  • 1. Data: 2009-12-19 11:19:23
    Temat: Do Vipera....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Viperze - odnośnie naszej dyskusji i twojej wypowiedzi....
    http://tiny.pl/hxvcf

    "[...] co to za pomysł z tym Olechowskim?... to pewnie w ptasich główkach
    panów na M się to zalęgło... jedyne w czym Olechowski był dobry to w
    prowadzeniu dyskotek... mówią że jako didżej był rewelacyjny... ale polityk
    oprócz tego że zrobi coś dla siebie i swoich kolesiów musi w wolnych
    chwilach
    zrobic coś dla ludzi... wyobrażasz sobie Olechowskiego który pojedzie na
    spotkanie w Pacanowie Dolnym i będzie poklepywał po łopatkach pijanego
    kombajnistę?... [...]".

    Słyszałeś że za Olechowskiemu kampanię ma sfinansować Soros...:

    Groteskowe spektakle

    "[...] Ale mniejsza z tym, bo znacznie ciekawsza jest finansowa strona
    kandydatury pana doktora Olechowskiego. Jak wiadomo, związał się on był
    ostatnio ze Stronnictwem Demokratycznym, którego ówczesny przewodniczący
    Paweł Piskorski zamierzał sfinansować mu kampanię prezydencką ze środków
    uzyskanych ze sprzedaży licznych nieruchomości SD. Ale działacze tej partii,
    którzy z administrowania tymi nieruchomościami spokojnie sobie żyją,
    zdecydowanie się temu pomysłowi sprzeciwili i nawet pozbawili pana
    Piskorskiego zaszczytu przewodzenia tej sławnej partii. W tym momencie rodzi
    się pytanie, kto panu doktorowi Olechowskiemu sfinansuje kampanię wyborczą?
    Odpowiedź na to pytanie dostarczy niezwykle cennej wskazówki zarówno co do
    pozycji samego pana doktora Olechowskiego i co do zobowiązań politycznych,
    jakie mógłby z tego tytułu zaciągnąć, ale również - wskazówki co do
    prawdopodobniej przyszłości naszego państwa, zwłaszcza gdyby pan doktor
    Olechowski prezydentem został, czego przecież wykluczyć nie można. Wspominam
    o tym również dlatego, że na mieście uporczywie krążą fałszywe pogłoski,
    jakoby sponsorem kampanii wyborczej pana doktora Andrzeja Olechowskiego miał
    być sam słynny "filantrop", czyli międzynarodowy finansista Jerzy Soros.
    [...]".

    .... który właśnie zakończył.....:

    Stanisław Michalkiewicz: Biomasa
    http://wirtualnapolonia.com/2009/12/19/stanislaw-mic
    halkiewicz-biomasa/

    "[...] Dobiegł wreszcie końca zapowiadany z takim przytupem szczyt
    klimatyczny w Kopenhadze. Przedstawiciele prawie 200 rządów, niezliczone
    rzesze filutów z tzw. organizacji pozarządowych specjalizujących się w
    wyłudzaniu pod różnymi pretekstami publicznych pieniędzy, "eksperci" gotowi
    dać się wynająć każdemu, kto im zapłaci za udowodnienie jakiejś, niechby
    nawet i najgłupszej tezy, finansowi grandziarze zwabieni perspektywą
    wypłukiwania złota dosłownie z powietrza - bo z gazów cieplarnianych,
    pożyteczni i szkodliwi idioci w towarzystwie luksusowych dam z całej
    Europy - przez całe dwa tygodnie jedli, pili i bawili się po hotelach na
    koszt znękanej Ludzkości. [...]"

    ....wypłukiwać złoto z powietrza ?.

    Jednak Mickiewicz...

