  • 11. Data: 2006-12-27 17:06:17
    Temat: Re: Do USA lepiej z MC czy Visą?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Galaktyczny Edek napisał:

    > Nie wiem czy w Polsce, pytanie bylo o rozpoznawalnosc kart w USA. A ze to
    Owszem, ale kartę tę mają mieć mieszkańcy Polski.
    > system japonski to z tego punktu widzenia nie ma znaczenia.
    A czy ja napisałem, że ma?
    > PS W Millenium dostaniesz AE, mimo ze Polska nie jest czescia Ameryki.
    A w PKO BP czy KB Diners Club, mimo że to nie są żarłodajnie :-D.
    Wyluzuj - w Hameryce mają chyba jeszcze jakieś ichnie karty Discover -
    też byś je doradził, skoro dla Polaków to taka sama egzotyka jak JCB :-)

    Przemek

  • 12. Data: 2006-12-28 02:29:22
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    > <w...@g...pl.invalid> napisal(a):
    >
    > Płaskie debetowe mają, także o brak kart jako takich to mi nie chodzi.

    Aha

    > Raczej o zabezpieczenie na wypadek klimatu "pokoju w hotelu bez wypukłej
    > karty nie wynajmujemy", albo samochodu

    A to się zgadza.
    W wielu miejscach jako zabezpieczenia oczekuja karty kredytowej.
    W hotelu raczej nie będą robić problemu bo obciąża kartę z góry na "trochę"
    więcej, ale z samochodem może być gorzej, zreszta i tak im sie to nie
    opłaci, bo koszt ubezpieczenia wyjdzie całkiem spory.
    Dalej stoję przy swoim. Bardzo wygodna i całkiem tania.
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/413154-119899-02412