  • 11. Data: 2009-10-04 20:37:10
    Temat: Re: Do XXL-a....
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:haajjh$t65$1@news.onet.pl...
    > Chcialbym zauwazyc, ze w kazdych czasach ludzi nietuzinkowych,
    > wyrozniajacych sie i majacych niepopularne poglady traktowano jak
    > wariatow. Chamstwo po prostu nie chwyta(lo) co tacy ludzie do nich mowia i
    > tyle XXL.

    Czym zasłuzył ten Michalkiewicz na nietuzinkowość?Tym ze pisze pierdoły i
    wszedzie widzi spisek?

    pozdrawiam stary

  • 12. Data: 2009-10-05 15:41:41
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Cieszę się, że jesteś ale powiem szczerze, że niewiele z tego co napisałeś
    > zrozumiałem ale powiem Ci jedno.

    No ale opowiedz drogi Sławku czy przygotowujecie się już z Anatolem i
    Viperem wedle partyjnych sztabowych rozpisek (układanych pewnie rzez
    Jolantę i Alka Kwaśniewskich), które mówią o tym że Platforma to już
    jest BEEE , i że teraz to już trzeba chwalić "doktora"
    Olechowskiego ?.

    Endriu

  • 13. Data: 2009-10-05 16:30:29
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Jolantę i Alka Kwaśniewskich),  które mówią o tym że Platforma to już
    > jest BEEE , i że teraz to już trzeba chwalić "doktora"

    Endriu, przyjacielu, ty nic nie kumasz... ja nienawidzę wszystkich polityków...
    co prawda tak się składa że najbardziej nienawidzę pisowców he he ale to nie
    zmienia faktu... co to za pomysł z tym Olechowskim?... to pewnie w ptasich
    główkach panów na M się to zalęgło... jedyne w czym Olechowski był dobry to w
    prowadzeniu dyskotek... mówią że jako didżej był rewelacyjny... ale polityk
    oprócz tego że zrobi coś dla siebie i swoich kolesiów musi w wolnych chwilach
    zrobic coś dla ludzi... wyobrażasz sobie Olechowskiego który pojedzie na
    spotkanie w Pacanowie Dolnym i będzie poklepywał po łopatkach pijanego
    kombajnistę?... bo ja mimo dużej wyobraźni jakoś tego nie potrafię sobie
    zobrazowac... dla mnie Olechowski to taki polityczny obibok, na wiec w
    Warszawie jeszcze by przyszedł, ale żeby popracowac w czasie wyborów to w
    życiu, miałby to po prostu w dupie... każdy projekt polityczny musi miec jakiś
    sens, ale pomysł z tym panem jest według mnie absurdalny... ale martwi mnie
    stan twoejgo postrzegania świata, kto ci zrobił z mózgu taką papkę... szczerze
    ci powiem że nigdy jeszcze nie spotkałem tak zmanipulowanego człowieka... co
    oczywiście nie przeszkadza mi czuc do ciebie dużej sympatii, bo bardzo lubię
    takich szczerych ludzi jak ty...

  • 14. Data: 2009-10-06 11:39:01
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > kiedyś w PIS, obecnie niezależny. Był ministrem w rządzie K.Marcinkiewicza
    > a później J.Kaczyńskiego.
    > Zamieniliśmy kilka zdań także na tematy związane z polityką.
    > Pytam go w pewnym momencie czy zna J.K.Mikke i co sądzi na jego temat i
    > programu UPR.
    > Odpowiedział mi, że kilkakrotnie spotkali się w gronie zaproszonych polityków
    > w audycjach bądź wywiadach radiowych.
    > Powiedział mi, że cytuję: "Korwin-Mikke sprawiał na mnie wrażenie człowieka,
    > który oszalał. To co mówił i sposób w jaki to mówił było dalekie od normalności".

    A z kim że ty to popijasz drogi Sławku na weselach ?.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rz%C4%85d_Jaros%C5%82aw
    a_Kaczy%C5%84skiego
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rz%C4%85d_Kazimierza_Ma
    rcinkiewicza

    Czy ten bezpartyjny minister w rządach Kazia i Kaczyńskich nie nazywa
    się czasami ?.

    http://ludzie.wprost.pl/sylwetka/Ludwik-Dorn/

    Endriu

  • 15. Data: 2009-10-10 09:23:16
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Patenę jak juz cos. Znalem ja, dlatego oddalem na nia swoj glos.
    > Wiedzialem czego mozna sie bylo po niej spodziewac.

    Przypominam ci kolego Dieterze że głosując na Patenę, oddałeś głoś na Różę
    Thun - jedną z najbardziej czołowych Euroentuzjastek ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2009-10-10 20:24:13
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Przypominam ci kolego Dieterze że głosując na Patenę, oddałeś głoś na Różę
    > Thun - jedną z najbardziej czołowych Euroentuzjastek ....

    Reasumując wytłumacz mi jedno, bo ja tego nie pojmuje. Najpierw gadasz coś
    takiego:

    "[...] Szef PO i jego ziomki z samego topu wladzy kreca lody, przyznaja
    sobie
    roczne premie po 80k, przy okazji nawolujac do oszczednosci bo mamy kryzys,
    to dopiero jest cynizm i obluda. [...]".

    A później głosujesz na czołową czerwoną platformianą eurokurwę Róże Thun,
    która to będzie zaprowadzała na ziemiach polskich eurokołchoz?
    Wytłumacz mi to bo ja tego nie pojmuję ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2009-10-10 21:26:51
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > która to będzie zaprowadzała na ziemiach polskich eurokołchoz?
    > Wytłumacz mi to bo ja tego nie pojmuję ?.

    ani ja bo juz nie wiem co to banda rudego, nie lubisz bandy rudego i
    glosujesz na PO? o so chodzi? czy moze banda rudego to banda kurskiego? on
    tez rudy, nawet bardziej. tego typa nie lubie bo mi za 28 p z radarów na
    trasie katowickiej zarabali prawko a on ma w dupie i se jeździ jak chce za
    moje pieniadze.