  • 21. Data: 2010-12-08 20:44:36
    Temat: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Od: lesz <l...@o...pl>

    On 8 Gru, 19:17, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Szkoda, ze wczesniej nie pisales, bo mnie obslugiwala TAKA IDIOTKA, ze
    > az przykro.
    a no rzeczywiście szkoda, że tak późno napisałem tymbardziej, że co
    drugi dzień bywam w krakowie... no nic ...tak bywa- w każdym razie
    polecam się na przyszłość.
    Proszę wybaczyć, ale konta nie będę zachwalał... uważam, że jest
    dobre... nie wiem czy najlepsze! dla mnie najważniejsze to darmowe
    bankomaty na całym świecie , darmowe przelewy, dostep do platformy
    transakcyjnej r-dealer... dodatkowo dużą zaleta jest fakt posiadania
    wypkłej karty do konta w technologii pay pass...a teraz bonus na 150
    zł... każdy indywidualnie musi ocenić czy tego oczekuje od konta...
    pozdrawiam!

  • 22. Data: 2010-12-08 22:38:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" idomu7$pv4$...@n...onet.pl

    > Ja jestem tylko klientem, ale w pierwszych dniach znalazlem jeden wielki plus.
    Swietna, powtarzam swietna aplikacja do zarzadzania
    > kontem na iPhone. Super prosta w obsludze i jest nawet taki glupi szczegol jak
    znajdywanie bankomatow na mapie przez GPS. Taka
    > glupota, a strasznie mnie ucieszylo. To konto bedzie chyba godnym nastepca aliora u
    mnie.

    A jest jakaś alternatywa ;) do Aliora?
    Chyba o gorsze trudno, dlatego pytam o alternatywne. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2010-12-08 22:45:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > A jest jakaś alternatywa ;) do Aliora?
    > Chyba o gorsze trudno, dlatego pytam o alternatywne. ;)

    Alior jest beznadziejny jesli chodzi o np. reklamacje.
    W Raiffim troche cech sie pokrywa z Aliorem - bezplatne przelewy,
    bankomaty i assistance.

  • 24. Data: 2010-12-09 02:56:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" idp1qm$qt7$...@n...onet.pl

    > Alior jest beznadziejny jesli chodzi o np. reklamacje.
    > W Raiffim troche cech sie pokrywa z Aliorem - bezplatne przelewy, bankomaty i
    assistance.

    Czy Inpresja też ma Assistance? Pytam, bo chyba ma -- a jeśli
    ma, to ,,mądry Eneuel po szkodzie''. Zamiast targać obie pralki,
    może powinienem był zgłosić się do Mille... Tyle czasu (z powodu
    rozwalonego kręgosłupa) poszło w śmietnik!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2010-12-10 20:43:40
    Od: lesz <l...@o...pl>

    Witam!
    Może ktoś jeszcze byłby zainteresowany kontem premium?
    pozdrawiam

  • 26. Data: 2010-12-11 01:50:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lesz" 5...@k...goo
    glegroups.com

    : Może ktoś jeszcze byłby zainteresowany kontem premium?

    Ja. Ale podaj, jakie to sklepy partnerskie!!!

    Potrzebne mi buty zimowe i kożuch! W Carrefourze w czwartek wydałem 120 złotych,
    w piątek 129, wymiana opon kosztowała 131 a skóra w Cepelii 137, ale chyba żadne
    z tych miejsc nie podpadają pod fajnych ;) partnerów. :) Gdzie ja miałbym wydać
    te 150 złotych? :) W jakim sklepie? -- najlepiej w Białymstoku. Z najbliższych
    wydatków -- buty, kożuch, okulary, telewizor (upatrzyłem taki za 3 tałzeny)
    i chyba nic więcej... Paliwo i (jeśli kręgosłup pozwoli) powrót do wakacji... :)
    (które znienacka przerwały się po przeziębieniach na początku września br.)

    Meble by się przydały, ale żal mi czasu na szukanie mebli. :)
    Dwa dyski do komputerów. :) Ale to chyba też nie u partnerów fajnego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2010-12-12 11:31:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" idpgrd$6av$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > może powinienem był zgłosić się do Mille... Tyle czasu (z powodu
    > rozwalonego kręgosłupa) poszło w śmietnik!!!

    Powinienem był -- z całą pewnością!!!

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /karty-platnicze/przewodnik-uzytkownika/ubezpieczeni
    a/?z=3

    I przywiezienie, i podłączenie... A nawet naprawa PC/AGD czy RTV...
    Pytanie -- co to ,,zdarzenie losowe''? :)

    -=-

    A piszę to na wszelki wypadek. Ja opłaciłem stratą czasu (bo
    rozchorowałem się) targanie pralek (najpierw starej, lekko ;)
    popsutej, później nowej...

    -=-

    Organizacja procesu rehabilitacyjnego (w domu lub poradni)

    Może więc choćby rehabilitacja? :)

    Dostarczenie leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego
    (4 razy w roku ubezpieczeniowym)

    Albo witamina PP?... 4 razy do roku by starczyło...
    Za każdym razem po 60 tabletek... (3 opakowania -- tyle chyba
    można bez trudu naraz) Latem chyba nie muszę [nad]używać...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2010-12-12 11:46:28
    Temat: Re: Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-12-08 08:02, MK pisze:

    > Nie wiem jak z ta prestizowoscia, ale te 'lepsze' karty potrafia byc
    > bardzo przyjazne w uzytkowaniu. Ja jestem od kilkunastu dni
    > uzytkownikiem Mastercard Debit Gold z mBanku i jestem z niej bardzo
    > zadowolony przy platnosciach bezstykowych, bo zaplata trwa ulamek
    > sekundy. Jeszcze ani jedna taka transakcja nie byla autoryzowana :).
    > Oczywiscie wszystkie byly ponizej 50pln.

    Zapłać w Żabce. Będzie autoryzacja. :-)

  • 29. Data: 2010-12-12 15:05:40
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    > Ktoś przerabiał? Do 150 wiśni od Rajfiego za konto...
    > Może warto założyć? http://adserver.o2.pl/rdr/201934/
    >
    > Mój SDI (smutny Dostęp do Internetu) nie pozwala mi
    > na zerknięcie na stronę www ww. linku...

    konto niby fajne, przez chwilę nawet pomyślałem sobie żeby go założyć ale
    - jakiś czas temu wszyscy tu bluzgali na rajfiego że nie uznaje
    reklamacji przy fraudach na kk
    - nigdy nie potrafię napisać nazwy tego banku
    - gotówki prawie nie używam a euronetów jest mnóstwo
    - na innych kk mam zwrot 1%
    - nie ma dema ichniego systemu

    Na plus
    + ko na 0% przy kwotach 40-60tys tylko ciekawe na jak długo
    + aplikacja na iphone i blackberry, choć szkoda że nie ma androida
    + kupno walut po lepszym kursie - chętnie bym zobaczył jak się mają do
    kantorowego i forexu

  • 30. Data: 2010-12-12 18:07:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-12 16:05, Ra pisze:
    > Na plus
    > + ko na 0% przy kwotach 40-60tys tylko ciekawe na jak długo

    Co masz na mysli?