    "[...] Takie wątpliwości muszą najwyraźniej drążyć większość uczestników
    kopenhaskiego szczytu, bo słychać, że pokłócili się o pieniądze - kto komu i
    ile ma płacić za gazy. Ciekawe, czy upragnioną zgodę przywróci propozycja
    finansowego grandziarza Jerzego Sorosa, który proponuje, by wykorzystać w
    tym celu forsę zamrożoną w Międzynarodowym Funduszu Walutowym. Wyobrażam
    sobie, co musiał on wywąchać w tej możliwości dla siebie i to niekoniecznie
    w postaci jakichś gazów, tylko złota w stanie stałym.[...]".

    Jesteś pewny, że nie mamy tu do czynienia z "naszym" przyszłym "prezydentem"
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-12-19 12:13:32
    Temat: Re: Do Vipera....
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > stałym.[...]".
    >
    > Jesteś pewny, że nie mamy tu do czynienia z "naszym" przyszłym

    To wszystko nieprawda. Najprawdziwsza prawda jest taka, że kampanię
    Olechowskiego będzie finansowała NSDAP z Argentyny ze złota zrabowanego
    podczas IIWŚ oraz ze sprzedaży bogatemu kolekcjonerowi z Chile zrabowanego
    napisu z obozu w Oświęcimiu.
    PS
    List ten ukazał się w Internecie i może być cytowany jako wiarygodne źródło
    informacji o metodach finansowania kampanii politycznych.

  • 3. Data: 2009-12-19 13:15:37
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    tez tak slyszalem ze to ludzie z wermachtu

    razem ze swiniopasem fatso;

    ;

  • 4. Data: 2009-12-19 15:26:43
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu"

    > Słyszałeś że za Olechowskiemu kampanię ma sfinansować Soros...:
    >
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1059

    Podaj jakieś źródło.
    Ciekawe, ale felieton Michałkiewicza to żadne źródło.

    Jak na razie to słyszałem w TokFM, że sfinansować ma Piskorski ze sprzedaży
    budynków SD.

  • 5. Data: 2009-12-19 15:28:35
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    "uporczywie krążą fałszywe pogłoski"

    żenada

  • 6. Data: 2009-12-19 16:39:53
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    jan kowalski wrote:

    > tez tak slyszalem ze to ludzie z wermachtu

    Ludzie z wermachtu to będą finansowali kampanię Tuska w rewanżu za to co dla
    tej formacji zrobił jego dziadek. Dołączyli się do tej akcji również ludzie
    Bismarcka. Tusk obiecał oddać Poznań, Wrocław oraz Szczecin i przyjąć
    ponownie Zakon Krzyżaków do Malborka. To obiecał w zamian za wygranie
    wyborów prezydenckich.
    PS
    Informacje te zostały opublikowane w Internecie i dlatego stanowią
    wiarygodne źródło do cytowania o tajnych zobowiązaniach wyborczych Donalda
    Tuska.

  • 7. Data: 2009-12-20 10:28:16
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    jak ktoś ma obsesję trolowania politycznego to mógłby chociaż czasem poza
    cytowaniem innych politycznych idiotów weryfikować swoje "informacje"...

    http://wiadomosci.onet.pl/2087494,11,sad_okregowy_do
    konal_zmian_w_rejestrze_partii_sd,item.html

  • 8. Data: 2009-12-22 15:34:53
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message

    > Jesteś pewny, że nie mamy tu do czynienia z "naszym" przyszłym
    > "prezydentem" ?.

    Spokojnie,
    jak "wyksztalconym z miasta" powiedza ze teraz Tusk jest "be i obciach",
    a Olechowski "cacy" to oni beda na niego glosowac.
    Sila PR jest ogromna.

    Pozdrawiam,
    Duch

  • 9. Data: 2009-12-22 22:16:53
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jak "wyksztalconym z miasta" powiedza ze teraz Tusk jest "be i obciach",
    > a Olechowski "cacy" to oni beda na niego glosowac.

    kazdy sadzi po sobie.. bo to sila moherów jest wlasnie taka, ze jak powie
    tadek i reszta sekty to stado glosuje jak pasterz kazal.

    nawet jak ktos zadzwoni z innym glosem na antene to sie go wytnie. sila
    oddzialywania góru sekty ogromna jest na tepaków ze wsi po zawodówkach.