-
21. Data: 2013-12-09 17:32:54
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2013-12-09 17:29, Imka pisze:
> Może jednak jest, tylko mocno zakamuflowali?
>
>
Jest! Imka pisaliśmy jednocześnie ;)
-
22. Data: 2013-12-09 17:39:47
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: wiktor <...@i...invalid>
Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
>>> Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?
>>
>> To prawda.
>
> Nie, to nie jest prawda! W historii kliknijcie na [ Zmień widok ] i
> wtedy będziecie mieli dostęp do całej historii. Ale to najlepszy dowód
> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
OK, mój błąd. Ale sami rozumiecie - nie przebywam tam za długo. ;) Na sam
widok animowanych prostokątów latających z lewej na prawą, z góry do dołu,
w te i nazad, mnie odrzuca.
-
23. Data: 2013-12-09 17:48:53
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: Imka <s...@g...pl>
Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
> Ale to najlepszy dowód
> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
Czas start! ;)
--
Imka
-
24. Data: 2013-12-09 17:59:27
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2013-12-09 17:39, wiktor pisze:
> Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
>
>>>> Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?
>>>
>>> To prawda.
>>
>> Nie, to nie jest prawda! W historii kliknijcie na [ Zmień widok ] i
>> wtedy będziecie mieli dostęp do całej historii. Ale to najlepszy dowód
>> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
>
> OK, mój błąd. Ale sami rozumiecie - nie przebywam tam za długo. ;) Na sam
> widok animowanych prostokątów latających z lewej na prawą, z góry do dołu,
> w te i nazad, mnie odrzuca.
Animacje możesz wyłączyć, ale ta opcja jest konfigurowalna w tak głupim
miejscu (czyt. intuicyjnym) że znalazłem ją przypadkiem ;) I naprawdę
nie wiem gdzie to było :)
-
25. Data: 2013-12-09 18:03:56
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2013-12-09 17:48, Imka pisze:
> Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
>
>> Ale to najlepszy dowód
>> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
>
>
> Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
> Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
> ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
>
> Czas start! ;)
>
Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać
;) Ale zajęło mi to 25s :)
1. Ekspert online
2. Wsparcie w obsłudze konta
3. Rachunki
4. eKonto
5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)
7. Złóż wniosek
Wiem wiem, jak zawsze intuicyjnie :)
-
26. Data: 2013-12-09 18:13:00
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: Imka <s...@g...pl>
Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:03:56 +0100, osa napisał(a):
>>> Ale to najlepszy dowód
>>> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
>>
>>
>> Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
>> Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
>> ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
>>
>> Czas start! ;)
>>
> Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać
> ;) Ale zajęło mi to 25s :)
>
> 1. Ekspert online
> 2. Wsparcie w obsłudze konta
> 3. Rachunki
> 4. eKonto
> 5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
> 6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku (klikamy żeby rozwinąć)
> 7. Złóż wniosek
>
>
> Wiem wiem, jak zawsze intuicyjnie :)
Śliczne :)
W starym
1) nie wiedziałam gdzie to jest
2) wpadłam na pomysł żeby tego poszukać
3) kliknęłam Wnioski
3) Trzecie od góry, widac od razu.
Razem z pomysłem i poszukiwaniem circa 5 s i jeden klik.
No cóż, niemiarodajny przykład, akurat tutaj się nie dziwię że
intuicyjnie to schowali...;)
Twój przepis zapamiętam. Podejrzewam że po przymusowej przesiadce kiedyś
może mi się przydać ;->
--
Imka
-
27. Data: 2013-12-09 18:13:50
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: wiktor <...@i...invalid>
Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:48:53 +0100, Imka napisał(a):
> Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
>
>> Ale to najlepszy dowód
>> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
>
> Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
> Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
> ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
>
> Czas start! ;)
Czy to jest polecenie podchwytliwe? ;) Bo na moje oko nie ma tej opcji w
nowym interfejsie. Przynajmniej tak mi się wydaje po wykonaniu 38 kliknięć
przez 6min15s (a potem jeszcze dodatkowych 2min15s poszukiwań już bez
zliczania klików). I był to najdłuższy mój pobyt w tym serwisie od początku
jego istnienia. Dziękuję Ci Imko za popsucie mi reszy dnia. ;)
Pewnie za chwilę Osa napisze, gdzie to da się znaleźć. ;)
W starym interfejsie to są 3 kliki i 5 sekund roboty...
-
28. Data: 2013-12-09 18:17:34
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: wiktor <...@i...invalid>
Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:03:56 +0100, osa napisał(a):
> W dniu 2013-12-09 17:48, Imka pisze:
>> Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):
>>
>>> Ale to najlepszy dowód
>>> na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)
>>
>>
>> Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
>> Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
>> ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
>>
>> Czas start! ;)
>>
> Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać
> ;) Ale zajęło mi to 25s :)
>
> 1. Ekspert online
LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł żech, że to ten słynny chat
online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
'ekspert online'...
-
29. Data: 2013-12-09 18:23:30
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2013-12-09 18:17, wiktor pisze:
> LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł żech, że to ten słynny chat
> online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
> 'ekspert online'...
Jak tylko zobaczyłem nowy serwis to wiedziałem, że poszukiwane rzeczy są
tam, gdzie się ich nie spodziewam ;)
Kiedyś szukając czegoś innego znalazłem nawet wniosek o zmianę dnia
zamknięcia cyklu karty kredytowej. Wybrać można było dowolny dzień, więc
wybrałem 31. dzień miesiąca. Bąk wniosek odrzucił ;) Chyba nie chcieli
generować wyciągu co dwa miesiące ;) Najpierw się zdziwili że mają taki
wniosek w systemie, a potem się zdziwi że można wybrać dowolny dzień, a
nie ten z kilku do wyboru :) Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie
co w tym nowym systemie się dzieje :D
-
30. Data: 2013-12-09 18:26:54
Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l84uah$n07$...@d...me...
> Kiedyś szukając czegoś innego znalazłem nawet wniosek o zmianę dnia
> zamknięcia cyklu karty kredytowej. Wybrać można było dowolny dzień, więc
> wybrałem 31. dzień miesiąca. Bąk wniosek odrzucił ;) Chyba nie chcieli
> generować wyciągu co dwa miesiące ;) Najpierw się zdziwili że mają taki
> wniosek w systemie, a potem się zdziwi że można wybrać dowolny dzień, a
> nie ten z kilku do wyboru :) Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie co
> w tym nowym systemie się dzieje :D
Akurat ten błąd to przeniósł im się ze starego systemu.
Ale jak to wszystko czytam, to liczę na to, że będę miał szczęście w
losowaniu.