  • 81. Data: 2011-03-13 11:25:49
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie no poczekaj, chyba lepiej zacząć regularnie wpłacać na górce hossy,
    > niż
    > wyłożyć od razu wszystko? To nawet tak na logikę, bez obliczeń.

    No właśnie Dieterowi wyszło, że wtedy straty w przypadku
    jednorazowej/regularnych wpłaty/t przy wejściu na górce są mniej więcej na
    tym samym poziomie ....:

    "[...]
    <http://www.goldenline.pl/forum/1997480/co-lepsze-je
    dnorazowa-wplata-calosci-czy-comiesieczne-regularne-
    wplaty/s/2#37312906>

    @Arkadiusz Błoszyk

    1. Gdyby ktos 2 lata temu wrzucil jednorazowa kwote w WIG20, to do dzisiaj
    nie ma straty, ale ma zysk +25,72%

    2. Jeśli od tamtego momentu wpłaca co miesiac środki, czyli stosuje system
    uśredniania ceny - dziś jest na plusie +27,50%.

    W obliczeniach uwzgledniono prowizje 0.25% od kazdej transakcji.

    http://w595.wrzuta.pl/obraz/powieksz/7LU68wCXDg3

    [...]".

    P.S. Coś mi się wydaje, że oprócz kolegi Architekta niewielu będzie umiało
    ruszyć ten temat w AFL....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 82. Data: 2011-03-13 12:12:45
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 11-03-2011 o 22:46:23 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Skoro w mojej symulacji systematyczne wplaty byly dokonywane przez 10
    > lat co miesiac, to byly one dokonywane zarowno podczas rynkow byka jak i
    > niedzwiedzia.
    >
    > Dieter

    statystyka wskazuje jednak, że okresy bessy , choc dawały potem zysk, nie
    zrownowazyły tk dobrze strat jak inwestycja na poczatku.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 83. Data: 2011-03-13 15:54:05
    Od: "Lucek" <f...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Tobie Wesolku tez by sie takie szkolenie przydalo z tego co widze. Zanim
    cos
    > palniesz i zaczniesz sie glupio nasmiewac policz, bo wyszedles na
    ignoranta.

    > Dieter

    "Biorąc pod uwagę 4 dni intensywnego szkolenia, wyceniliśmy je na 9700
    złotych."

    Trzeba być niespełna rozumu, żeby za cztery obiady w Miedzeszynie zapłacić
    9700 złotych. To mi wychodzi z "policzenia" 2425 za jeden obiad.
    Niezły Happy Meal:)))

  • 84. Data: 2011-03-13 17:03:19
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No wlasnie, dlatego nawet nie zagladaj pod linki z takimi cenami szkolen, bo
    szkoda zebys sie frustrowal. Zawsze mozesz pojsc na jeden z darmowych
    wykladow i przy okazji najeść się darmowych ciastek i napić się kawy.

    D.

    Użytkownik "Lucek" napisał w wiadomości grup

  • 85. Data: 2011-03-13 17:04:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie doceniasz sie. Wcale nie jest to tak trudno zrobic w AB.

    Dieter

  • 86. Data: 2011-03-13 17:23:55
    Od: "Lucjan Błaszczyk" <f...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > szkoda zebys sie frustrowal. Zawsze mozesz pojsc na jeden z darmowych
    > wykladow i przy okazji najeść się darmowych ciastek i napić się kawy.

    Chyba mnie z kimś mylisz Dieter. To ja daje darmowe wykłady:)

    Ciastek i kawy nie znoszę, podobnie jak i bezczelnych cwaniaczków,
    którzy próbują nadrabiać swoje straty inwestycyjne płatnymi pogadankami.

  • 87. Data: 2011-03-13 18:30:33
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie doceniasz sie. Wcale nie jest to tak trudno zrobic w AB.

    Jakies linki pomocniczo-naprawadzające ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 88. Data: 2011-03-13 19:02:06
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ciesze sie, ze jestes szlachetnym gosciem, ktory dzieli sie swoja wiedza z
    innymi za darmo. Ja niestety nie jestem takim romantykiem jak Ty.

    Lucjanie, rob swoje, konca patrz.

    Dieter

  • 89. Data: 2011-03-13 21:24:57
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Twoja metoda z zalozenia jest zla, bo po cholere wplacac regularnie kase w
    > cos co caly czas przynosi straty?

    Czyli co? Lepiej zamiast regularnie wplacac w cos co przynosi straty to
    lepiej wplacic od razu, zeby miec strate 2x wieksza? To wlasnie Twoja metoda
    jest zla. Moja chroni mnie przed stratami. Nawet placac regularnie mam
    straty o polowe mniejsze niz gdybym wplacil od razu. A ze nie wplacam kasy w
    cos co ciagle traci to moje straty sa jeszcze duzo mniejsze.

    DJ

  • 90. Data: 2011-03-13 22:07:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    1. Mowimy o okresie 10 LAT i wiecej lat, a nie o lapaniu szczytow i dolkow.
    Swingowanie pozostawmy forexowcom. Zakladasz, ze na rynkach mamy wieczna
    besse, a jak wiemy tak nie jest, bo po bessie przychodzi hossa, a po hossie
    bessa.

    2. Obliczenia jasno pokazuja, ze "moja" metoda za ostatnie 10 i wiecej lat
    jest lepsza i nie zamierzam sie klocic z liczbami. Polecam moj watek na
    GoldenLine, gdzie znajdziesz sporo roznych symulacji na ten temat. Podobnie
    jak Ty mysla traderzy, ktorym wydaje sie, ze maja zlotego graala, a po
    przetestowaniu okazuje sie, ze graja systemowymi bankrutami. Podczas szkolen
    koduje zlote grale uczestnikow i zawsze okazuja sie one w dlugim terminie
    maszynkami do generowania strat, choc w opowiadaniach wygladaja super.

    3. Tez mi sie kiedys wydawalo, ze regularne wplaty dzialaja, ale to jedynie
    haczyk sprzedawcow funduszy, ktory wiaze ich z klientem na dlugie lata.

    Dieter