tak mi się wydaje po wykonaniu 38 kliknięć
    przez 6min15s (a potem jeszcze dodatkowych 2min15s poszukiwań już bez
    zliczania klików). I był to najdłuższy mój pobyt w tym serwisie od początku
    jego istnienia. Dziękuję Ci Imko za popsucie mi reszy dnia. ;)
    Pewnie za chwilę Osa napisze, gdzie to da się znaleźć. ;)
    W starym interfejsie to są 3 kliki i 5 sekund roboty...


  • 28. Data: 2013-12-09 18:17:34
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:03:56 +0100, osa napisał(a):

    > W dniu 2013-12-09 17:48, Imka pisze:
    >> Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
    >>
    >>> Ale to najlepszy dowód
    >>> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
    >>
    >>
    >> Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    >> Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    >> ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
    >>
    >> Czas start! ;)
    >>
    > Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać
    > ;) Ale zajęło mi to 25s :)
    >
    > 1. Ekspert online

    LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł żech, że to ten słynny chat
    online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
    'ekspert online'...


  • 29. Data: 2013-12-09 18:23:30
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 18:17, wiktor pisze:
    > LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł żech, że to ten słynny chat
    > online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
    > 'ekspert online'...


    Jak tylko zobaczyłem nowy serwis to wiedziałem, że poszukiwane rzeczy są
    tam, gdzie się ich nie spodziewam ;)

    Kiedyś szukając czegoś innego znalazłem nawet wniosek o zmianę dnia
    zamknięcia cyklu karty kredytowej. Wybrać można było dowolny dzień, więc
    wybrałem 31. dzień miesiąca. Bąk wniosek odrzucił ;) Chyba nie chcieli
    generować wyciągu co dwa miesiące ;) Najpierw się zdziwili że mają taki
    wniosek w systemie, a potem się zdziwi że można wybrać dowolny dzień, a
    nie ten z kilku do wyboru :) Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie
    co w tym nowym systemie się dzieje :D


  • 30. Data: 2013-12-09 18:26:54
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l84uah$n07$...@d...me...

    > Kiedyś szukając czegoś innego znalazłem nawet wniosek o zmianę dnia
    > zamknięcia cyklu karty kredytowej. Wybrać można było dowolny dzień, więc
    > wybrałem 31. dzień miesiąca. Bąk wniosek odrzucił ;) Chyba nie chcieli
    > generować wyciągu co dwa miesiące ;) Najpierw się zdziwili że mają taki
    > wniosek w systemie, a potem się zdziwi że można wybrać dowolny dzień, a
    > nie ten z kilku do wyboru :) Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie co
    > w tym nowym systemie się dzieje :D

    Akurat ten błąd to przeniósł im się ze starego systemu.

    Ale jak to wszystko czytam, to liczę na to, że będę miał szczęście w
    losowaniu.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1