  • 21. Data: 2013-12-09 17:32:54
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 17:29, Imka pisze:

    > Może jednak jest, tylko mocno zakamuflowali?

    Jest! Imka pisaliśmy jednocześnie ;)

  • 22. Data: 2013-12-09 17:39:47
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):

    > Nie, to nie jest prawda! W historii kliknijcie na [ Zmień widok ] i
    > wtedy będziecie mieli dostęp do całej historii. Ale to najlepszy dowód
    > na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)

    OK, mój błąd. Ale sami rozumiecie - nie przebywam tam za długo. ;) Na sam
    widok animowanych prostokątów latających z lewej na prawą, z góry do dołu,
    w te i nazad, mnie odrzuca.

  • 23. Data: 2013-12-09 17:48:53
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):

    > Ale to najlepszy dowód
    > na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)

    Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)

    Czas start! ;)

    --
    Imka

  • 24. Data: 2013-12-09 17:59:27
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 17:39, wiktor pisze:

    > OK, mój błąd. Ale sami rozumiecie - nie przebywam tam za długo. ;) Na sam
    > widok animowanych prostokątów latających z lewej na prawą, z góry do dołu,
    > w te i nazad, mnie odrzuca.

    Animacje możesz wyłączyć, ale ta opcja jest konfigurowalna w tak głupim
    miejscu (czyt. intuicyjnym) że znalazłem ją przypadkiem ;) I naprawdę
    nie wiem gdzie to było :)

  • 25. Data: 2013-12-09 18:03:56
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 17:48, Imka pisze:

    > Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    > Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    > ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
    >
    > Czas start! ;)

    Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać
    ;) Ale zajęło mi to 25s :)

    1. Ekspert online
    2. Wsparcie w obsłudze konta
    3. Rachunki
    4. eKonto
    5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
    6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)
    7. Złóż wniosek

    Wiem wiem, jak zawsze intuicyjnie :)

  • 26. Data: 2013-12-09 18:13:00
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:03:56 +0100, osa napisał(a):

> [...]
    > 4. eKonto
    > 5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
    > 6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)

    Śliczne :)

    W starym
    1) nie wiedziałam gdzie to jest
    2) wpadłam na pomysł żeby tego poszukać
    3) kliknęłam Wnioski
    3) Trzecie od góry, widac od razu.

    Razem z pomysłem i poszukiwaniem circa 5 s i jeden klik.

    No cóż, niemiarodajny przykład, akurat tutaj się nie dziwię że
    intuicyjnie to schowali...;)

    Twój przepis zapamiętam. Podejrzewam że po przymusowej przesiadce kiedyś
    może mi się przydać ;->

    --
    Imka

  • 27. Data: 2013-12-09 18:13:50
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:48:53 +0100, Imka napisał(a):

    > Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    > Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    > ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
    >
    > Czas start! ;)

    Czy to jest polecenie podchwytliwe? ;) Bo na moje oko nie ma tej opcji w
    nowym interfejsie. Przynajmniej tak mi się wydaje po wykonaniu 38 kliknięć
    przez 6min15s (a potem jeszcze dodatkowych 2min15s poszukiwań już bez
    zliczania klików). I był to najdłuższy mój pobyt w tym serwisie od początku
    jego istnienia. Dziękuję Ci Imko za popsucie mi reszy dnia. ;)
    Pewnie za chwilę Osa napisze, gdzie to da się znaleźć. ;)
    W starym interfejsie to są 3 kliki i 5 sekund roboty...

  • 28. Data: 2013-12-09 18:17:34
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    > Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać
    > ;) Ale zajęło mi to 25s :)
    >
    > 1. Ekspert online

    LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł żech, że to ten słynny chat
    online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
    'ekspert online'...

  • 29. Data: 2013-12-09 18:23:30
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 18:17, wiktor pisze:
    > LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł żech, że to ten słynny chat
    > online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
    > 'ekspert online'...

    Jak tylko zobaczyłem nowy serwis to wiedziałem, że poszukiwane rzeczy są
    tam, gdzie się ich nie spodziewam ;)

    Kiedyś szukając czegoś innego znalazłem nawet wniosek o zmianę dnia
    zamknięcia cyklu karty kredytowej. Wybrać można było dowolny dzień, więc
    wybrałem 31. dzień miesiąca. Bąk wniosek odrzucił ;) Chyba nie chcieli
    generować wyciągu co dwa miesiące ;) Najpierw się zdziwili że mają taki
    wniosek w systemie, a potem się zdziwi że można wybrać dowolny dzień, a
    nie ten z kilku do wyboru :) Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie
    co w tym nowym systemie się dzieje :D

  • 30. Data: 2013-12-09 18:26:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > nie ten z kilku do wyboru :) Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie co

    Akurat ten błąd to przeniósł im się ze starego systemu.

    Ale jak to wszystko czytam, to liczę na to, że będę miał szczęście w
    losowaniu.