  • 31. Data: 2009-06-12 20:33:15
    Temat: Do Dietera
    Od: " onwro" <o...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Posiedze nad zlotem wieczorem.
    >
    > D.

    I jak ?

  • 32. Data: 2009-06-12 21:13:39
    Temat: Re: Do Dietera
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pierwsze kilka miesiecy gold vs usd przeciwnie, pozniej zgodnie i pozniej
    znowu przeciwnie, a wiec standard w przypadku korelacji, ktora tez
    obowiazuja cykle.

    D.

  • 33. Data: 2009-06-13 09:09:11
    Temat: Re: Dolar po 5 zl czy zloto po 2000$ ?
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 21:13:02 +0200, Baloo raczył(a) był(a) napisać:

    > Użytkownik "H5N1" <m...@t...aster.pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście mają swój rozum i nie muszą opierać się na niczym nie
    > uzasadnionych opiniach niejakiego H5N1 :)

    Bo przecież każdy rozsądny obywatel widząc podwyżki cen w sklepach cieszy
    się z rosnącej opłacalności eksportu. :)

  • 34. Data: 2009-06-13 11:13:54
    Od: " onwro" <o...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Pierwsze kilka miesiecy gold vs usd przeciwnie, pozniej zgodnie i pozniej
    > znowu przeciwnie, a wiec standard w przypadku korelacji, ktora tez
    > obowiazuja cykle.
    >
    > D.

    czyli w skrocie - sa szanse na perpetum mobile (1500 gold x 4.5 zl usdpln) czy
    to nierealne.

    bo chodzi tylko o kwestie wyboru, inwestowac w gole usdy wkrotce jak zejdzie
    ponizej 3 zl czy probowac upiec dwie pieczenie za pomoca inwestycji w zloto.
    mowa tu o perspektywie powiedzmy 2-3-4 lat.

    co do usd jestem przekonany co do kierunku na bazie wlasnej analizy wykresow
    jednak zloto nic mi nie mowi. oprocz wrazenia ze juz zbyt duzo poszlo by
    jeszcze ustrzelic kolejne 100%. ale kto wie.

  • 35. Data: 2009-06-13 15:58:00
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak, sa szanse.

    D.

  • 36. Data: 2009-06-14 17:39:34
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "H5N1" <m...@t...aster.pl> napisał

    > Bo przecież każdy rozsądny obywatel widząc podwyżki cen w sklepach cieszy
    > się z rosnącej opłacalności eksportu. :)

    Kpisz teraz czy o drogę pytasz?