  • 1. Data: 2009-10-04 10:28:00
    Temat: Do XXL-a....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    No to co drogi XXL-u, czy generał Dukaczewski ....

    Platformie gratuluję Dukaczewskiego
    http://www.prawica.net/node/13631

    "[...] Proszę Państwa, 4 czerwca 1989 roku skończył się w Polsce
    komunizm Pan generał był już dwa miesiące po powrocie z Moskwy i z
    kolegami wcielał w życie wytyczne radzieckich towarzyszy. [...]".

    ...wydał juz podległym TVN-owskim oficerom frontu ideologicznego
    odpowiedni rozkaz spuszczenia Donka i jego ekipy razem z wodą z
    szamba ?.

    Czy teraz czas na sprawdzonego poPeeReLowskiego szpiega wywiadu
    gospodarczego TW Must-a ?.

    Szpieg Czempiński popiera szpiega Olechowskiego, Obama u ruskich, a
    Żydzi... - S. Michalkiewicz
    http://www.youtube.com/watch?v=ZglLGlBR_qU

    Pozdrawiam
    Endriu

  • 2. Data: 2009-10-04 15:00:42
    Temat: Re: Do XXL-a....
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu, co się z Tobą działo?
    Nic nie pisałeś i nie wklejałeś żadnych linków S.Michalkiewicza i już
    zastanawiałem się czy nie wyrosłeś z UPR-owskiej mitologii a tymczasem Ty
    jednak czuwasz i trzymasz rękę na pulsie.
    Cieszę się, że jesteś ale powiem szczerze, że niewiele z tego co napisałeś
    zrozumiałem ale powiem Ci jedno.

    A tymczasem w sondażach UPR ma nadal tylko ok. 1% poparcia, niestety...

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 3. Data: 2009-10-04 15:54:04
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu, jeszcze przy tej okazji jedna ciekawostka dla Ciebie.
    Może Cię to zainteresuje, może nie.
    Byłem kilka tygodni temu na weselu i jednym z zaproszonych gości był poseł,
    kiedyś w PIS, obecnie niezależny. Był ministrem w rządzie K.Marcinkiewicza
    a później J.Kaczyńskiego.
    Zamieniliśmy kilka zdań także na tematy związane z polityką.
    Pytam go w pewnym momencie czy zna J.K.Mikke i co sądzi na jego temat i
    programu UPR.
    Odpowiedział mi, że kilkakrotnie spotkali się w gronie zaproszonych polityków
    w audycjach bądź wywiadach radiowych.
    Powiedział mi, że cytuję: "Korwin-Mikke sprawiał na mnie wrażenie człowieka,
    który oszalał. To co mówił i sposób w jaki to mówił było dalekie od normalności".

  • 4. Data: 2009-10-04 16:47:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Chcialbym zauwazyc, ze w kazdych czasach ludzi nietuzinkowych,
    wyrozniajacych sie i majacych niepopularne poglady traktowano jak wariatow.
    Chamstwo po prostu nie chwyta(lo) co tacy ludzie do nich mowia i tyle XXL.

    D.

  • 5. Data: 2009-10-04 17:34:03
    Od: " Templariusz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > zrozumiałem ale powiem Ci jedno.
    >
    > A tymczasem w sondażach UPR ma nadal tylko ok. 1% poparcia, niest

    JAK CZYTAM TWOJE INTELEKTUANE WYPOCINY TO CHCE CI POWIEDZIEC DOBRY WIECZÓR
    BO MI SIE PRZED OCZAMI CIEMNO ROBI!!!!!

  • 6. Data: 2009-10-04 18:32:48
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    99% wyborców to durnie, którzy nie chwytają ?
    Tylko 1% to elita intelektualna, która rozumie to co im przekazuje K.Mikke?
    To teraz odpowiedz mnie a przede wszystkim sobie na pytanie:
    dlaczego głosowałeś na M.Falentę z PO w wyborach do Europarlamentu a nie na
    kandydata UPR? Dlaczego sam sobie przeczysz?

  • 7. Data: 2009-10-04 19:01:55
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > 99% wyborców to durnie, którzy nie chwytają ?

    Dokładnie 41,54%. Ale liczba durni zmniejsza się, bo nawet jeden z trzech
    tatusiów wyparł się swojego dziecka. Ostatnio powiedział, że Polska straciła
    przez nie dwa lata.

    pozdrawiam
    kc

    PS. Ale, żeby nie być nie w temacie grupy: mam taką teorię, że giełda
    przewidziała spadkami w 2007r dojście do władzy nieudaczników, a teraz od
    kilku miesięcy sugeruje, że nadchodzi ich koniec.

  • 8. Data: 2009-10-04 19:18:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    >99% wyborców to durnie, którzy nie chwytają ?<

    Odp. Niestety tak jest. Rowniez w tej kwestii obowiazuje krzywa Gauss'a.

    Patenę jak juz cos. Znalem ja, dlatego oddalem na nia swoj glos. Wiedzialem
    czego mozna sie bylo po niej spodziewac.

    D.

  • 9. Data: 2009-10-04 20:07:17
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    mam taką teorię, że giełda przewidziała spadkami w 2007r dojście do władzy
    nieudaczników, a teraz od kilku miesięcy sugeruje, że nadchodzi ich koniec.

    Słabiutka ta Twoja teoria. Fala spadków przetoczyła się przez wszystkie giełdy
    świata. To znaczy, że we wszystkich krajach w jednym czasie mieli dojść do
    władzy nieudacznicy? Nie ośmieszaj się pisaniem bzdur.

    A jak nadchodzi ich koniec to znaczy, że do władzy wróci duet
    J.Kaczyński-o.Rydzyk?
    A z kim utworzą koalicję?

  • 10. Data: 2009-10-04 20:26:11
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > świata. To znaczy, że we wszystkich krajach w jednym czasie mieli dojść do
    > władzy nieudacznicy? Nie ośmieszaj się pisaniem bzdur.

    A tu możesz się mylić. Czy tylko u nas wybiera się nieudaczników? Nadszedł
    czas (cykl taki, prawie jak giełdowy), że wyborcy zachowują się tak jak u
    nas. Czekają na cud (u nas), albo zmianę ( w stanach)

    > A jak nadchodzi ich koniec to znaczy, że do władzy wróci duet
    > J.Kaczyński-o.Rydzyk?
    > A z kim utworzą koalicję?

    Nieważne kto i z kim, byle pchał do przodu, a nie hamował i cofał.

    Pozdrawiam

    kc