  • 1. Data: 2010-03-12 19:18:19
    Temat: Do Anatola.....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Jako że jesteś zawsze dobrze poinformowany, wytłumacz no gdzie to zostały
    zaksięgowane te pociągi ze struminieniem Unijnych Eurosów ?.

    Szacunkowe dane o wykonaniu budżetu państwa za okres styczeń - grudzień 2009
    r.
    http://tiny.pl/hgrqv

    b) środki z Unii Europejskiej i z innych źródeł niepodlegające zwrotowi
    [...]
    41 763,5
    [...]

    Szacunkowe dane o wykonaniu budżetu państwa za styczeń 2010 r.
    http://tiny.pl/hgrqz

    [...]
    c) środki z Unii Europejskiej i z innych źródeł niepodlegające zwrotowi
    3 370,4
    [...]

    Jakże to księguje ten nasz mistrzu Rostowski że Unijna jałmużna którą
    moglibyśmy sobie sami sfinansować w coraz mniejszym stopniu przechodi przez
    budżet ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-14 09:34:37
    Temat: Re: Do Anatola.....
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jako że jesteś zawsze dobrze poinformowany, wytłumacz no gdzie to zostały
    > zaksięgowane te pociągi ze struminieniem Unijnych Eurosów ?.

    Na rachunku w NBP - od 2004 netto 20 mld EUR, z czego 6 mld EUR tylko w 2009
    :

    http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/program
    y_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/tabela_prze
    plywy_styczen_2010.pdf

    Anatol

  • 3. Data: 2010-03-14 17:40:52
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Endriu: teraz ja mam pytanie do Ciebie- czy możesz wkleić linka z jakiegoś
    oficjalnego dokumentu potwierdzającego tezę UPR, że Polska jest płatnikiem
    netto do budżetu UE ???
    Jeśli felietoniści i publicyści związani z UPR piszą, że Polska dopłaca do
    naszego członkostwa w UE to rozumiem, że mają na to dokumenty.
    Czy możesz takie dokumenty przywołać ???

  • 4. Data: 2010-03-14 19:44:15
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > naszego członkostwa w UE to rozumiem, że mają na to dokumenty.
    > Czy możesz takie dokumenty przywołać ???

    Wyprzedać swoją suwerenność Anieli za 20 MLD Euro w ciągu sześciu lat .....
    frajerzy.
    Ciekawy jestem tylko kiedy Niemieckie unijne sponsorowanie się skończy .....
    i jakie będą tego koszta .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-03-14 19:46:41
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wyprzedać swoją suwerenność Anieli za 20 MLD Euro w ciągu sześciu lat
    > ..... frajerzy.

    http://finanse.wnp.pl/niemcy-budzet-na-2010-r-z-reko
    rdowym-zadluzeniem,96874_1_0_0.html

    "[,..] Niemiecki rząd koalicji chadeków i liberałów przyjął w środę projekt
    ustawy budżetowej na 2010 r., która zakłada rekordowe nowe zadłużenie w
    wysokości 85,8 miliarda euro. [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/